Toon posts:

Gebanned van PSN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen, ik ben net letterlijk tien minuten geleden ook geschorst, ik ben een jongen van 12 die eigenlijk alleen Gta V of Fifa 18 sinds kort speelt, sinds gisteren heb ik PSPlus terug, en dit is de 2de x dat ik voor non reason weer wordt gebanned. Ik ben nu heel verdrietig en boos en wilde vragen hoe kan dit? Ik ben heel lang niet online geweest omdat k geen ps plus had, ik vind dit heel jammer, en vraag graag om hulp van jullie.

Mvg Daniel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:47
Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:06:
Hallo iedereen, ik ben net letterlijk tien minuten geleden ook geschorst, ik ben een jongen van 12 die eigenlijk alleen Gta V of Fifa 18 sinds kort speelt, sinds gisteren heb ik PSPlus terug, en dit is de 2de x dat ik voor non reason weer wordt gebanned. Ik ben nu heel verdrietig en boos en wilde vragen hoe kan dit? Ik ben heel lang niet online geweest omdat k geen ps plus had, ik vind dit heel jammer, en vraag graag om hulp van jullie.

Mvg Daniel
Minder schelden online en geen berichten sturen naar andere.Verder kunnen wij je niet helpen,12 jaar je mag niet eens gta spelen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hallo @Verwijderd en welkom op Gathering of Tweakers, of GoT in het kort.

Op dit forum verwachten wij enige inzet voordat je zelf een post plaatst of een topic opent. Je had Tijdelijk gebanned PS4 al gevonden, maar het is niet de bedoeling om in zo'n specifiek vraag topic met je eigen probleem te komen. Daarom heb ik het afgesplitst naar een nieuw, los topic.

Verder zou ik je willen vragen om meer informatie. Heb je een mail gekregen dat je gebanned bent, zo ja, wat stond daar in? Heb je zelf al geprobeerd contact op te nemen met Sony en op welke manieren? Waarvoor zou je evt. gebanned kunnen zijn?

Met dit soort informatie voorkom je dat je antwoorden krijgt waar je niets aan hebt omdat je het al geprobeerd hebt of omdat het niet op jou probleem slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Als je geluk hebt kan je nieuwe account maken. Zo niet, dan is je PS4 verbannen.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Contact opnemen met de PlayStation helpdesk.

Als het goed is krijg je een e-mail van Sony met de reden van de waarschuwing of ban.

http://community.eu.plays...tion-Support/m-p/23170703

Deel je je account met vrienden? Weten anderen je wachtwoord?

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 05-10-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Kijken ze ook niet naar een ingevulde leeftijd misschien? Je zegt dat dat je 12 jaar bent, en feitelijk dus te jong voor GTA 5. Misschien dat Sony je daarom gewoon weert?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater91
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 14:11
De games die je noemt speel ik ook, en heel veel van je leeftijdsgenoten zijn op zijn zachtst gezegt niet zo netjes in-game. Vooral fifa is altijd weer een feest.
Misschien ben je een keer nét wat te boos geweest om je verlies, of heb je toevallig voorgesteld handelingen te verrichten bij iemands moeder?
Wij kunnen hier verder niet veel aan veranderen, het lijkt me makkelijker als je een van je ouders even laat bellen met Sony, om te vragen of er een fout is gemaakt.

Mocht je je wel misdragen hebben dan is het einde oefening voor je account, en als het vaker voorgevallen is willen ze ook nog wel eens je hele console verbannen van het netwerk.
Pagina: 1