Ik zoek een PC voor games en voor het renderen met sony vegas.
Wat is je budget?
Ik heb het liefst een bedrag onder de €800,- incl windows.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik heb helemaal niks, mijn oude PC (i3-4160 gtx 750 ti is verkocht) Ik wil het voor games zoals minecraft - cs:go (240fps opnamens, dat is best wel zwaar) en nieuwste AAA games als Battlefield 1, COD WW 2, GTA etc gebruiken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb hier een lijstje. Ik wil het liefst intel en nvidia. Een een moederbord met 5ghz wifi ondersteuning.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Is dit een goed of kan ik beter krijgen? Iets boven het budget maar ik neem aan dat dat uiteindelijk het waard is. Ik waarder alle hulp, als je builds wilt sturen kan dat natuurlijk!
Wat is je budget?
Ik heb het liefst een bedrag onder de €800,- incl windows.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik heb helemaal niks, mijn oude PC (i3-4160 gtx 750 ti is verkocht) Ik wil het voor games zoals minecraft - cs:go (240fps opnamens, dat is best wel zwaar) en nieuwste AAA games als Battlefield 1, COD WW 2, GTA etc gebruiken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb hier een lijstje. Ik wil het liefst intel en nvidia. Een een moederbord met 5ghz wifi ondersteuning.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 184,95 | € 184,95 |
1 | Asus B150I PRO GAMING/AURA | € 94,- | € 94,- |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 Mini ITX OC 3G | € 212,50 | € 212,50 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
1 | BitFenix NOVA Zwart Window | € 32,- | € 32,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 136,95 | € 136,95 |
1 | Cooler Master MasterWatt Lite 600W | € 50,95 | € 50,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 92,90 | € 92,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 849,20 |
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Is dit een goed of kan ik beter krijgen? Iets boven het budget maar ik neem aan dat dat uiteindelijk het waard is. Ik waarder alle hulp, als je builds wilt sturen kan dat natuurlijk!