Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp bij aanschaffen laptop

Pagina: 1
Acties:

• JR25
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-11 18:31
Hallo,

Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Momenteel bezit ik onderstaande laptop.

https://tweakers.net/pric...3sd-sx336v/specificaties/

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor studie/werk, maar ik wil daarnaast ook moeiteloos films kunnen kijken en games spelen. Denk hierbij niet aan de ''ultimate graphics'' games en ook echt niet op de hoogste kwaliteit settings, maar ik zou bijvoorbeeld wel deze games graag willen kunnen draaien:

http://www.game-debate.co...20Fractured%20But%20Whole

http://www.game-debate.co...d=7982&game=Dying%20Light

http://www.game-debate.co...&game=The%20Witcher%20III

Wat is je budget?
Mijn geschatte budget is rond de 700 euro. Wanneer er suggesties zijn voor een iets hogere prijs wat een stuk meer oplevert, hoor ik dat graag.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik de laptop zal wel veel meegenomen worden. Rond de 14'' heeft dus mijn voorkeur.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee.

Ik hoor graag wat jullie vinden!

[ Voor 5% gewijzigd door JR25 op 23-10-2017 15:29 ]

• Broodspot
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-08-2021
Zie Handleiding Pricewatch over hoe je de resultaten van je eigen onderzoek kunt presenteren.

DELL biedt voor 72 uur een kortingscode SAVE 12 voor 12% korting aan. Hierdoor wordt de goedkoopste variant van de DELL Inspiron 15 7577 een optie. Deze heeft [citaat]:
-7e generatie Intel® Core™ i5-7300HQ Quad Core (6 MB cache, tot 3,5 GHz);
-15,6 inch Full HD (1920 x 1080) IPS-beeldscherm met antireflectiecoating en led-achtergrondverlichting;
-8GB DDR4 2.400 MHz, tot 32 GB (extra geheugen apart verkrijgbaar);
-1 TB hybride harde schijf (5.400 rpm) met 8 GB cache;
-NVIDIA® GeForce® GTX 1050 met 4 GB GDDR5 grafisch geheugen.

Deze kost € 835,13 (met korting).

[ Voor 4% gewijzigd door Broodspot op 23-10-2017 15:50 ]

• JR25
Bedankt voor de reactie.

Helaas is dit me net wat te groot. Verder zijn de specificaties perfect volgens mij. Alternatieven?

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

https://tweakers.net/pricewatch/

Je mag zelf ook zoeken. Sterker nog dit verwachten we van je, je moet zoeken. Wat heb jij al gevonden?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• JR25
Als ik zo kijk, kom ik tot de conclusie dat je voor een 14'' laptop behoorlijk veel inlevert qua specificaties vergeleken met een 15.6'' laptop. Klopt dit?

Deze heb ik dan als alternatief gevonden: pricewatch: Acer Aspire A515-51G-58NR

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ja absoluut, doordat er minder ruimte is voor de componenten betaal je (veel) meer voor dezelfde specificaties of hetzelfde voor mindere specificaties.

Het is een Acer, daar zijn veel mensen niet zo'n fan van (ze willen nog wel eens spontaan defect raken), maar op zich een prima apparaatje.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• JR25
Dan lijkt mij de http://www.dell.com/nl-nl...on-15-7577-laptop/cn57701 de beste koop. Op of aanmerkingen of iets anders?

• Broodspot
JR25 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:23:
Dan lijkt mij de http://www.dell.com/nl-nl...on-15-7577-laptop/cn57701 de beste koop. Op of aanmerkingen of iets anders?
Volgens de Best Buy guide van oktober wordt dit systeem aangeraden als beste koop (al gaat dit om het 1400 euro model). Diverse YouTube video's van o.a. Andrew Tran en Dave2D raden dit systeem ook aan, maar wordt ook hier het 1400 euro model genoemd. Persoonlijk neig ik naar het model van 1200 euro die een 1050 Ti heeft, maar het valt me tegen dat het toetsenbord een rode verlichting heeft.

Desalniettemin denk ik dat dit een uitstekende koop is vanwege de hoge prijs-kwaliteit ratio en de uitgebreide service van DELL. Indien je de laptop bestelt en later blijkt dat je het niets vind kan je de laptop nog altijd terugsturen.

EDIT:
JR25 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:31:
Als ik zo kijk, kom ik tot de conclusie dat je voor een 14'' laptop behoorlijk veel inlevert qua specificaties vergeleken met een 15.6'' laptop. Klopt dit?

Deze heb ik dan als alternatief gevonden: pricewatch: Acer Aspire A515-51G-58NR
Dit systeem heeft een Geforce 940MX videokaart, wat een verouderd model is. De 1050 is de nieuwere generatie van Geforce en hierdoor iets meer 'future-proof'. Hierdoor voorkom je dat games die momenteel op de 940MX speelbaar zijn dat over een paar jaar niet meer zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Broodspot op 23-10-2017 20:37 ]

• JR25
Bedankt voor de info. Ik heb ook geen laptop kunnen vinden die dezelfde specificaties heeft voor hetzelfde geld.

Nog een paar kleine dingen:

Ondervind je hinder van rode verlichting bij het toetsenbord?

Heeft Dell vaker van zulk soort/betere acties? Het is namelijk niet zo dat ik persé deze week een nieuwe laptop moet, dus als er nog een betere actie komt kan ik wel wachten.

[ Voor 57% gewijzigd door JR25 op 24-10-2017 09:39 ]

Verwijderd

JR25 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:41:
Bedankt voor de info. Ik heb ook geen laptop kunnen vinden die dezelfde specificaties heeft voor hetzelfde geld.

Heeft Dell vaker van zulk soort/betere acties? Het is namelijk niet zo dat ik persé deze week een nieuwe laptop moet, dus als er nog een betere actie komt kan ik wel wachten.
Toetsenbord verlichting is juist fijn. Maar je kunt hem ook uit zetten met 1 druk op de knop.
Dell heeft vaker van zulke acties,maar goedkoper gaat hij niet meer worden ;)
De levertijd kan tevens oplopen tot 2 weken.. houd daar dus rekening mee.

• Broodspot
JR25 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:41:

@JR25 De kortingsactie loopt tot vandaag, dus nu kopen als je de laptop overweegt.

EDIT: Let wel dat de kosten voor eventuele retourzendingen bij de klant liggen. Uit diverse bronnen (zie 1, 2 en 3) blijkt dat retourneren gepaard gaat met kosten die kunnen oplopen tot de honderden euro's.

[ Voor 31% gewijzigd door Broodspot op 25-10-2017 16:03 ]

Pagina: 1