Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• henkmans
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14-05 13:54
Ik ben aan het twijfelen om via Eglobal de V20 of de G6 te bestellen

Ik ben enorm aan het twijfelen geslagen omdat de V20 op moment van schrijven maar 300 euro kost op de website. Echter ben ik benieuwd wat jullie reacties en argumenten zijn om niet vvoor de G6 van LG te gaan.

Ik ben een beetje een muziekfanaat, dus ik ben zeer benieuwd wat de Quad DAC functionaliteit te bieden heeft op smartphones. Als dit geen issue was dan had ik hem gewoon in de winkel van KPN de G6 gekocht voor een losse toestelprijs van: 432 euro (aangezien in europa de Quad Dac functionaliteit er niet op zit). Dan heb ik altijd nog het gemak van goede garantie in Nederland zelf, vanuit KPN als LG.

Hoe zijn jullie algemen ervaringen met de LG G6 en de V20? Hoe zit het exact met garantie als ik de V20 of G6 bestel? Ik twijfel voornamelijk vanwege het feit dat de G6 (volgens mijn research en idee) een steviger en compacter toestel is. Verder ben ik er nog niet over uit of de camera van de G6 beter is dan die van de V20. Ook heb ik redelijke oordopje van Shure. Zijn deze van hoog genoege kwaliteit om uberhaubt te kunnen genieten van de Quad Dac functies?

En om het nog iets moeilijker te maken, ben ik nogal gecharmeerd van de V30 die een dezer dagen ook de wereld in komt, maar dat is nogal een investering in verhouding tot deze 2 telefoons. Maaaaaar... als iemand mooie argumenten heeft, ben ik altijd bereid te luisteren.

Kan iemand mij helpen? Ik zie op het moment door de bomen het bos niet meer 8)7

[Voor 14% gewijzigd door henkmans op 04-10-2017 20:33]

Beste antwoord (via henkmans op 05-10-2017 13:29)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
henkmans schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:55:
[...]

Wat zou jij aanraden? Zelf ben ik wel fan van het design van de G6, maar dan kan ik de accu weer niet vervangen. Of kan ik dat alsnog laten doen bij LG in Nederland dan tegen betaling na anderhalf / 2 jaar tijd? Echter is de V20 maar 300 euro bij Eglobal... Als deze 400 euro was geweest dan had ik de keuze wel gelegd bij de G6 sowieso.

Verder hoop ik dat jij mij nog antwoord kan geven op de vraag: Is Quad Dac van echte meerwaarde? of komt dat pas aan bod zodra je oortjes gaat koen van €400+ ?

Nogmaals bedankt!
Zoals appileh al zegt.. en om het feit dat de G6 nieuwer is qua specificaties, quad dac echt een toevoeging is volgens de reviews. Pak de G6. Daar krijg je geen spijt van.

Alle reacties

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 29-05 22:54
Met de telefoonkeuze kan ik je niet helpen, maar wat betreft eGlobal kun je voor de zekerheid ook dit topic even doorlezen, over een bestelde V20: Besteld op Eglobal Central, geen data over mijn bestelling.

• Joosie200
  • Niet online
Ik weet niet welk budget je hebt om uit te geven. Qua specificaties zou ik V30 > G6 > V20 zeggen. Het is aan jou de vraag of je wilt wachten op de beschikbaarheid van de V30 en of je zoveel geld te besteden hebt. Zelf ben ik dat wel omdat mijn eigen toestel nog niet aan vervanging toe is.

