Ik zoek een?
Monitor voor mijn aankomende high end game pc.
Wat is je budget?
Niet echt een vast budget. Totale budget is ongeveer 3000€ voor de totale built dus ruimte zat voor een goede monitor.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeuren. Echter kan ik bij paradigit met belastingsvoordeel het 1 en ander uitzoeken. Dus heb ik een aantal monitoren uitgezocht op paradigit.nl. Hieronder staan ze.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit zal een geheel nieuwe pc zijn. zie hier de topic waarin ik nog bezig ben met het uitzoeken van de exacte onderdelen.
High end Game PC ~3000€
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Aan de reviews komen ze alle 3 een beetje zelfde uit de verf. Dus wil ik graag van jullie weten of dit goede opties zijn of toch beter van een asus of acer te gaan. En dus andere onderdelen daar uit te zoeken.
Monitor voor mijn aankomende high end game pc.
Wat is je budget?
Niet echt een vast budget. Totale budget is ongeveer 3000€ voor de totale built dus ruimte zat voor een goede monitor.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeuren. Echter kan ik bij paradigit met belastingsvoordeel het 1 en ander uitzoeken. Dus heb ik een aantal monitoren uitgezocht op paradigit.nl. Hieronder staan ze.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | BenQ PD2710QC Zilver, Zwart | € 669,- | € 669,- |
1 | Dell S2417DG Zwart | € 496,- | € 496,- |
1 | Dell Ultrasharp U2717D Zwart | € 472,50 | € 472,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.637,50 |
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit zal een geheel nieuwe pc zijn. zie hier de topic waarin ik nog bezig ben met het uitzoeken van de exacte onderdelen.
High end Game PC ~3000€
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Aan de reviews komen ze alle 3 een beetje zelfde uit de verf. Dus wil ik graag van jullie weten of dit goede opties zijn of toch beter van een asus of acer te gaan. En dus andere onderdelen daar uit te zoeken.