Toon posts:

Beginner! (BITCOIN) Vertcoins gekocht, Maar niet in Wallet?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik ben een beginner heb gister op Litebit Vertocoins gekocht. ik heb een Wallet geopent bij BTC.com. Bij het kopen van de coins heb ik mijn Wallet adres code in gegeven. Nu een dag later zie ik geen Vertcoins in mijn wallet. Ik zie alleen op Litebit deze link die mij verstuurd naar deze pagina : https://bitinfocharts.com...xW1AxxoqSuecgvckEQDCqeuuE

Kan iemand mij helpen zodat ik van start kan gaan met handelen? :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:43
Hopelijk zit ik ernaast, maar volgens mij biedt btc.com alleen wallets aan voor Bitcoin. Als je andere munten naar een bitcoinwallet stuurt, zijn ze definitief verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik ben nu eigelijk gewoon mijn geld kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat wil deze link dan zeggen https://bitinfocharts.com...xW1AxxoqSuecgvckEQDCqeuuE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Wat zegt Litebit toen je het daar vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Litebit stuurt mij deze link dus https://bitinfocharts.com...xW1AxxoqSuecgvckEQDCqeuuE en zegt daar bij dat de Vertcoins netjes in mijn Wallet staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12:55
Ik ben toch bang dat je het kwijt ben. Hoe ziet jouw wallet erbij? Vaak staat er groot dat dat je je coins kwijt bent als je naar een wallet stuurt die niet ondersteund wordt, zie bijgevoegde foto: klik

[ Voor 6% gewijzigd door Maarten2212 op 23-10-2017 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:22

Rannasha

Does not compute.

In theorie is het mogelijk voor de persoon/organisatie die de private key bezit om de Vertcoins verder te sturen, want Vertcoin gebruikt dezelfde key/adres structuur als Bitcoin. Maar of je een organisatie als BTC.com daartoe kunt overhalen betwijfel ik. Online wallet oplossingen zijn vaak vrijwel volledig geautomatiseerd en toegang tot de tegoeden is (hopelijk) goed afgeschermd, waardoor handmatig ingrijpen erg veel voeten in aarde heeft.

Het beste is dus om dit maar als leergeld te beschouwen. Er zijn honderden verschillende cryptocurrencies en die zijn niet onderling uitwisselbaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Rannasha op 23-10-2017 23:39 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:43
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:16:
Litebit stuurt mij deze link dus https://bitinfocharts.com...xW1AxxoqSuecgvckEQDCqeuuE en zegt daar bij dat de Vertcoins netjes in mijn Wallet staan.
De coins zijn netjes getransferd naar het opgegeven walletadres op de Vertcoin-blockchain. Helaas heb je een wallet aangemaakt voor de Bitcoin-blockchain... en dus geen toegang tot het gelijknamige adres op de Vertcoin-chain.

Geluk bij een ongeluk is dat deze leerervaring je zo te zien maar ongeveer 25 euro kost.

[ Voor 8% gewijzigd door The Redman op 24-10-2017 01:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 11:11
Je hebt een Bitcoin wallet en verstuurd er Vertcoins heen? Ik snap dat je een beginner bent, maar wat had je verwacht? Bitcoins gaan in een Bitcoin wallet, Vertcoins gaan in een Vertcoin wallet.

Overigens verwacht ik niet dat Vertcoins nog heel veel gaan doen qua winst. Dat project is echt dood (zelfs alle devs zijn opgestapt), dus je handelt in lucht. (Ik snap dat veel mensen dat vinden over alle crypto, maar daar denkt de financiële wereld toch anders over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 13:56
OP, je zou het aan btc.com kunnen vragen of ze je vertcoins kunnen versturen maar ik geef het een heel kleine kans :( Volgende keer beter opletten.
Overigens verwacht ik niet dat Vertcoins nog heel veel gaan doen qua winst. Dat project is echt dood (zelfs alle devs zijn opgestapt), dus je handelt in lucht. (Ik snap dat veel mensen dat vinden over alle crypto, maar daar denkt de financiële wereld toch anders over)
Wat zeg jij nou weer? Vertcoin heeft dan wel net een dikke groeispurt gemaakt maar is echt verre van dood. ik zie alleen maar goede ontwikkelingen in het vooruitzicht. Laatst nog ledger support en de devs zijn erg actief. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Bitcoin etc. nu niet aan het verminderen? Misschien wel in waarde stijgen, maar China en Rusland lijken Bitcoin te verbieden.

