[DM] Verplaats folder met inhoud naar prullenbak

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als ik via https://gathering.tweakers.net/forum/manage_folders links een folder aanklik die ik vervolgens wil verwijderen, dan krijg ik de melding dat die folder niet leeg is. Prima melding op zich. Maar ik wil de folders verwijderen met de inhoud erbij.

Is dat mogelijk?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Nee, want je kan geen DM's verwijderen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

@crisp Lijkt me eigenlijk dat @pven doelt op het naar trash verplaatsen van alles in die folder? :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Migrator schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:11:
@crisp Lijkt me eigenlijk dat @pven doelt op het naar trash verplaatsen van alles in die folder? :)
Mja, dat is al meerdere malen gevraagd en ik denk dat @pven dat wel weet :P

[dm] makkelijk verwijderen
in 1 klap veel berichten naar een subfolder

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dit is nét een andere feature, want alle te trashen DM's staan in dezelfde folder en alle DM's in die folder moeten ook naar trash :+

[ Voor 22% gewijzigd door Migrator op 05-10-2017 11:34 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
crisp schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:19:
[...]

Mja, dat is al meerdere malen gevraagd en ik denk dat @pven dat wel weet :P
:Y :)
Geen oplossing dus als ik het zo lees. Om de DM's nou stuk-voor-stuk naar de prullenbak te verplaatsen gaat me echt te veel tijd kosten.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

En daarom hoop ik dat de berichtenbox spoedig toch eens op de schop gaat :)

- DM's kan je niet definitief verwijderen (ik wil ze in ie der geval niet meer zien, en de tegenpartij mag er niet op reageren)
- Alles wat in de Trash komt, wordt gewoon gedempt. Dus nieuwe berichten geven geen notificatie meer. Ideaal voor loze groeps DM's (bestaan die nog :) ), maar ik vind dit niet de naam Trash-waardig.
- Je kan niet selectief dingen verhuizen, of via drag 'n drop.

Met andere woorden: De DM-box is niet meer echt van deze tijd qua werking. En ik dnek dat er al een aantal tickets over bekend zijn. Ik hoop minimaal dat dit gewoon in de Feature Request Round wordt meegenomen in de nieuwe iteratie. ;)

En ja, ik wil erg graag mijn 988 DM draadjes fatsoenlijk indelen zonder veel moeite :P

[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 05-10-2017 12:56 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik hoop minimaal dat dit gewoon in de Feature Request Round wordt meegenomen in de nieuwe iteratie
Het probleem is dat dat daarvoor een te grote request is. Ik denk dat hooguit een mogelijkheid om meerdere berichten te selecteren en te verplaatsen een kans zal maken, maar een complete overhaul zie ik op korte termijn niet gebeuren...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Dan hoop ik ieder geval op ticket voor een verplaats-aanpassing, en een losse ticket voor het verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:20:
Dan hoop ik ieder geval op ticket voor een verplaats-aanpassing, en een losse ticket voor het verwijderen :)
Verwijderen is een lastige case omdat berichten voor bepaalde crew wel inzichtelijk moeten blijven, en je ook duidelijk moet maken aan de andere deelnemer(s) van een DM dat iemand de DM verwijderd heeft en dus geen berichten meer kan lezen. Dat maakt het al te groot voor de feature-poll...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Ik snap dat jullie agile werken en niet vaak alles in één keer opleveren.
* AW_Bos denkt even mee :)

Een verwijderd bericht moet in ieder geval als verwijderd worden geflagged, zodat ik het niet zie. ;). Of nemen jullie het account even over in geval van het lezen van berichten in geval van misbruik? Dan zou het eigenlijk weer wenselijk zijn als de crew hier een aparte interface voor zouden hebben, dan kan je meteen zien wat iemand verwijderd heeft, zodat je eventueel weggemoffeld bewijsmateriaal bij een misbruikopsporing achter de hand houdt.

En bij een thread kan je een afmelddatum meegeven in de dmthread-user koppeltabel. Als die ingevuld is, plaats je in die thread een kopje met: AW_Bos heeft zich op vrijdag 6 oktober 2017 om 13:37 afgemeld van deze DM-thread.

Dan weet iedereen dat ik het niet meer lees, en hoef ik ook geen berichten en notificaties te verwachten.
Anyway, ik hoop in ieder geval dat ik mijn DM-box op termijn eens kan opruimen :P

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 05-10-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik neem jouw account niet over, maar ik kijk wel rechtstreeks in jouw inbox. Ik zie bijvoorbeeld ook wat jij wel en niet gelezen hebt. Ik zie dus precies hetzelfde als jij, en dat zou moeten veranderen op het moment dat DM's voor jouw weergave verwijderd worden, terwijl ik ze als admin nog wel moet kunnen inzien.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Een aparte interface dus. Dan lijkt het mij logisch dat je verwijderd-geflagte berichten gewoon dan in je interface zou moeten kunnen zien. Lijkt mij niet een erg complexe situatie dan. :P
In mijn theorie gewoon een query aanpassing..... (hoe dat in jullie code zit, weten jullie wel beter ;) )

[ Voor 22% gewijzigd door AW_Bos op 05-10-2017 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:52:
Een aparte interface dus. Dan lijkt het mij logisch dat je verwijderd-geflagte berichten gewoon dan in je interface zou moeten kunnen zien. Lijkt mij niet een erg complexe situatie dan. :P
In mijn theorie gewoon een query aanpassing..... (hoe dat in jullie code zit, weten jullie wel beter ;) )
dat is 10 jaar oude semi-procedurele code :X :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Toch maar eens een keertje op de schop gooien dus :P