Hallo
KPN levert nu een tijdje de onbeperkt 4G bundel voor buitenaf.
Wij hebben inmiddels 3 abonnementen met 3 dezelfde Huawei B525s-23a routers.
Het bereik is prima en constant, maar het netwerk is enorm instabiel.
Bij het laden van websites krijg ik constant DNS timeouts of de website laadt gewoon deels niet.
De 4G connectie en een ping -t zijn gewoon constant.
Ook FTP connecties opzetten naar willekeurige FTP servers gaat 9 van de 10 keer fout tijdens het verbinden.
Zodra ik hier mijn eigen KPN (RoutIT) SIM in doe, kan ik een hele dag probleemloos doen wat ik wil.
Als ik de 4G buitengebied kaarten in een andere 4G router doe dan heb ik exact dezelfde problemen.
Inmiddels heb ik voor 2 abonnementen al SIM wissels gehad en heb ik verschillende APN settings geprobeerd zonder enige verbetering.
Het lijkt wel of het 4G buitengebied netwerk zwaar beperkt wordt.
Ik ben zeer benieuwd of er meer mensen zijn die dezelfde problemen ervaren.
KPN levert nu een tijdje de onbeperkt 4G bundel voor buitenaf.
Wij hebben inmiddels 3 abonnementen met 3 dezelfde Huawei B525s-23a routers.
Het bereik is prima en constant, maar het netwerk is enorm instabiel.
Bij het laden van websites krijg ik constant DNS timeouts of de website laadt gewoon deels niet.
De 4G connectie en een ping -t zijn gewoon constant.
Ook FTP connecties opzetten naar willekeurige FTP servers gaat 9 van de 10 keer fout tijdens het verbinden.
Zodra ik hier mijn eigen KPN (RoutIT) SIM in doe, kan ik een hele dag probleemloos doen wat ik wil.
Als ik de 4G buitengebied kaarten in een andere 4G router doe dan heb ik exact dezelfde problemen.
Inmiddels heb ik voor 2 abonnementen al SIM wissels gehad en heb ik verschillende APN settings geprobeerd zonder enige verbetering.
Het lijkt wel of het 4G buitengebied netwerk zwaar beperkt wordt.
Ik ben zeer benieuwd of er meer mensen zijn die dezelfde problemen ervaren.