China was zoiezo al de grootste aandeelhouder in Bitcoin, dus als die verdwijnt dan heb je nog maar weinig over.

Leuke wiswat truuk voor grote miljarden bedrijven en overheden, miljoenen en miljarden zijn in cryptocurrency gegaan, en het is eigenlijk elektronisch geld, en plots lijken China en Rusland ermee te willen stoppen.

Ik dacht zelf ook dat ik wou gaan minen, Ethereum ofzo, of Bitcoin aandelen kopen in een mining farm, maar blijkbaar ziet de toekomst er niet meer stabiel uit. De reden las ik ook, waarom China en Rusland willen stoppen is omdat het niet stabiel is. Lijkt mij niet zo gek, Bitcoin was een paar jaar terug in het verleden maar een aantal euros waard, en nog geen paar maanden geleden was 1 bitcoin 4000 euro waard en nu zie ik 5-6k...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2017 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:08:
Is Bitcoin etc. nu niet aan het verminderen? Misschien wel in waarde stijgen, maar China en Rusland lijken Bitcoin te verbieden.

China was zoiezo al de grootste aandeelhouder in Bitcoin, dus als die verdwijnt dan heb je nog maar weinig over.

Leuke wiswat truuk voor grote miljarden bedrijven en overheden, miljoenen en miljarden zijn in cryptocurrency gegaan, en het is eigenlijk elektronisch geld, en plots lijken China en Rusland ermee te willen stoppen.
Je ziet het verkeerd, Rusland en China willen er helemaal niet mee stoppen. Overheden zijn geschrokken van de hoeveelheid geld die het land verlaten via crypto en verbieden de handel er in.
Gebruikers echter hebben er nog steeds bakken van.

Overigens is China een kleine speler op de crypto markt (niet in mining, wel in exchange omzet) en Rusland is zo klein dat je de impact niet eens ziet.

Daarnaast, en veel mensen vergeten dat nog wel eens, zit de kracht van crypto hem er juist in dat het NIET gereguleerd is. Mensen hebben steeds meer een aversie tegen banken en de "oude" stempel van goud en zilver. Zelfs institutionele beleggers kopen bakken met crypto op, en dat is niet zonder reden.

Overheden hebben 0 invloed op de koers en dat is de kracht. Sterker nog, de totale waarde van de crypto markt is nog nooit zo hoog geweest als nu en dat wordt alleen maar meer.
pietz0r schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:33:
...
Wat zeg jij nou weer? Vertcoin heeft dan wel net een dikke groeispurt gemaakt maar is echt verre van dood. ik zie alleen maar goede ontwikkelingen in het vooruitzicht. Laatst nog ledger support en de devs zijn erg actief. 8)7
Als je doelt op de onchain swap van litecoin en vertcoin, dat is 100% ontwikkeld door Litecoin...
De boom daarin is een typische FOMO geweest van de noob die niets van de crypto markt snapt.
Overigens heeft Charlie Lee zelf al aangegeven dat Vertcoin niet een vaste onchain swap gaat krijgen met Litecoin en het heeft geen toegevoegde waarde. (Vertcoin is een scrypt clone van Bitcoin en is jaren geleden al doodgebloed, de kortstondige boom van nu is een perfecte manier om veel geld te verliezen)

[ Voor 22% gewijzigd door OverSoft op 24-10-2017 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OverSoft schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:13:
[...]

Je ziet het verkeerd, Rusland en China willen er helemaal niet mee stoppen. Overheden zijn geschrokken van de hoeveelheid geld die het land verlaten via crypto en verbieden de handel er in.
Gebruikers echter hebben er nog steeds bakken van.

Overigens is China een kleine speler op de crypto markt (niet in mining, wel in exchange omzet) en Rusland is zo klein dat je de impact niet eens ziet.

Daarnaast, en veel mensen vergeten dat nog wel eens, zit de kracht van crypto hem er juist in dat het NIET gereguleerd is. Mensen hebben steeds meer een aversie tegen banken en de "oude" stempel van goud en zilver. Zelfs institutionele beleggers kopen bakken met crypto op, en dat is niet zonder reden.

