Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn systeem zal voor 100% gebruikt worden voor gaming.
(Het zal mijn allereerste 'zelfbouw' gaming pc worden wat ik nogal spannend vind).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van € 800. (Ik heb een configuratie bijgesloten, zie beneden, de € 41,19 neem ik voor lief).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb geen van alle bovenstaande items die ik meeneem naar mijn nieuwe systeem. Ik heb een laptop dus ik heb tot nu toe geen desktop componenten of randapparatuur.
Ga je overklokken?
Voorlopig nog niet. Ik ben bang voor de gevolgen van kapotte componenten door eventuele fouten.
Wat heb je zelf al gedaan?
De volgende onderdelen zie ik als basis voor het systeem:
Wat verwacht je van ons?
Ik ben een totale leek op hardware gebied en ik zou graag willen weten of dit een goed systeem is, mis ik een aantal dingen, is alles met elkaar te combineren of ga ik problemen krijgen? Het RAM wil ik uiteindelijk upgraden naar het maximale 64GB die het moederbord aan kan maar 16 GB is goed om mee te beginnen (Reepjes zijn een beetje duur momenteel).
Alvast bedankt voor jullie hulp
Mijn systeem zal voor 100% gebruikt worden voor gaming.
(Het zal mijn allereerste 'zelfbouw' gaming pc worden wat ik nogal spannend vind).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van € 800. (Ik heb een configuratie bijgesloten, zie beneden, de € 41,19 neem ik voor lief).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb geen van alle bovenstaande items die ik meeneem naar mijn nieuwe systeem. Ik heb een laptop dus ik heb tot nu toe geen desktop componenten of randapparatuur.
Ga je overklokken?
Voorlopig nog niet. Ik ben bang voor de gevolgen van kapotte componenten door eventuele fouten.
Wat heb je zelf al gedaan?
De volgende onderdelen zie ik als basis voor het systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4600 Boxed | € 82,- | € 82,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | € 144,95 | € 144,95 |
| 2 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti Windforce OC 4G | € 178,- | € 356,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Cooltek X5 | € 25,49 | € 25,49 |
| 1 | GeIL Dragon RAM GWB416GB2400C16DC | € 142,85 | € 142,85 |
| 1 | Cooler Master MasterWatt Lite 500W | € 44,95 | € 44,95 |
| Totaal | € 841,19 | ||
Wat verwacht je van ons?
Ik ben een totale leek op hardware gebied en ik zou graag willen weten of dit een goed systeem is, mis ik een aantal dingen, is alles met elkaar te combineren of ga ik problemen krijgen? Het RAM wil ik uiteindelijk upgraden naar het maximale 64GB die het moederbord aan kan maar 16 GB is goed om mee te beginnen (Reepjes zijn een beetje duur momenteel).
Alvast bedankt voor jullie hulp
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!