We zijn na 10 jaar toe aan een nieuwe indeling van onze huiskamer. En daar heb ik voor wat betreft mijn IPTV een uitdaging. De beoogde situatie is dat onze (smart)televisie met IPTV van KPN in het midden van de langgerekte woonkamer aan een draagmuur komt. Nadeel hiervan is dat deze muur geisoleerd staat door middel van twee doorgangen (gang en keuken). Om hier dan bedraad netwerk neer te leggen zal ik dit via de vloer moeten doen, alleen wil ik de vloer er niet uit halen. Opzichtig een draad via het plafond laten lopen vind ik ook niet een mooie oplossing
Zijn er draadloze mogelijkheden die toereikend zijn voor een smart-tv met IPTV box? Ik kan me voorstellen dat de doorvoersnelheden tegenwoordig prima zijn, ik ben alleen geen ster in netwerken en weet niet zo goed waar te beginnen in het woud van apparaten die voorhanden zijn.
Zijn er draadloze mogelijkheden die toereikend zijn voor een smart-tv met IPTV box? Ik kan me voorstellen dat de doorvoersnelheden tegenwoordig prima zijn, ik ben alleen geen ster in netwerken en weet niet zo goed waar te beginnen in het woud van apparaten die voorhanden zijn.
When all else fails, resurrect and start over