Overheden hebben 0 invloed op de koers en dat is de kracht. Sterker nog, de totale waarde van de crypto markt is nog nooit zo hoog geweest als nu en dat wordt alleen maar meer.
Ah okey dan heb ik het verkeerd begrepen.

Maar hoe wil je handelen in Bitcoin etc. in China en Rusland als het illigaal is? Dat betekend tog juist dat China en Rusland er mee willen stoppen met dat Bitcoin verhaal? Iets verbieden betekend iets de wereld uit helpen..

China en Rusland zijn klein in crypto currency? Heb je daar bewijs voor? Want ik hoorde juist dat China de grootste was in Bitcoin etc. heel veel procent iets van 60 ofzo van de miners stonden daar in China.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2017 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElectronLion
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-02-2022
@Verwijderd
Elke crypto munt/token heeft zijn eigen wallet en wallet adres. Download je wallet hier: https://vertcoin.org/
Op https://coinmarketcap.com/ kan je elke munt vinden die je graag wilt kopen, per munt staat meestal ook de website erbij, waar je over het algemeen de wallet kunt downloaden.

Ik zou wel erg uitkijken, want dit hoort eigenlijk thuis in het 'Crypto voor Dummies' boekje, als je die nog niet gelezen hebt zou ik erg oppassen.. Gelukkig ging het hier om ongeveer 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
AIAndibat, je moet het niet zien als iets wat puur gebruikt wordt om te swappen tussen "fysieke" valuta en crypto. Crypto wordt daadwerkelijk gebruikt om te betalen. Dan kan je het wel verbieden, maar geen enkele firewall houdt het P2P netwerk van Bitcoin (etc) tegen. Je kunt simpelweg van telefoon naar telefoon betalen met crypto en dat gebeurd steeds meer, daar komt geen echte valuta meer aan te pas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElectronLion
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-02-2022
@OverSoft @Verwijderd
Jullie kapen dit topic. Jullie zouden een privéchat kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OverSoft schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:18:
AIAndibat, je moet het niet zien als iets wat puur gebruikt wordt om te swappen tussen "fysieke" valuta en crypto. Crypto wordt daadwerkelijk gebruikt om te betalen. Dan kan je het wel verbieden, maar geen enkele firewall houdt het P2P netwerk van Bitcoin (etc) tegen. Je kunt simpelweg van telefoon naar telefoon betalen met crypto en dat gebeurd steeds meer, daar komt geen echte valuta meer aan te pas.
Een overheid heeft bijna de meeste invloed in het land. Als zij verbieden dat er handel is in een bepaalde valuta, dan zullen er vast daarna ook maatregelen getroffen worden.

Je kan het omzeilen door niet in China of Rusland te handelen. Maar als er steeds meer crypto currencies gaan verbieden, dan blijft er geen markt meer over.

Ik was zelf op het punt om een mining setup te gaan kopen en bouwen, had Ethereum in gedachten. Maar toen ik dat in het nieuws las over China en daarna over Rusland, dacht ik, dit kan niet meer stabiel zijn voor in de toekomst.

Je ziet ook dat Bitcoin in waarde steeg toen China aangaf dat ze willen stoppen. En ook nu zie je wereldwijd Bitcoin opeens van 4k (paar maanden geleden) naar 6k springen.

Het punt is, 6k bitcoin vs 1 euro / 1 dollar is ook eigenlijk bijna niet te geloven.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2017 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElectronLion schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:18:
@OverSoft @Verwijderd
Jullie kapen dit topic. Jullie zouden een privéchat kunnen starten.
goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
@ElectronLion Dat zie ik niet zo, maar prima...

TS: Je coins zijn helaas weg, volgende keer iets meer onderzoek doen. Zie het als leergeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:20:
[...]

Een overheid heeft bijna de meeste invloed in het land. Als zij verbieden dat er handel is in een bepaalde valuta, dan zullen er vast daarna ook maatregelen getroffen worden.

Je kan het omzeilen door niet in China of Rusland te handelen. Maar als er steeds meer crypto currencies gaan verbieden, dan blijft er geen markt meer over.

Ik was zelf op het punt om een mining setup te gaan kopen en bouwen, had Ethereum in gedachten. Maar toen ik dat in het nieuws las over China en daarna over Rusland, dacht ik, dit kan niet meer stabiel zijn voor in de toekomst.

