Toon posts:

processor vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat is het vershil tussen de verschillende cores van de thunderbird en wat is het nut ervan?
Graag een niet te ingewikkeld antwoord, ik weet wel een en ander, maar ben geen expert.

Verwijderd

Sommige cores kunnen hoger overclocked worden, zoals de Axia, voor het hele lijstje moet je maar is rondzoeken.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

als je een goed overclockbare processor wil kopen kan je of de allernieuwste kopen en hopen op een goede, of een iets langzamere en hopen op een nog betere (overclockbare), maar garanties heb je nooit.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Tijdens de produktie van een processor wordt er door AMD en Intel voortdurend gekeken hoe een CPU verbeterd kan worden (over het algemeen betekend dit stabieler en dus bruikbaar op een hogere snelheid). Elke keer dat zo'n aanpassing wordt doorgevoerd, wordt dit op de CPU angegeven door middel van een andere code. Van AMD is bekend dat deze de code A...A gebruikt. Hoe hoger (alfabetisch gezien) de code hoe verder de CPU getweaked is. Dit betekend vaak dat deze CPU's ook beter overclockbaar zijn, maar is geen garantie hiervoor. Elke CPU is uniek in deze 8-)

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:14
Mijn TB 1200 krijg ik maar op 1280mhz stabiel, ik had gedacht dat ik hem wel op 1333 zou krijgen :(
Ik heb er ook nog een dikke smart cooler opgeschopt maar ja.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ej asmit,

Allereerst heet ik je namens de volledige crew hartelijk welkom op ons forum, om er voor te zorgen dat het hier netjes, overzichtelijk en gezellig blijft heb ik een paar tips voor je! En het mooie daarvan is, je krijgt ze nog gratis ook :P ;) Allereerst zou ik je aan willen raden om de faq door te lezen, dit is een klein stukje tekst met wat info ensow. Verder kan ik je de search van harte aanbevelen. De kans is 1000% dat je vraag al is gesteld + beantwoord.

Verder heeeel veel plezier op got ;)

Verwijderd

Topicstarter
thanx. ik heb het gelezen.
Pagina: 1