Mijn vraag
Ik wil graag weten wat ik het beste qua videokaart en processor kan kiezen en of mijn processor niet een bottleneck is voor mijn videokaart?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik momenteel vooral Minecraft, Sony Vegas Pro 14 en de gehele Adobe Photoshop 2017 collectie.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb reviews bekeken
Voor de rest kwam ik er nog niet goed uit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag de software hierboven genoemd goed kunnen draaien, op een respectabele snelheid. Hoeft niet de beste te zijn
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Mijn absolute maximumprijs is 700 euro. Daar reken ik geen verzendkosten bij, enkel de onderdelen om het zelf te bouwen. (Daar reken ik wél de schroefjes, lijm en al die dingen bij)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb op dit moment deze hardware die ik wil meenemen. Ik heb ook nog een scherm, toetsenbord en muis (allemaal Dell) maar daar weet ik de productspecificaties niet van.
Owja, ik heb ook nog een case liggen, inclusief window.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nodig: een processor, een videokaart, RAM modules en een nieuw moederbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik wil het liefst ASUS ROG STRIX, ik weet dat daar een prijskaartje aan hangt, maar ik ben eenmaal fan van ASUS
Processormerk maakt niet veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Ik heb enkele wensen (een must) het moederbord móet lichtjes hebben, het liefst de RAM modules ook, en om het plaatje compleet te maken zou een gekleurde videokaart ook leuk staan
!
Ook wil ik graag een stille pc, en Minecraft zou ik graag met +300 fps willen kunnen draaien...
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken zolang ik nog garantie heb op mijn producten.
Wat verwacht je van ons?
Het helpen bij het uitzoeken van een goede combinatie van videokaart en processor.
Ik heb op dit moment twee lijstjes, zie hieronder
(Deze is dus echt veel te duur!)
En
Alvast bedankt!
Ik wil graag weten wat ik het beste qua videokaart en processor kan kiezen en of mijn processor niet een bottleneck is voor mijn videokaart?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik momenteel vooral Minecraft, Sony Vegas Pro 14 en de gehele Adobe Photoshop 2017 collectie.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb reviews bekeken
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag de software hierboven genoemd goed kunnen draaien, op een respectabele snelheid. Hoeft niet de beste te zijn
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Mijn absolute maximumprijs is 700 euro. Daar reken ik geen verzendkosten bij, enkel de onderdelen om het zelf te bouwen. (Daar reken ik wél de schroefjes, lijm en al die dingen bij)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb op dit moment deze hardware die ik wil meenemen. Ik heb ook nog een scherm, toetsenbord en muis (allemaal Dell) maar daar weet ik de productspecificaties niet van.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seagate Constellation 160GB SATA, 160GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Antec Earthwatts EA-380D Green | € 49,- | € 49,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 49,- | |
Owja, ik heb ook nog een case liggen, inclusief window.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nodig: een processor, een videokaart, RAM modules en een nieuw moederbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik wil het liefst ASUS ROG STRIX, ik weet dat daar een prijskaartje aan hangt, maar ik ben eenmaal fan van ASUS
Processormerk maakt niet veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Ik heb enkele wensen (een must) het moederbord móet lichtjes hebben, het liefst de RAM modules ook, en om het plaatje compleet te maken zou een gekleurde videokaart ook leuk staan
Ook wil ik graag een stille pc, en Minecraft zou ik graag met +300 fps willen kunnen draaien...
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken zolang ik nog garantie heb op mijn producten.
Wat verwacht je van ons?
Het helpen bij het uitzoeken van een goede combinatie van videokaart en processor.
Ik heb op dit moment twee lijstjes, zie hieronder
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 200,95 | € 200,95 |
| 1 | Asus ROG Strix B350-F Gaming | € 125,50 | € 125,50 |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING | € 369,90 | € 369,90 |
| 1 | Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2C3000C15 | € 164,95 | € 164,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 861,30 | |
(Deze is dus echt veel te duur!)
En
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 59,29 | € 59,29 |
| 1 | Gigabyte B250M-Gaming 3 | € 85,20 | € 85,20 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti G1 Gaming 4G | € 185,95 | € 185,95 |
| 1 | Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2C3000C15 | € 164,95 | € 164,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 495,39 | |
Alvast bedankt!
Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.