Je ziet ook dat Bitcoin in waarde steeg toen China aangaf dat ze willen stoppen. En ook nu zie je wereldwijd Bitcoin opeens van 4k (paar maanden geleden) naar 6k springen.

Het punt is, 6k bitcoin vs 1 euro / 1 dollar is ook eigenlijk bijna niet te geloven.
Waarom niet? 1 vs 1 is arbitrary. Waarom niet in satoshi's meten (milli of nano bitcoin)?
1 kilo goud is ook 35k euro, dat is ook arbitrary.

Maargoed, de markt van China en Rusland zijn zo klein, dat het echt niet boeit, zelfs al wordt het gebruik verboden (wat het niet is, en het kan niet tegengegaan worden).

Daarnaast zou ik eerst maar eens in de toekomst van Ethereum gaan inlezen, want Ethereum gaat veranderen van PoW naar PoS in december waardoor minen waardeloos wordt. (Sowieso is het dat al, je gaat nu al je investering er niet meer uithalen)

Maar iedereen moet zelf weten of ze investeren of niet, ik gok dat crypto de toekomst is en dat het nog vele malen over de kop gaat. Wel geloof ik dat 99% van de crypto markt in zal storten, de meeste altcoins hebben absoluut geen meerwaarde qua praktisch gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OverSoft schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:30:
[...]

Waarom niet? 1 vs 1 is arbitrary. Waarom niet in satoshi's meten (milli of nano bitcoin)?
1 kilo goud is ook 35k euro, dat is ook arbitrary.

Maargoed, de markt van China en Rusland zijn zo klein, dat het echt niet boeit, zelfs al wordt het gebruik verboden (wat het niet is, en het kan niet tegengegaan worden).

Daarnaast zou ik eerst maar eens in de toekomst van Ethereum gaan inlezen, want Ethereum gaat veranderen van PoW naar PoS in december waardoor minen waardeloos wordt. (Sowieso is het dat al, je gaat nu al je investering er niet meer uithalen)

Maar iedereen moet zelf weten of ze investeren of niet, ik gok dat crypto de toekomst is en dat het nog vele malen over de kop gaat. Wel geloof ik dat 99% van de crypto markt in zal storten, de meeste altcoins hebben absoluut geen meerwaarde qua praktisch gebruik.
Uiteindelijk gaat het naar onze eigen voorkeuren. Je kan zelf ergens een waarde aanhechten. De euro is tenslotte ook maar papier, munt en elektronisch. Goud ziet er mooi uit en is schaars. Etc.

Dat over Ethereum wiste ik ook. Dus inderdaad, het minen had en heeft over een paar maanden niet eens meer zin. Ik zei ook dat het een tijd geleden was toen ik dacht over Ethereum.

Ik dacht als oplossing om ergens een aandeel te kopen bij een grote Bitcoin mining farm.

Maar nu we het hebben over Ethereum, stel je voor ik wil wel minen. Stap ik dan gewoon over op een nieuwe wat goedkopere crypto valuta? Of is het verstandiger om in het proces van Ethereum mee te gaan om daar winst te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:42
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:20:
[...]
Je hoeft niet per 1BTC te handelen. Je kan het verdelen in 0,001 bijvoorbeeld. Er is zelfs al sprake van het verdelen van 1 BTC in 'satoshi's'. 1 satoshi is 1 miljoenste BTC. Dus als BTC ooit enorm veel waard wordt zou je voor 100 satoshi's een brood kunnen kopen, bijvoorbeeld. Maar dat is allemaal science fiction en speculatie.

Ik zou me niet zo blind staren op die 1 euro / 6k BTC verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B00st3r schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:05:
[...]

Je hoeft niet per 1BTC te handelen. Je kan het verdelen in 0,001 bijvoorbeeld. Er is zelfs al sprake van het verdelen van 1 BTC in 'satoshi's'. 1 satoshi is 1 miljoenste BTC. Dus als BTC ooit enorm veel waard wordt zou je voor 100 satoshi's een brood kunnen kopen, bijvoorbeeld. Maar dat is allemaal science fiction en speculatie.

Ik zou me niet zo blind staren op die 1 euro / 6k BTC verhouding.
Is wel een rare verhouding.

Als ik op vakantie ga kan 1 euro soms 10 x valuta waardig wezen. Of in een enkele geval zelfs 1 euro / 100 x verhouding..