• henkmans
Joosie200 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:38:
Ik weet niet welk budget je hebt om uit te geven. Qua specificaties zou ik V30 > G6 > V20 zeggen. Het is aan jou de vraag of je wilt wachten op de beschikbaarheid van de V30 en of je zoveel geld te besteden hebt. Zelf ben ik dat wel omdat mijn eigen toestel nog niet aan vervanging toe is.
Enorm bedankt voor je reactie. Zelf ben ik uiteraard het meeste fan van de V30. Deze is op alle vlakken superieur aan de andere twee toestellen. Echter is mijn huidige P6 wegens een kapotte camera en een enorm verslechterde batterij wel toe aan een nieuw toestel. Als jijzelf nu een keuze moest maken tussen de V20 en de G6 voor de prijzen die ze nu hebben (al dan wel of niet via Eglobal) wat zou jij aanraden? Zelf ben ik wel fan van het design van de G6, maar dan kan ik de accu weer niet vervangen. Of kan ik dat alsnog laten doen bij LG in Nederland dan tegen betaling na anderhalf / 2 jaar tijd? Echter is de V20 maar 300 euro bij Eglobal... Als deze 400 euro was geweest dan had ik de keuze wel gelegd bij de G6 sowieso.

Verder hoop ik dat jij mij nog antwoord kan geven op de vraag: Is Quad Dac van echte meerwaarde? of komt dat pas aan bod zodra je oortjes gaat koen van €400+ ?

Nogmaals bedankt!

• appileh
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 02-08-2020
Henkmans, geen V20 alsjeblieft!

Teveel issues:
Screen retention
Bootloop
Geef 120 euro meer en koop een LG G6, ervaring spreekt. Google maar eens op V20 issues

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
henkmans schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:55:
[...]

Wat zou jij aanraden? Zelf ben ik wel fan van het design van de G6, maar dan kan ik de accu weer niet vervangen. Of kan ik dat alsnog laten doen bij LG in Nederland dan tegen betaling na anderhalf / 2 jaar tijd? Echter is de V20 maar 300 euro bij Eglobal... Als deze 400 euro was geweest dan had ik de keuze wel gelegd bij de G6 sowieso.

Nogmaals bedankt!
Zoals appileh al zegt.. en om het feit dat de G6 nieuwer is qua specificaties, quad dac echt een toevoeging is volgens de reviews. Pak de G6. Daar krijg je geen spijt van.

• henkmans
Zojuist een bestelling bij Eglobalcentral geplaatst voor de G6.

Ik ben benieuwd hoelang ik moet wachten. Ik lees namelijk verschillende reacties m.b.t. dit bedrijf. Hopelijk gaat het bij mij allemaal vlotjes.

Iedereen enorm bedankt! ik zal nog wel bericht plaatsen zodra ik de boel ontvangen heb.

• brick5492
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 02:31
henkmans schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:31:

Ik ben benieuwd hoelang ik moet wachten. Ik lees namelijk verschillende reacties m.b.t. dit bedrijf. Hopelijk gaat het bij mij allemaal vlotjes.

Iedereen enorm bedankt! ik zal nog wel bericht plaatsen zodra ik de boel ontvangen heb.
Ik heb juist gisteren de V20 besteld, het laatste flagship met removable battery. ;) Ik zal het wel laten weten als ie binnen is. :)

• Zaitsev
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 03-08 20:22

Zaitsev

Investigator.

Same, ik ook v20 via eGlobal.. wel de NL site en niet EU, dit scheelde ook weer 20 euro

i7 6700k - Asus Z170 Pro Gaming - Palit Gtx 1070 Jetstream - Corsair Vengeance LPX 3200 Mhz 2x8 - XFX 550W Pro - Fractal Define S - Crossover 2795QHD 1440P

• henkmans
Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen met iedereen zijn bestelprocess. En hoe verder jullie V20's gaan bevallen.

Iedereen alvast veel plezier met jullie nieuwe toestellen (mits de levering goed gaat).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• reizende o Roel
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 29-05 07:06
Hier zelfde keuze gehad, maar uiteindelijk toch de v20 gekozen. Dual sim én sd, verwisselbare barrerij, iets minder fragiel door alu achterkant en dikke 100 euro goedkoper. Dat was voor mij de doorslag. maar denk dat geen van beiden een slechte aankoop Is, het hele internet staat vol met issues van alle telefoons dus daar laat ik mij niet te veel door afleiden.

• Qbic
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 29-07 07:59
henkmans schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:31:

Ik heb onlangs een Gear S3 besteld via Eglobalcentral en dat is perfect gelopen.
Wat mij betreft een aanrader (zowel de Gear S3 als de site) _/-\o_

• henkmans
Qbic schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:50:
[...]

