Eindelijk is het zover om terug te gaan naar PC gamen, na een lange tijd op consoles te hebben gezeten. Ik heb voor merendeels de BBG van september gebruikt om weer een beetje kennis te doen van de PC wereld. Zodoende ook met die onderdelen lijst gaan spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (RTS/MOBA/PUBG). Daarnaast minimaal streamen en lichte videobewerkingen. Dit hoeft niet op 4K voor mij. Hoor van veel mensen dat 4k beetje overrated is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit zal rondom de 3000€ liggen. Ik heb nog wel een beetje speling op wat onderdelen aangezien ik gebruik kan maken van wat belastingsvoordelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks, ik begin vanaf 0
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles incl. monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben te lang uit de PC wereld geweest om een voorkeur te hebben.
Ga je overklokken?
Eigenlijk niet van plan. Bedoeling is eigenlijk een systeem te hebben waarbij ik voorlopig niet het onderste uit de kan hoef te halen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat feedback over het geheel van mijn bouw. Daarbij misschien een goede aanpassing op een van de onderdelen aangezien er nog een beetje budget over is.
Voor de monitor heb ik er 1 gekozen die bij pricewatch goed uit de reviews kwam.
Ps: Dit is mijn eerste post op het forum dus mocht ik iets missen of niet correct hebben gedaan hoor ik het. graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (RTS/MOBA/PUBG). Daarnaast minimaal streamen en lichte videobewerkingen. Dit hoeft niet op 4K voor mij. Hoor van veel mensen dat 4k beetje overrated is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit zal rondom de 3000€ liggen. Ik heb nog wel een beetje speling op wat onderdelen aangezien ik gebruik kan maken van wat belastingsvoordelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks, ik begin vanaf 0
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles incl. monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben te lang uit de PC wereld geweest om een voorkeur te hebben.
Ga je overklokken?
Eigenlijk niet van plan. Bedoeling is eigenlijk een systeem te hebben waarbij ik voorlopig niet het onderste uit de kan hoef te halen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat feedback over het geheel van mijn bouw. Daarbij misschien een goede aanpassing op een van de onderdelen aangezien er nog een beetje budget over is.
Voor de monitor heb ik er 1 gekozen die bij pricewatch goed uit de reviews kwam.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 1700X Boxed zonder koeler | € 333,95 | € 333,95 |
1 | MSI B350 Gaming Pro Carbon | € 118,35 | € 118,35 |
1 | MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X | € 752,50 | € 752,50 |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 64,95 | € 64,95 |
1 | Fractal Design Define C TG | € 91,10 | € 91,10 |
1 | Dell Ultrasharp U2515H Zilver, Zwart | € 325,90 | € 325,90 |
1 | Microsoft Windows 10 Home (alle talen) 32/64bit, Retail | € 94,83 | € 94,83 |
1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 51,- | € 51,- |
1 | G.Skill Flare X F4-3200C14Q-32GFX | € 419,49 | € 419,49 |
1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,95 | € 87,95 |
1 | Samsung 850 EVO 1TB | € 321,- | € 321,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.661,02 |
Ps: Dit is mijn eerste post op het forum dus mocht ik iets missen of niet correct hebben gedaan hoor ik het. graag.