Hallo, Ik gebruik nu ziggo connection 200/20 mbit met ziggo connect box en krijg 15ping altijd en is er manier om 6 ping te krijgen bevoorbeeld ik heb CAT7 kabel alles aangesloten
Waarschijnlijk niet.
Om te beginnen: wat heb je zelf al gevonden?
Je hebt het over je ping. Ping met wat? Het is nogal een verschil of je pingt met je eerste hop of iets in een datacenter in Amerika. Doe voor de grap eens een tracert. De eerste hop naar buiten is bij mij 7 milliseconden.
Om te beginnen: wat heb je zelf al gevonden?
Je hebt het over je ping. Ping met wat? Het is nogal een verschil of je pingt met je eerste hop of iets in een datacenter in Amerika. Doe voor de grap eens een tracert. De eerste hop naar buiten is bij mij 7 milliseconden.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Misschien moet je je even verdiepen in het maken van een juiste openingspost. Ook denk ik dat dit niet thuis hoort in shooters maar in "Netwerken"
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Waarom zou je dit willen? Wat maakt het zo belangrijk voor je?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Funfact: Veel shooters doen aan lag-compensatie. Dat ligt vaak ergens tussen de 50 en 100 ms (ping van 15 geeft aan dat je een vertraging ondervindt van 15 ms), dus vaak is een hogere ping gunstiger dan een lagere ping.
Steam/Discord: Flimovic
hangt echt van de interpolatie en compensatie client en server side, het is moeilijk een blanket statement te doen over hoger = beter.
Ik weet dat Ziggo historisch gezien een hogere ping heeft dan zeg VDSL / glas. Als je thuisnetwerk goed is ingericht (directe bekabelde verbinding naar router/modem) dan zit de echte vertraging in hoe je provider je verbinding naar de gameserver routeert.
Ik heb bijv. 5 ping naar gameservers voor competitief TF2 die in NL gehost worden, maar 30 naar de casual matchmaking servers die in LUX gehost worden. Kan je niets aan doen behalve in de telefoon hangen met de juiste partijen (als deze überhaupt gaan luisteren) en hopen dat ze updates aan hun netwerk doorvoeren.
Ik weet dat Ziggo historisch gezien een hogere ping heeft dan zeg VDSL / glas. Als je thuisnetwerk goed is ingericht (directe bekabelde verbinding naar router/modem) dan zit de echte vertraging in hoe je provider je verbinding naar de gameserver routeert.
Ik heb bijv. 5 ping naar gameservers voor competitief TF2 die in NL gehost worden, maar 30 naar de casual matchmaking servers die in LUX gehost worden. Kan je niets aan doen behalve in de telefoon hangen met de juiste partijen (als deze überhaupt gaan luisteren) en hopen dat ze updates aan hun netwerk doorvoeren.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.