Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon huis- tuin- en keuken-surfen en mailen, fotobewerking (Gimp), strategiegames (Civilization enz)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik mik op max. € 600,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zo mogelijk van een oude Medion-pc de behuizing en de CD-speler gebruiken. Verder een LG-monitor 24" (1920x1080) en toetsenbord + muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet lang meegaan (pak weg 10 jr), dus goede kwaliteit onderdelen, snel opstarten (ook nog over langere tijd) en redelijk stil (staat op bureau)
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Advies over mijn wensenlijstje, zijn onderdelen op elkaar afgestemd en zo mogelijk binnen budget
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon huis- tuin- en keuken-surfen en mailen, fotobewerking (Gimp), strategiegames (Civilization enz)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik mik op max. € 600,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zo mogelijk van een oude Medion-pc de behuizing en de CD-speler gebruiken. Verder een LG-monitor 24" (1920x1080) en toetsenbord + muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-6300 Boxed | € 128,95 | € 128,95 |
1 | MSI B250 PC Mate | € 85,- | € 85,- |
1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 15,95 | € 15,95 |
1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 61,- | € 61,- |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 164,- | € 164,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 520,85 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet lang meegaan (pak weg 10 jr), dus goede kwaliteit onderdelen, snel opstarten (ook nog over langere tijd) en redelijk stil (staat op bureau)
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Advies over mijn wensenlijstje, zijn onderdelen op elkaar afgestemd en zo mogelijk binnen budget