Verwijder User Review - inesb (wederom) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
Mede-auteur:

Verwijderd

Ik had al een topic gemaakt voor de verwijdering, dit is hier maar is al op slot: Verwijder User Review - inesb

Wederom het verzoek om te verwijderen, ik weet niet precies waar hij of zij mee bezig is, maar kennelijk is hij of zij zo teleurgesteld dat ik mijn Xbox one uit de veiling gehaald heeft dat hij of zij kostte wat het kost mij negatief wil beoordelen.

Zijn of haar laatste bericht:
inesb
echt een verschrikkelijke tweaker ben je
Zijn of haar beoordeling:
na dat hij mijn reactie heeft verwijderd, wat helemaal prima is, is zijn communicatie echt verschrikkelijk. een tweaker die zo verschrikkelijk irritant is verdient het niet om geen negatieve beoordeling te krijgen.
Als het helemaal prima is dat ik de reactie laat verwijderen, beoordeel me dan ook niet opnieuw. Ik heb helemaal geen communicatie met je gehad anders dan over het verwijderen van de reactie. Ik heb geen deal met je, ik heb je niet benaderd voor een overeenkomst op de veiling. Stop hiermee droeftoeter.

Overigens leg dan eens uit wat er zo verschrikkelijk is aan mijn communicatie, want ik benader je naar aanleiding van je negatieve review. Ik vraag je om uitleg maar het enige wat jij doet is haat zaaien.

Graag weer verwijderen + misschien blokkade van de user? Of kunnen jullie ervoor zorgen dat hij of zij mij niet meer kan beoordelen?

[ Voor 110% gewijzigd door poNgz0r op 08-10-2017 11:34 . Reden: Onderlinge communicatie weg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Het is niet de bedoeling onderlinge communicatie 1:1 op het forum te plaatsen.

Ik zou de onderlinge communicatie verwijderen @pongthamong aangezien dat niet mag.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
Done! Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-10 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Weer verwijderd.

@pongthamong In je vorige topic gaf je aan dat je "Alleen riskeer jij dan een bang wegens een haat beoordeling schrijven." had gestuurd naar de andere gebruiker. Laat dat achterwege, jij bent niet degene die bepaalt of iemand een ban krijgt. Daarnaast, jij bent ook niet helemaal netjes geweest wat V&A-feedback geven betreft en gebruik van clones (je bent er zelfs voor gebanned geweest).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.