[dm] makkelijk verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-10 13:23
Ik heb graag mijn dingen opgeruimd, maar heb ook erg veel dm's lopen.
Om die te verwijderen moet ik per dm thread hem openen, de eigenschappen aanklikken naar de trash verplaatsen en weer terug naar de inbox.
Is het niet mogelijk en makkelijker om een klikmenu te maken zodat je kan aanvinken welke je wil verwijderen en ze zo in een keer weg te kunnen gooien?

Dit zou erg welkom zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me niet zo gek moeilijk. Er is al gelijkaardige functionaliteit voor bookmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Deze functie heb ik eerder ook al eens gevraagd. Er werd toen geen prio / devtijd aan gegeven.
Ik zou deze feature ook graag zien. Al is het maar een selectieknop voor de DM's om ze in 1 keer naar de trash te verplaatsen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 08:04
Batch-wijzig-functies zijn al vaker gevraagd, maar voorlopig staan de DM's op een laag pitje. Een dergelijke functie staat nog wel op de wenslijst voor ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ook weer steun van mij voor deze feature.
Zonder gekheid, gezien de dev capaciteit snap ik het dat er andere zaken een wat hogere prio hebben. Maar het is wel een request die toch in de laatste tijd(jaren) vaak terug komt wat aangeeft dat mensen dit gewoon als iets zien wat mist.
We kunnen alleen maar afwachten wanneer het dan komt.Ik zie het en dat is niet vervelend bedoelt meer als basis functionaliteit die ik zelf er wel in had verwacht toen ik er lang geleden achterkwam dat deze er niet was.

[ Voor 97% gewijzigd door pino85 op 24-02-2014 20:12 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Misha schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:14:
Batch-wijzig-functies zijn al vaker gevraagd, maar voorlopig staan de DM's op een laag pitje. Een dergelijke functie staat nog wel op de wenslijst voor ooit
Ik snap dat jullie een prio-lijst maken, maar is het geen idee om ~80% van boven naar beneden te werken en ~20% van beneden naar boven? :P

All jokes aside, juist dat low hanging fruit (vanuit de bezoeker gezien overigens) zorgt ervoor dat de tevredenheid exponentieel groeit :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 08:04
BtM909 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:43:
[...]

Ik snap dat jullie een prio-lijst maken, maar is het geen idee om ~80% van boven naar beneden te werken en ~20% van beneden naar boven? :P

All jokes aside, juist dat low hanging fruit (vanuit de bezoeker gezien overigens) zorgt ervoor dat de tevredenheid exponentieel groeit :)
Wie zegt dat we dat niet al een beetje doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 11:01
Hier nogmaals een steunbetuiging voor deze feature, alleen zie ik helemaal niet de mogelijkheid een DM conversatie te verplaatsen naar de trash of een knop om deze te verwijderen, ook niet a.d.h.v de stappen die TS benoemd.

Er staat ook vrijwel niets over DM genoemd in de FAQ.

Is het nog wel mogelijk een DM te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

rieshjart schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:28:
Is het nog wel mogelijk een DM te verwijderen?
Ja hoor. Open een DM-draadje, scroll naar onderen, klik op het pijltje voor 'Eigenschappen' en daar kun je selecteren dat de draad naar Trash moet.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 11:01
Top, gevonden thnx!

Maarrr, de Trash kan ook geleegd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, trash kan niet geleegd worden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

En dat is eigenlijk best wel raar. De trash is eigenlijk een 'ignore'- of 'archief'-map waar je geen notificaties uit krijgt te zien.

Als ik een 'trash' zie, zou ik verwachten dat ik of iemand deze volledig leeg kan halen. Waarom zou ik tegen vroegere DM's terug moeten moeten kijken, die ik graag uit mijn volledige zicht wil.

Eigenlijk is een technische soft-delete functie het beste om de koppelingen met de DM-deelnemers intact te houden. Jammer dat deze feature op de lange baan wordt geschoven. In mijn verbeelding lijkt het toch weinig werk.

Waar is de 'feature van de users' gebleven uit de vroegere interatie-artikelen. ;) ?

[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 23-02-2016 13:33 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ik dat zie is dat een bericht louter aan een kant van de verwijderende partij verwijderd dient te worden. Als alle deelnemers het verwijderd hebben vervalt erdoor mee de nood zakelijkheid alles op Tweakers te bewaren.
Tevens kunnen we overwegen om Nederlandsche vertalingen enzonodig Belgischere variantjes te vernuttigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Misha schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:40:
[...]

Wie zegt dat we dat niet al een beetje doen? ;)
Beetje late reactie: ik zeg niet dat jullie dat niet doen, maar ik doel op uitspraken zoals "maar voorlopig staan de DM's op een laag pitje". Dat laag pitje zou ik de onderkant noemen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1