Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Geforce GTX 1050ti werkt niet op Medion PC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• LLE
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 26-08 21:04
Hallo mensen,

Ik werk al enige jaren tot volle tevredenheid met een Medion PC. Nu heb ik echter in mijn enthousiasme een nieuwe videokaart aangeschaft om ook eens een spelletje op de PC te kunnen doen. Helaas blijkt de videokaart niet te werken en zit ik eigenlijk verlegen om advies.

Ik zal eerst wat gegevens van mijn PC geven:

Medion PC model PC MT 14 type MED MT802G
Processor - Intell® Core ™ i7-3770 CPU @ 3.40 GHz 3401 MHz 4 core(‘s) 8 logische proccessors
Moederbord - MEDION MS-7728 (formaat micro ATX als ik me niet vergis?)
BIOS - American Megatrends Inc. E7728 MLN 30G 20-6-2012
Geheugenslots - 2 (waar ik nu 2x8 GB type DDR3 in heb zitten)
Videokaart - GeForce GT 640

Ik heb dus een Geforce GTX 1050ti aangeschaft om de huidige GT 640 te vervangen. Ik heb ook een zwaardere voeding geïnstalleerd (750W)

Als ik nu de GTX 1050ti installeer en de computer aan zet start deze op tot het scherm waarin ik de keuze heb om naar het BIOS te gaan. De PC reageert op dat punt echter nergens op (ik kan het toetsenbord dus ook niet gebruiken) en gaat ook niet verder met opstarten. Hij piept wel om de zoveel tijd maar verder doet hij niets. Als ik op dat moment op de powerknop aan de voorzijde van de PC druk gaat hij gewoon uit. Oude GT 640 kaart er in en hij start gewoon op zoals ik gewend ben.