Ik heb onlangs een Gear S3 besteld via Eglobalcentral en dat is perfect gelopen.
Wat mij betreft een aanrader (zowel de Gear S3 als de site) _/-\o_
Hoelang heb je meoten wachten op je spullen :P ?

• Qbic
henkmans schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:21:
[...]

Hoelang heb je meoten wachten op je spullen :P ?
Ik heb de bestelling vrijdagavond onze tijd gedaan en heb mijn goederen 10 dagen later in perfecte staat in de post ontvangen. Ik weet dat er horrorverhalen aangaande deze webshop de ronde doen maar bij mij was de afhandeling perfect.

[Voor 0% gewijzigd door Qbic op 09-10-2017 14:12. Reden: typo]

• MacorgaZ
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 04-08 09:35
De LG G6 was eerst bij eGlobal maar 365/380 euro, dat was een flinke aanbieding.
Zo lang je geen bootloops krijgt is dat een geweldig toestel voor een lage prijs!

Tesla Model 3 SR+ 2020 | Midnight Silver / Black / 18" No-Aero

• henkmans
Qbic schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:12:
[...]

Ik heb de bestelling vrijdagavond onze tijd gedaan en heb mijn goederen 10 dagen later in perfecte staat in de post ontvangen. Ik weet dat er horrorverhalen aangaande deze webshop de ronde doen maar bij mij was de afhandeling perfect.
Ik ben benieuw dan hoelang ik moet wachten op het toestel. Ik zag tevens dat mijn bestelde type alweer 40 euro gestegen was op de website :o .

Nu maar hopen dat het bij mij ook allemaal goed gaat aflopen! Iemand trouwens nog interesse in een Huawei Nexus 6P? hij heeft een zwakke accu en het glas achter de camera meot vervangen worden, want ik heb wegens een kleine barst in het dekglas wat vlekjes op de lens nu :P. Verder alleen wat krasjes van het gebruiken. T.e.a.b. O-)

• Qbic
MacorgaZ schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:17:
De LG G6 was eerst bij eGlobal maar 365/380 euro, dat was een flinke aanbieding.
Zo lang je geen bootloops krijgt is dat een geweldig toestel voor een lage prijs!
Zeker weten; ik heb de mijne (de Europese versie dan nog) de volle pot betaald bij launch.
Beetje pijnlijk om de prijs/waarde dan te zien dalen/verdijnen als sneeuw voor de zon! }:O

• henkmans
7 dagen later....
Nog steeds geen enkel bericht gehad van de website op mijn bevestiging van order na dan.

Geen verandering in order-status (nog steeds: Is in verwerking).

Ik zie het niet meer zo positief in als een week geleden :S

Nouja, we houden het in de gaten

• Qbic
henkmans schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:47:
7 dagen later....
Nog steeds geen enkel bericht gehad van de website op mijn bevestiging van order na dan.

Geen verandering in order-status (nog steeds: Is in verwerking).

Ik zie het niet meer zo positief in als een week geleden :S

Nouja, we houden het in de gaten
Nog geen verandering?

• brick5492
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 02:31
Mijn V20 is binnen! Eerste indrukken; wow! Prachtig toestel, lekker snel en zeer goede camera en geluid. Second display is ook een leuke feature. :) zal binnenkort eens een review posten.

• henkmans
Heb zojuist bericht gekregenvia mail na aandringen:

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb de status van je bestelling bekeken, en ik moet je informeren dat deze nog steeds verwerkt wordt.

De reden dat de bestelling nog steeds verwerkt word is dat het product dat je besteld hebt: LG G6 H870DS 64GB Dual sim (SIMLOCKVRIJ) - Platinum, op dit moment niet op voorraad is.

Echter, we zijn nu bezig om het product te verkrijgen bij onze leverancier.

Hierom vragen wij om geduld en begrip om ons paar dagen extra tijd te geven zodat wij je bestelling kunnen vervullen.

Onze excuses voor ieder gemaakt ongemak.