Maar 1 euro / 6000 x verhouding...

Maar goed, ik ben weg, ik had zelf die vraag over crypto en wou even poolshoogte nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:12:
[...]

Is wel een rare verhouding.

Als ik op vakantie ga kan 1 euro soms 10 x valuta waardig wezen. Of in een enkele geval zelfs 1 euro / 100 x verhouding..

Maar 1 euro / 6000 x verhouding...

Maar goed, ik ben weg, ik had zelf die vraag over crypto en wou even poolshoogte nemen.
Jij bent nog nooit in Vietnam geweest? 1 miljoen dong = €3,40
Verhoudingen maken niets uit.

/edit:
Minen in Nederland is bijna niet meer interessant of je moet geluk hebben dat de coin die jij aan het minen bent ineens veel waard wordt, maar dan kun je hem ook gewoon kopen en holden.
(In Nederland is energie heel duur)

[ Voor 18% gewijzigd door OverSoft op 24-10-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:56
OverSoft schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:52:

Overigens verwacht ik niet dat Vertcoins nog heel veel gaan doen qua winst. Dat project is echt dood (zelfs alle devs zijn opgestapt)
Uch, +30%, is toch flink meer rendement dan dat je op je spaar rekening krijgt, dus dood zou ik het nog niet willen noemen.

Maar lullig dat het verkeerd is gegaan, het zou je niet moeten weerhouden om opnieuw iets in BTC te stoppen.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
gielie schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:10:
[...]

Uch, +30%, is toch flink meer rendement dan dat je op je spaar rekening krijgt, dus dood zou ik het nog niet willen noemen.
...
Een random pump & dump maakt geen structureel sterk project...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:50

Rmg

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:14:
[...]
Iets verbieden betekend iets de wereld uit helpen..
_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

gielie schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:10:
[...]

Maar lullig dat het verkeerd is gegaan, het zou je niet moeten weerhouden om opnieuw iets in BTC te stoppen.
Heb je meer info over de VTC devs die zijn opgestapt? Ik heb veel devvers gisteren nog op Discord gezien.

EDIT: vers van de pers:
http://news.8btc.com/an-i...or-its-future-development

Klinkt niet als rumoer in de tent.

[ Voor 17% gewijzigd door troxx op 24-10-2017 13:35 ]

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:52

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

OverSoft schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:15:
[...]
Minen in Nederland is bijna niet meer interessant of je moet geluk hebben dat de coin die jij aan het minen bent ineens veel waard wordt, maar dan kun je hem ook gewoon kopen en holden.
Dat ligt er helemaal aan waar je de energie van betrekt. Thuis uit het stopcontact betaal je zo'n 21 cent. Industriele verbruikers betalen ongeveer 8 ct.
Een tuinder in het Westland koopt gas voor een sch**tprijs en stopt dat in zijn WKK (en wekt daar elektriciteit, warmte en bruikbare CO2 mee op). Daar kun je waarschijnlijk prima rendabel mee draaien.

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OverSoft schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:15:
[...]

Jij bent nog nooit in Vietnam geweest? 1 miljoen dong = €3,40
Verhoudingen maken niets uit.

/edit:
Ah dan had ik die verhoudingen verkeerd begrepen.

Wel raar dat er zn groot verschil is tussen landen kwa valuta.

Maar goed, mijn vergelijken klopt dus voor geen milimeter vergeleken met de Vietnamese valuta.

Ik neem mijn woorden terug o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Nederland is energie heel duur
Of je stopt eerst geld in PV, om je energiekosten te reduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,
ik ben een nieuwkomer en wil eens proberen een bitcoin te kopen. op welke site kan ik dat het beste doen ?
de bedoeling is om eerst eens te proberen met een klein bedrag
de bedoeling is om niet echt te gaan handelen maar meer een lange termijn investering
zitten aan een standaard wallet ook nog kosten verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bayazon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:22:
hoi,
ik ben een nieuwkomer en wil eens proberen een bitcoin te kopen. op welke site kan ik dat het beste doen ?
de bedoeling is om niet echt te gaan handelen maar meer een lange termijn investering
www.litebit.eu
Prima site, makkelijk te gebruiken en overzichtelijk....

