Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC moet in de woonkamer aangesloten worden op de TV. Hij zal voornamelijk dienen om 4K content af te spelen, te surfen en ook af en toe wat te gamen (op 1080p en medium settings is voldoende).
De content die afgespeeld moet worden, zal ik ook opslaan op de PC zelf (ik heb geen NAS).
Hij zal in de kast komen te staan onder de TV. De hoogte van het compartiment is ongeveer 21 cm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 650 euro. Ik had hem ook graag laten assembleren, maar ik vrees dat dit niet zal lukken met dit budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast mag niet te hoog zijn, omdat hij in een compartiment van het TV-meubel moet staan dat slechts 21 cm hoog is.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Nagaan of alles bij elkaar past, en of er nog dingen kunnen verbeterd worden.
Het RAM-geheugen dat ik gekozen heb is slechts 2,4GHz. Is dat voldoende voor een Ryzen-processor? Of kies ik best sneller RAM-geheugen?
De PC moet in de woonkamer aangesloten worden op de TV. Hij zal voornamelijk dienen om 4K content af te spelen, te surfen en ook af en toe wat te gamen (op 1080p en medium settings is voldoende).
De content die afgespeeld moet worden, zal ik ook opslaan op de PC zelf (ik heb geen NAS).
Hij zal in de kast komen te staan onder de TV. De hoogte van het compartiment is ongeveer 21 cm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 650 euro. Ik had hem ook graag laten assembleren, maar ik vrees dat dit niet zal lukken met dit budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed | € 100,95 | € 100,95 |
1 | ASRock A320M-DGS | € 50,83 | € 50,83 |
1 | Inno3D GeForce GTX 1050 Ti 4GB TWIN X2 | € 155,- | € 155,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 43,20 | € 43,20 |
1 | Silverstone Grandia GD09 | € 81,71 | € 81,71 |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 75,26 | € 75,26 |
1 | Corsair CX450M | € 49,95 | € 49,95 |
1 | WD Green SSD 2,5" 120GB | € 55,99 | € 55,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 612,89 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast mag niet te hoog zijn, omdat hij in een compartiment van het TV-meubel moet staan dat slechts 21 cm hoog is.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Nagaan of alles bij elkaar past, en of er nog dingen kunnen verbeterd worden.
Het RAM-geheugen dat ik gekozen heb is slechts 2,4GHz. Is dat voldoende voor een Ryzen-processor? Of kies ik best sneller RAM-geheugen?