Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedon040
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-01-2018
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral game :9
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen/Videobewerken

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Ik zou graag willen weten of ik de juiste keuzes heb genomen met wat ik in me kast ga zetten.

Alvast super bedankt. eerste x dat ik ergens iets op een forum zet voor meningen.

MSI X299 Gaming Pro Carbon AC
Intel Core i7-7800X (Boxed)
G.Skill Trident Z RGB F4-3600C16Q-32GTZR
RM650x
NZXT Kraken 62x
MSI Geforce 1080ti gaming x
SSD 850EVO
SSD : M.2 960 EVO

[ Voor 55% gewijzigd door Thedon040 op 08-10-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:46

br00ky

Moderator Harde Waren
Het is handiger als je je gelinkte producten even in een tabel zet met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt (op mobiel is het nu namelijk verstopt). Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!.

Tevens heb je om onduidelijke redenen alleen deze twee vragen laten staan. Dat maakt het advies geven eigenlijk onmogelijk. Vul die zaken dus óók in. Ik heb ze voor de duidelijk alvast in je topicstart gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door br00ky op 08-10-2017 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedon040
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-01-2018
kan ik deze topic verwijderen zodat ik opnieuw kan beginnen ?
dan zal ik alles ff iets netter invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:46

br00ky

Moderator Harde Waren
Bij deze is die dicht. Had niet gehoeven, maar okay.

Dit topic is gesloten.