Suc6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 13:53
hoi,
Als je een software matige wallet installeert, dan is het (bijna altijd) gratis. Ik zou Electrum gebruiken. YouTube bevat 1000 filmpjes hoe je het gebruikt.

Bitonic.nl is een prima shop om je Bitcoin te kopen. Litebit raad ik persoonlijk af. Zoek maar in Google op 'Litebit inbraak'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
hoi,
Begin eens met deze topicstart door te nemen.

Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lola28
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-01-2018
Hoi,

Ik heb ooit in 2013 bitcoins gekocht er eerlijk gezegd doordat de koers in elkaar storten er niet meer naar om gekeken. Ik zit met een groot probleem en snap er helemaal niks van.
Ik heb geen idee hoe ik bij mijn bitcoins kan komen. Het wachtwoord van mijn blockchain wallet ben ik kwijt, en heb al meerdere pogingen gedaan om hem te herstellen maar dat lukt niet.
Dus hoe kom ik nu bij mijn bitcoins of zijn die verdwenen.
Ik heb een bewijs van BTC waar ik mijn bitcoins destijds heb gekocht; waar de volgende gegevens op staan:
Aantal Bitcoins
Prijs €
Bitcoin
Ontvangstadres: met een lange code
Deze e-mail bevat belangrijke informatie over uw nieuwe bitcoin portemonnee. Zorg ervoor dat u dit veilig en apart opslaat gescheiden uw wachtwoord.

En dan heb ik een mail van Blockchain:
Welkom bij mijn portemonnee: Deze e-mail bevat belangrijke informatie over uw nieuwe bitcoin portemonnee. Zorg ervoor dat u dit veilig en apart opslaat gescheiden uw wachtwoord.
Login Link: https://blockchain.info/wallet/8b3403b0-963f
Notificaties: Notificaties zijn uitgeschakeld
Bevestigingscode:
Verificatie Link:

Omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet, kom ik er niet in. dus wie kan mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat ik moet doen. Dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Lola28 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:04:
Hoi,

Ik heb ooit in 2013 bitcoins gekocht er eerlijk gezegd doordat de koers in elkaar storten er niet meer naar om gekeken. Ik zit met een groot probleem en snap er helemaal niks van.
Ik heb geen idee hoe ik bij mijn bitcoins kan komen. Het wachtwoord van mijn blockchain wallet ben ik kwijt, en heb al meerdere pogingen gedaan om hem te herstellen maar dat lukt niet.
Ik heb een bewijs van BTC waar ik mijn bitcoins destijds heb gekocht; waar de volgende gegevens op staan:
Aantal Bitcoins
Prijs €
Bitcoin
Deze e-mail bevat belangrijke informatie over uw nieuwe bitcoin portemonnee. Zorg ervoor dat u dit veilig en apart opslaat gescheiden uw wachtwoord.

Welkom bij mijn portemonnee: Deze e-mail bevat belangrijke informatie over uw nieuwe bitcoin portemonnee. Zorg ervoor dat u dit veilig en apart opslaat gescheiden uw wachtwoord.
Bevestigingscode:
Verificatie Link:

Omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet, kom ik er niet in. dus wie kan mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat ik moet doen. Dank alvast.
heel hard gaan nadenken over je wachtwoord.

Iets anders is er niet. Geen password reset, niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Net dit houdt me enorm tegen om iets te doen met coins.

Stel dat ik daar een mooi stuk van mijn vermogen in steek, en ik overlijdt morgen, dan is het geld gewoon weg voor de erfgenamen.
Bij een bank met een ongekende rekening sporen ze je wel op, en je kan er aan.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:30
Tommie12 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:39:

Stel dat ik daar een mooi stuk van mijn vermogen in steek, en ik overlijdt morgen, dan is het geld gewoon weg voor de erfgenamen.
Tijd om je digitale nalatenschap goed te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Tommie12 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:39:

Daar kun je toch afspraken over maken? Ik heb alles op papier staan en in een kluis liggen. Een goede bekende kan bij mijn gegevens en ik bij die van hem in het geval van nood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Lola28 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:04:
Hoi,

Aantal Bitcoins
Prijs €
Bitcoin

Bevestigingscode:
Verificatie Link:

PM me even als je er niet uitkomt... Als ik het zo lees is de kans klein dat het te herstellen is, maar niet geschoten is altijd mis.
Pagina: 1