@Kiki58
De link werkt, maar ik denkt, dat men hier toch niet veel aan heeft, er werd gevraagd naar een foto, waaruit merk en type van het toestel blijkt, dat is hier niet aan te zien, geloof ik. Althans, ik zie wel 'n type-aanduiding, maar niets van een merk? Maar mogelijk herkennen de kenners wel iets. Ik zie alleen namaak Apple icoontjes, en ben dan bang, dat 't een of andere 'nepperd' is en geen van de bekendere Chinese merken, maar ik ben dan ook geen kenner.
Men vroeg ook, waar je hem gekocht heb, of heb je hem via 'n particulier?
Overigens moet je je niet aangevallen voelen, tweakers zijn best wel heel behulpzaam, alleen soms 'n beetje bot.
Maar ze hebben wèl gelijk; een Chinese telefoon moet je alleen dan kopen, wanneer je precies weet, wat je moet doen, zoals bijv. een andere ROM erop zetten, etc. anders is het een miskoop, al is hij nog zo goedkoop.
Dus probeer de gevraagde info te geven, over merk, type, eventueel foto van de doos, en waar hij gekocht is, dan kan men je hopelijk op weg helpen. Anders kunnen ze niets doen, al hebben ze er nog zoveel verstand van, er zijn zo ontzettend veel Chinese telefoons, zowel 'eendagsvliegen', als onder liefhebbers relatief bekende merken.
Meer tips kan ik je helaas niet geven, heb zelf geen verstand van Chinese telefoons en blijf er ook vèr van.

Succes!
[
Voor 25% gewijzigd door
Marly op 04-10-2017 02:03
]