Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkeye_NL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-10 15:12
Wij zijn van plan om binnenkort onze Panasonic TH-42PV70 (Plasma 42 inch uit 2007) na 10 jaar trouwe dienst te vervangen.

Wij zitten zelf te denken aan één van de onderstaande 55 inch modellen:

Pricewatch: LG 55SJ850V
Pricewatch: LG OLED55B6V
Pricewatch: Samsung UE55KS8000 Zwart
Pricewatch: Samsung UE55MU8000

Wij gaan de nieuwe televisie hoofdzakelijk gebruiken voor:

- Normaal TV kijken.
- Netflix
- Kodi en dan vooral HD Materiaal.

Welke Televisie zouden jullie ons aanbevelen en waarom ? Het mag uiteraard ook een ander merk / type zijn, maar geen Curved en wel of geen 3D maakt ons niets uit.

[ Voor 32% gewijzigd door Hawkeye_NL op 22-10-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
In plaats van de MU8000 zou ik de KS8000 van Samsung aan het lijstje toevoegen. Dat is het topmodel van vorig jaar en beter dan het mediumrangetoestel van dit jaar (de MU reeks). Kost ongeveer evenveel.

Dit topic wordt denk een discussie tussen oled en lcd. Beiden hebben zijn aanhangers.
Zelf zou ik die paar honderd euro in mijn zak houden en niet voor een oled scherm gaan maar voor de Samsung KS8000.
Ben je een zwartwaardefan dan moet je voor de oled kiezen maar dat kost je dus 400 euro meer wat op die prijs gewoon 1/3e is bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:02
pricewatch: Sony KD-55XE9005 Zwart <<< heeft FALD, plus als je rondbelt kan je voor nog wel wat honderdjes minder eraan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 21:18
LG OLED55B6V, mijn ouders hebben hem nu een aantal maanden en het is een geweldige tv.
Het grootste nadeel is dat andere tv er na er gewoon minder goed uit zien, ik heb zelf een panasonic met IPS en niet alleen het zwart maar ook de kleuren lijken mooier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

Gewoon de Oled nemen.
Het beste beeld. En werkt prima voor normaal TV kijken, Netflix en Kodi.
En kan je ook later prima UHD materiaal op kijken.

Kodi werkt niet native op de Oled. Dus je hebt een externe mediaspeler (of NUC oid) nodig.
zelf overgestapt van een NUC met kodi. naar Plex op mijn synology en dan de XPLAY app op de LG.
dit werk erg prettig.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDsvs
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 08:52
Mocht je voor de OLED gaan houd dit topic in de gaten;

\[Prijs-discussie] OLED Televisies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies, dus TB > CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1