Verwijder User Review - inesb Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
Mede-auteur:

Verwijderd

Persoon vond het nodig om mij negatief te beoordelen omdat ik een veiling had beëindigd waar hij blijkbaar op geboden had.

Ik heb met de twee hoogste bieder contact opgenomen, die wilden de xbox niet overnemen. Toen heb ik de veiling gestopt en verwijderd. Nu is hij boos want nu heeft geen xbox voor z'n zoon.

Heb hem een berichtje gedaan waarom hij mij beoordeeld heeft aangezien we geen contact hebben gehad. Hij vond dat hij z'n mening mocht geven en dat ik geen goede tweaker ben.
Zou je je negatieve beoordeling willen weghalen?

Ik mag ten alle tijden een veiling beëindigen als ik dat wil en aangezien ik geen contact met je heb gehad en je niks gekocht hebt, heb je helemaal niet het recht om me te beoordelen.

Haal je hem niet weg open ik morgen even een geschil en wordt ie alsnog verwijderd. Alleen riskeer jij dan een bang wegens een haat beoordeling schrijven.

Misschien ben je nieuw op tweakers en weet je dit niet, ik meld het je maar.

De keuze is aan jou.

Groeten
Dennis
Edit: ik had de tijd dus iets eerder topic gemaakt dan morgen :)

Ik vind ook dat hij een mening mag hebben, alleen niet over deze advertentie aangezien er geen contact geweest is, hij niks gekocht of "gewonnen" heeft. Al was hij wel de hoogste bieder dan nog mag ik ten alle tijden besluiten de advertentie te stoppen.

Waar gaat het over, beetje rare dude. Als het nodig is kan ik de hele gesprek geschiedenis toevoegen, lijkt me niet relevant, een moderator kan het toch wel inzien.

Krijg de negatieve review van deze haatmeneer verwijderen.

Dank.

[ Voor 23% gewijzigd door poNgz0r op 06-10-2017 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 21:18

InFamous

excommunicado

Bij deze verwijderd

Formerly known as Ragdoll

Dit topic is gesloten.