|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Intentionally left blank
Mja, dat is al meerdere malen gevraagd en ik denk dat @pven dat wel weetMigrator schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:11:
@crisp Lijkt me eigenlijk dat @pven doelt op het naar trash verplaatsen van alles in die folder?
[dm] makkelijk verwijderen
in 1 klap veel berichten naar een subfolder
Intentionally left blank
[ Voor 22% gewijzigd door Migrator op 05-10-2017 11:34 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
crisp schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:19:
[...]
Mja, dat is al meerdere malen gevraagd en ik denk dat @pven dat wel weet

Geen oplossing dus als ik het zo lees. Om de DM's nou stuk-voor-stuk naar de prullenbak te verplaatsen gaat me echt te veel tijd kosten.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
- DM's kan je niet definitief verwijderen (ik wil ze in ie der geval niet meer zien, en de tegenpartij mag er niet op reageren)
- Alles wat in de Trash komt, wordt gewoon gedempt. Dus nieuwe berichten geven geen notificatie meer. Ideaal voor loze groeps DM's (bestaan die nog
- Je kan niet selectief dingen verhuizen, of via drag 'n drop.
Met andere woorden: De DM-box is niet meer echt van deze tijd qua werking. En ik dnek dat er al een aantal tickets over bekend zijn. Ik hoop minimaal dat dit gewoon in de Feature Request Round wordt meegenomen in de nieuwe iteratie.
En ja, ik wil erg graag mijn 988 DM draadjes fatsoenlijk indelen zonder veel moeite
[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 05-10-2017 12:56 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Het probleem is dat dat daarvoor een te grote request is. Ik denk dat hooguit een mogelijkheid om meerdere berichten te selecteren en te verplaatsen een kans zal maken, maar een complete overhaul zie ik op korte termijn niet gebeuren...Ik hoop minimaal dat dit gewoon in de Feature Request Round wordt meegenomen in de nieuwe iteratie
Intentionally left blank
Verwijderen is een lastige case omdat berichten voor bepaalde crew wel inzichtelijk moeten blijven, en je ook duidelijk moet maken aan de andere deelnemer(s) van een DM dat iemand de DM verwijderd heeft en dus geen berichten meer kan lezen. Dat maakt het al te groot voor de feature-poll...AW_Bos schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:20:
Dan hoop ik ieder geval op ticket voor een verplaats-aanpassing, en een losse ticket voor het verwijderen
Intentionally left blank
* AW_Bos denkt even mee
Een verwijderd bericht moet in ieder geval als verwijderd worden geflagged, zodat ik het niet zie.
En bij een thread kan je een afmelddatum meegeven in de dmthread-user koppeltabel. Als die ingevuld is, plaats je in die thread een kopje met: AW_Bos heeft zich op vrijdag 6 oktober 2017 om 13:37 afgemeld van deze DM-thread.
Dan weet iedereen dat ik het niet meer lees, en hoef ik ook geen berichten en notificaties te verwachten.
Anyway, ik hoop in ieder geval dat ik mijn DM-box op termijn eens kan opruimen
[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 05-10-2017 13:44 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
In mijn theorie gewoon een query aanpassing..... (hoe dat in jullie code zit, weten jullie wel beter
[ Voor 22% gewijzigd door AW_Bos op 05-10-2017 13:52 ]
dat is 10 jaar oude semi-procedurele codeAW_Bos schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:52:
Een aparte interface dus. Dan lijkt het mij logisch dat je verwijderd-geflagte berichten gewoon dan in je interface zou moeten kunnen zien. Lijkt mij niet een erg complexe situatie dan.
In mijn theorie gewoon een query aanpassing..... (hoe dat in jullie code zit, weten jullie wel beter)

Intentionally left blank