Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Chinese telefoon gekocht, maar kan er niets mee, merk onbekend, 4g staat erbij, ik ben niet handig, ben al bij paar telefoon winkels geweest, die kunnen of willen niet helpen, kan iemand hier mij op weg helpen, de apps blijven in chinees
Dit staat op de sticker in de mobiel LS10
BIJ voorbaat dank

Alle reacties

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Hier kunnen wij veel meer mee inderdaad, zeker met de hoeveelheid informatie die je geeft.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeerde foto van mobiel te plaatsen maar lukt niet

• Huntutuntu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-07 03:30
Het is hier niet de HK.

[ Voor 73% gewijzigd door rens-br op 03-10-2017 15:33 ]

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:23:
Chinese telefoon gekocht, maar kan er niets mee, merk onbekend, 4g staat erbij, ik ben niet handig, ben al bij paar telefoon winkels geweest, die kunnen of willen niet helpen, kan iemand hier mij op weg helpen, de apps blijven in chinees
Dit staat op de sticker in de mobiel LS10
BIJ voorbaat dank
Waar heb je het toestel gekocht.
Welk merk?
Wat is precies het probleem?

Probeer wat duidelijker alles te omschrijven

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vraag de verkoper/winkel het? , waarom koop je een chineses telefoon als je niet weet wat je ermee kan doen etc. :?

39

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:27:
Ik probeerde foto van mobiel te plaatsen maar lukt niet
Zie Overzicht van UBB-codes #tag_img. Maar aan alleen foto's hebben we nog niet genoeg, vrees ik.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:43

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Waar heb je die Chinese telefoon gekocht?
Ik zou met dat bedrijf/die persoon contact opnemen met de vraag hoe en wat.

HANDTEKENING!!!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Kiki58 Welkom op Tweakers.

Op deze manier kunnen wij er helaas ook weinig mee. Begin allereerst eens met de informatie die je wel hebt:
- Telefoonmerk?
- Software versie?
- Waar is het toestel gekocht?
- Plaatst dan wat afbeeldingen. (Je kan deze uploaden via www.imgur.com en de link hier delen)

Daarnaast geef je aan dat je er 'niks' mee kunt. Wat werkt er dan niet / wel?

Als laatste lees even Het algemeen beleid #quickstart door, zodat je weet wat er van je verwacht wordt.

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Gegoogled naar de telefoon, kan niks vinden...handleiding?

Zie ook het comment van @rens-br

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• rens-br

rens-br

Modbreak:Ik heb een aantal posts verplaatst naar de prullenbak. Een aantal personen mogen namelijk ook de FAQ gaan lezen en dan met name het stuk over reageren: Het algemeen beleid #reageren.

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 17:09
*knip*

Laat anders eerst even weten wat je probeert te bereiken, wat je al geprobeerd hebt en wat er misgaat. Omschrijvingen als "het werkt niet" kunnen we natuurlijk niets mee ;)

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 03-10-2017 15:52 ]

• Daniel36
  • Laatst online: 06:20

Daniel36

vernieuwde formule

Ik denk dat we met een foto en de gegevens die op de telefoon staan en de verpakking wat meer kunnen.
Maar inderdaad, waarom een Chinese telefoon bestellen als je er helemaal niet thuis in bent?
:)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Daniel36 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:52:
[...]

Maar inderdaad, waarom een Chinese telefoon bestellen als je er helemaal niet thuis in bent?
:)
Wat is dit nou voor vraag? :? Wat moet je gestudeerd hebben om een buitenlandse telefoon naar jouw taal in te stellen dan? Laat dit gewoon achterwege, joh. Dat is echt onnodig 'naschoppen'.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10 22:59
Room42 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:57:
[...]

Wat is dit nou voor vraag? :? Wat moet je gestudeerd hebben om een buitenlandse telefoon naar jouw taal in te stellen dan? Laat dit gewoon achterwege, joh. Dat is echt onnodig 'naschoppen'.
In dit geval had 'ie chinees moeten studeren ;) . Dit heeft imo niets te maken met 'naschoppen' dit is gewoon een stukje onderzoek doen voordat je iets aanschaft.

@Verwijderd Hier wat extra informatie waar je misschien wat mee kan m.b.t. het gebruiken van je telefoon op de nederlandse ferquenties. https://xiaomikopen.nl/20...t-mijn-smartphone-hebben/

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:43

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Volgens mij is @Kiki58 alweer gevlogen nadat het topic even dicht is geweest.
Dit lijkt me een vraag die overal neergeplempt zal worden in de hoop dat iemand antwoord.

HANDTEKENING!!!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Room42 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:57:
[...]

Mijn vraag was absoluut niet aanvallend bedoeld.
Jammer dat het zo opgevat wordt, ik zal kijken of ik in het vervolg...

Verwijderd

Topicstarter
https://imgur.com/a/83rcw
Hoop dat de link werkt, en er wat meer duidelijk word, en ja ik voelde me aangevallen, heb echt wel overal gezocht voor oplossing, maar ja ik ben blond☺

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
@Kiki58
De link werkt, maar ik denkt, dat men hier toch niet veel aan heeft, er werd gevraagd naar een foto, waaruit merk en type van het toestel blijkt, dat is hier niet aan te zien, geloof ik. Althans, ik zie wel 'n type-aanduiding, maar niets van een merk? Maar mogelijk herkennen de kenners wel iets. Ik zie alleen namaak Apple icoontjes, en ben dan bang, dat 't een of andere 'nepperd' is en geen van de bekendere Chinese merken, maar ik ben dan ook geen kenner.
Men vroeg ook, waar je hem gekocht heb, of heb je hem via 'n particulier?

Overigens moet je je niet aangevallen voelen, tweakers zijn best wel heel behulpzaam, alleen soms 'n beetje bot. ;)
Maar ze hebben wèl gelijk; een Chinese telefoon moet je alleen dan kopen, wanneer je precies weet, wat je moet doen, zoals bijv. een andere ROM erop zetten, etc. anders is het een miskoop, al is hij nog zo goedkoop.

Dus probeer de gevraagde info te geven, over merk, type, eventueel foto van de doos, en waar hij gekocht is, dan kan men je hopelijk op weg helpen. Anders kunnen ze niets doen, al hebben ze er nog zoveel verstand van, er zijn zo ontzettend veel Chinese telefoons, zowel 'eendagsvliegen', als onder liefhebbers relatief bekende merken.

Meer tips kan ik je helaas niet geven, heb zelf geen verstand van Chinese telefoons en blijf er ook vèr van. :)
Succes!

[ Voor 25% gewijzigd door Marly op 04-10-2017 02:03 ]

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
De foto's zijn zo vaag dat zelfs iemand die de taal kan lezen er vermoedelijk niets van kan maken. Het valt wel op dat de 5e foto Nederlands lijkt te zijn. Die laatste foto zou iets kunnen helpen, als het leesbaar zou zijn.

Heb je misschien bij het bestellen per e-mail een factuur gekregen waar de gevraagde informatie op staat?

• aurelius142
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-11 16:04
Hoe kan je een telefoon kopen waar je niks van weet?

Ontopic, met een beetje google werk gebaseerd op de nummers kwam ik uit op het merk Hong Wo.
Geen idee of dit verder klopt, aangezien ik het veelal op Chinese sites tegenkom.

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Ik heb gegooled op ls10 phone en kom dan bij een LYF 10 water.
Zegt dat je wat @Verwijderd ?

• rens-br

rens-br

@Verwijderd zal hier niet meer reageren, dus slotje dan maar.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 04-10-2017 09:11 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.