When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Vraag
Alle reacties
Hoi!
*knip* Laat dit soort opmerkingen maar achterwege. Irriteer je je er echt aan, kan je altijd een TR aanmaken.EWK schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:04:
Heb je al contact met ze opgenomen en gevraagd hoe het zat? Wat zeiden ze toen?
Nee, want de support sluit hun deuren om 8u 's avonds, en bovendien vind ik het waarschijnlijk niet nodig om er achteraan te gaan. Wil alleen graag weten hoe het bij wet zit.
[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 13-10-2017 22:37 ]
Verwijderd
Das geen moraalridder, das gewoon even vragen. Kans zit er in dat de supportmedewerker/ster vergeten is aan te vinken dat het om een defect en daarom vervanging gaat, en krijg je daarom die kosten.LankHoar schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:06:
[...]
*knip*
Nee, want de support sluit hun deuren om 8u 's avonds, en bovendien vind ik het waarschijnlijk niet nodig om er achteraan te gaan. Wil alleen graag weten hoe het bij wet zit.
[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 13-10-2017 22:38 ]
*knip* Deze discussie hoort niet hier thuis.Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:09:
[...]
Das geen moraalridder, das gewoon even vragen. Kans zit er in dat de supportmedewerker/ster vergeten is aan te vinken dat het om een defect en daarom vervanging gaat, en krijg je daarom die kosten.
Dat is wel een goede, ik vond het eigenlijk al vreemd dat ik er voor moet betalen bij een defect. Wellicht toch even weer die chat opstarten dan volgende week.
Toch blijft mijn (algemene) vraag staan; het lijkt me dat er een informatie plicht is alvorens kosten te kunnen doorrekenen?
[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 13-10-2017 22:38 ]
Jij bestel iets nieuws, en in NL zijn maar weinig dingen echt gratis.LankHoar schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:12:
[...]
Het valt me op dat de laatste tijd bij topics met op het oog simpele vragen al snel gereageerd word met "en wat zei X toen je het vroeg?". De digitale toon in zo'n opmerking doet nogal betweterig aan imo
Dat is wel een goede, ik vond het eigenlijk al vreemd dat ik er voor moet betalen bij een defect. Wellicht toch even weer die chat opstarten dan volgende week.
Toch blijft mijn (algemene) vraag staan; het lijkt me dat er een informatie plicht is alvorens kosten te kunnen doorrekenen?
Er vanuit gaan dat wanneer je iets besteld dit gratis is lijkt me wat naief.
Ik heb vandaag nog een kuub haarhout telefonisch besteld, komen ze van de week leveren. De dame aan de telefoon heeft me ook niet verteld dat ik hiervoor moet betalen..
Maar de enige die uitsluitsel kan geven is je provider... wij speculeren alleen maar
Klopt, en toch vraag ik me af hoe dat met sim kaarten zit. Volgens mij blijven die officieel eigendom van de telco. Overigens heb ik het huidige kaartje nog maar 2 jaar en een paar maanden, dus zou je het misschien zelfs nog onder "verwachte levensduur" kunnen gooienthefox154 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:48:
[...]
Jij bestel iets nieuws, en in NL zijn maar weinig dingen echt gratis.
Er vanuit gaan dat wanneer je iets besteld dit gratis is lijkt me wat naief.
Ik heb vandaag nog een kuub haarhout telefonisch besteld, komen ze van de week leveren. De dame aan de telefoon heeft me ook niet verteld dat ik hiervoor moet betalen..
Maar de enige die uitsluitsel kan geven is je provider... wij speculeren alleen maar
Overigens, ik moest echt wel even lachen om "haarhout"
Even kort de websites van een aantal bedrijven opgezocht en gevonden dat KPN en Vodafone alleen kosten in rekening brengen bij een ander formaat, Telfort weer helemaal niet. Het kan dus de moeite van contact opnemen lonen.
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
Dus toch even bellen met de provider als ze weer online zijn of je je 7,50 terug kan krijgen.
Doe eerst eens zelf iets om je probleem op te lossen voordat je anderen uitmaakt voor moraalridder. Wacht gewoon netjes tot je telco weer bereikbaar is en vraag ze hoe het zit met die 7.50. Daarna kun je altijd hier nog een topic openen.LankHoar schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:06:
[...]
Daar heb je weer zo'n moraalridder die het niet kan laten zo'n opmerking te maken
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Als het in de AV staat, dan is het al naar je gecommuniceerd en is er dus niets aan de hand.
Totaal oftopic maar ik heb 2 weken terug nog een sim-kaart via mijnkpn aangevraagd (oude werkte niet helemaal meer naar behoren) en krijg je gewoon gratis. En je kan de maat uit het pasje drukken die je wil.DeBolle schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:02:
Even kort de websites van een aantal bedrijven opgezocht en gevonden dat KPN en Vodafone alleen kosten in rekening brengen bij een ander formaat, Telfort weer helemaal niet. Het kan dus de moeite van contact opnemen lonen.