Zodra je bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je van ons een mailtje met je persoonlijke Track and Trace code.

De verzending duurt 6 tot 8 werkdagen, zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten.

Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.

Met Vriendelijke Groet,
eGlobal Central - Flora

Nou.. kben benieuwd.

Ik baal wel hiervan. Maar ik blijf positief

[Voor 7% gewijzigd door henkmans op 14-10-2017 10:04]

• whitesoxx
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 26-05 21:44
Ik heb de LG G6 64GB besteld op 1 oktober, had rekening gehouden met 8 werkdagen levertijd. Op 10 oktober geen verandering in de status en daarom ook gemaild met eGlobal. ik kreeg precies dezelfde mail van "Flora" terug.

Aangezien ik niet langer wilde wachten heb ik de bestelling geannuleerd, hiervan kreeg ik een dag later een bevestiging en nog een dag later was het geld terug op mijn Paypal account. Geen problemen dus, maar uiteindelijk dus geen nieuw toestel... Achteraf misschien toch nog wat meer geduld moeten hebben, maar als op de 14e blijkbaar nog steeds geen voorraad was, wordt je geduld wel heel erg op de proef gesteld.

Ik ben benieuwd wanneer je toestel nu gaat binnenkomen. hij kost inmiddels 469€ (ik had hem besteld voor 399€), dus dan kun je hem inmiddels goedkoper in Nederland aanschaffen.

• henkmans
whitesoxx schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:44:
Ik heb de LG G6 64GB besteld op 1 oktober, had rekening gehouden met 8 werkdagen levertijd. Op 10 oktober geen verandering in de status en daarom ook gemaild met eGlobal. ik kreeg precies dezelfde mail van "Flora" terug.

Aangezien ik niet langer wilde wachten heb ik de bestelling geannuleerd, hiervan kreeg ik een dag later een bevestiging en nog een dag later was het geld terug op mijn Paypal account. Geen problemen dus, maar uiteindelijk dus geen nieuw toestel... Achteraf misschien toch nog wat meer geduld moeten hebben, maar als op de 14e blijkbaar nog steeds geen voorraad was, wordt je geduld wel heel erg op de proef gesteld.

Ik ben benieuwd wanneer je toestel nu gaat binnenkomen. hij kost inmiddels 469€ (ik had hem besteld voor 399€), dus dan kun je hem inmiddels goedkoper in Nederland aanschaffen.
Ondertussen mail gekregen dat het product op moment van spreken klaar wordt gemaakt ter verzending.

Iets meer geduld was dus wellicht beter geweest ja ;)

Ik heb wel getwijfeld om te annuleren, maar het Quad DAC gedeelte en de 64 GB maken mij de telefoon toch zodanig interresant om niet voor de NL versie te gaan.

Nu nog hopen dat de telefoon geheel zonder schade geleverd wordt. Maar mijn spirits are lifted! _/-\o_

• Qbic
henkmans schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:30:
[...]

Ondertussen mail gekregen dat het product op moment van spreken klaar wordt gemaakt ter verzending.

Iets meer geduld was dus wellicht beter geweest ja ;)

Ik heb wel getwijfeld om te annuleren, maar het Quad DAC gedeelte en de 64 GB maken mij de telefoon toch zodanig interresant om niet voor de NL versie te gaan.

Nu nog hopen dat de telefoon geheel zonder schade geleverd wordt. Maar mijn spirits are lifted! _/-\o_
Goed nieuws! Ik hoop dat je je telefoon asap in de post ontvangt.
Laat iets weten als je het toestel ontvangen hebt ;)

• henkmans
Uiteindelijk een paar dagen geleden alles ontvangen.

Alles ziet er goed uit. Ik heb er tevens nog een verloopstekker bij gekregen, omdat de charger anders niet zou passen.

Dus mijn ervaring bij Eglobal zijn: Prima.

de levertijd was lang (want product niet meer op voorraad), maar voor de rest was de communicatie etc. erg goed. Zelfs op support tickets werd netjes gereageerd.

ik durf ze dus wel aan te raden :)

alleen kan het zijn dat je lang moet wachten :P
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True