Op het moment ben ik opzoek naar een nieuw moederbord voor een PC upgrade.
CPU is gekozen - i5-8600k
Memory is gekozen, een setje van 16gb op 3200Mhz
Het enige wat ik nu nog moet kiezen is het moederbord en totzover heb ik de keuze terug kunnen brengen naar 3 types met behulp van verschillende reviews maar verder kom ik niet.
Over de MSI Gaming M5 heb ik vrij weinig kunnen vinden en ik hoop hier wat input te kunnen krijgen. Is het beter dan de MSI Gaming Pro Carbon? Qua specs verschilt het naar mijn idee vrij weinig.
De prijs is ook niet echt een breek punt.
Dit waren de moederborden waar ik ook naar heb gekeken maar zijn afgevallen maar wellicht vinden jullie een van deze (of een totaal andere) een betere optie.
Bedankt!
CPU is gekozen - i5-8600k
Memory is gekozen, een setje van 16gb op 3200Mhz
Het enige wat ik nu nog moet kiezen is het moederbord en totzover heb ik de keuze terug kunnen brengen naar 3 types met behulp van verschillende reviews maar verder kom ik niet.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus ROG Strix Z370-F GAMING | € 212,50 | € 212,50 |
| 1 | MSI Z370 Gaming M5 | € 201,63 | € 201,63 |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon | € 185,40 | € 185,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 599,53 | |
Over de MSI Gaming M5 heb ik vrij weinig kunnen vinden en ik hoop hier wat input te kunnen krijgen. Is het beter dan de MSI Gaming Pro Carbon? Qua specs verschilt het naar mijn idee vrij weinig.
De prijs is ook niet echt een breek punt.
Dit waren de moederborden waar ik ook naar heb gekeken maar zijn afgevallen maar wellicht vinden jullie een van deze (of een totaal andere) een betere optie.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASRock Z370 Extreme4 | € 160,- | € 160,- |
| 1 | Gigabyte Z370 Aorus Ultra Gaming | € 178,50 | € 178,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 338,50 | |
Bedankt!