Toon posts:

fiber.nl is een slechte provider. Kunt u dat controleren?

Pagina: 1
Acties:
  • 936 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Met jullie reputatie als de techneuten van Nederland wil ik graag hulp bij het volgende.
In Maart 2016 heb ik een abbonement afgesloten bij Fiber via glasvezel. Ik zat tot dat moment bij Vodafone thuis maar dat werd overgenomen door T-Mobile.
Vanaf het begin hebben we alleen maar problemen gehad met de aansluiting.
Telefoon is helemaal nooit on-line gekomen.
Internet was een soort stotter-verbinding. Soms helemaal niks of 1 KBPS en soms 50 Mbits ipv 100 zoals afgesproken.
Helpdesk: onbereikbaar. En als je ze spreekt wordt je verwezen naar algemene voorwaarden waarin staat dat als je 2 (ja echt TWEE) maanden helemaal geen dienstverlening hebt gehad dit aanleiding KAN zijn tot het terugbetalen van je abb-geld. Niet tot ontbinding van het contract!!!

Nu heb ik mijn huis verkocht en woon tijdelijk ergens anders. Nu blijkt dat dit ook niet automatisch je contract beeindigt. Nee dat loopt gewoon door tot einddatum (in mijn geval 2 jaar...) of je MAG in 1 keer alle resterende termijnen betalen.

Het is echt een beschamende toestand.

HELP!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 11:50
Neem eens een kijkje hier. Dit topic gaat specifiek over Fiber.nl

[Fiber (Voorheen Fype) Glasvezel] Ervaringen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Help?

Het is een gegeven dat je een abonnement voor termijn X afsluit. En als je inderdaad eerder wil stoppen, mag je over het algemeen de rest ophoesten. Dit geldt voor je internet, je SIM-kaart, je lease-auto, je hypotheek, zo ongeveer alles.

Maar, even terug naar de ergernis; je hebt ze ongetwijfeld in gebreke gesteld middels een aangetekende brief? En die brief is ontvangen en behandeld? En welke stappen stelden ze voor in die brief? Welke stappen hebben ze uitgevoerd?

Wat ik ook mis; hoe lang zat je bij Vodafone en hoe snel werd dit T-Mobile? Heeft het bij Vodafone wel gewerkt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:44:
Het is een gegeven dat je een abonnement voor termijn X afsluit. En als je inderdaad eerder wil stoppen, mag je over het algemeen de rest ophoesten. Dit geldt voor je internet, je SIM-kaart, je lease-auto, je hypotheek, zo ongeveer alles.
Fiber heeft de verplichting zich in te spannen om een goede internetverbinding te leveren. Als dat sinds maart 2016 niet is gelukt, mag je wel van een tekortkoming in de nakoming spreken. Als TS regelmatig aan de bel heeft getrokken en alles goed heeft gedocumenteerd, is de overeenkomst per direct te ontbinden (zonder dat nog enige betaling is verschuldigd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Waarom ben je weggegaan bij Voda, omdat het nu via T-Mobile gaat ?
Wat heb je gedaan om van hun hulp te krijgen ?
wat is er aangesloten op hun modem ?
heb je wel bekabelt goede verbinding aan hun modem ?
We zijn nu 1.5j verder btw

[ Voor 24% gewijzigd door Hackus op 23-10-2017 15:03 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:53

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Je Fiber-contract is gestart op 1 maart 2016 en je bedenkt niet om per 1 maart 2017 weg te gaan bij Fiber? :?

* Falcon heeft het vermoeden dat er meer aan de hand is.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-10 19:10
Falcon schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:05:
Je Fiber-contract is gestart op 1 maart 2016 en je bedenkt niet om per 1 maart 2017 weg te gaan bij Fiber? :?

Ik denk een typ foutje. Zover ik weet is Vodafone thuis niet over genomen in maart 2016. 2017 klinkt aannemelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 20:42
Falcon schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:05:

Hij heeft een 2 jarig abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Jimster schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 07:51:
[...]

Hij heeft een 2 jarig abonnement.
Dat is bekend, maar in 1e jaar al veel problemen ondervonden. TS reageert niet meer, dus gaat deze uit mijn lijstje.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 19:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

FunFair schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:42:
Neem eens een kijkje hier. Dit topic gaat specifiek over Fiber.nl

[Fiber (Voorheen Fype) Glasvezel] Ervaringen topic
@Verwijderd
Zie de link hierboven. Dat lijkt mij de beste plaats om dit te bespreken.

Geachte Redactie is niet bedoeld voor een dergelijk verhaal.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.