Huh, overhalen, je hebt toch kabel, dan duurt ut niet zolang, zelf heb ik ADSL, 25 min. en hoplakee..Op maandag 17 september 2001 16:58 schreef SpEcTrAL_NL het volgende:
Thnx, is nog wel een goed idee. Ik zal het met mijn vader overhebben. Als ik hem kan overhalen zal hijdat pas in het weekend doen, duz kan ik het dan pas vertellen of het gelukt is of nie.
Die 101 MB is niet erg, ik heb toch kabel
gooi je er toch een router tussen heb ik ook werkt perfect
Hier draait altijd al win'98.. Ik heb wel een win2k server, maar zoals gezegd zit het in de win'98 pc, niet in een ander component in het netwerk...
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Nou das het leuke, het probleem zit hem in de lan niet het internetOp maandag 17 september 2001 18:48 schreef da1roy het volgende:
gooi je er toch een router tussen heb ik ook werkt perfect
Dit het ik nl. allang geprobeerd
De poging om mijn vader over te halen dat hij dit moet proberenOp maandag 17 september 2001 18:33 schreef Oracle het volgende:
[..]
Huh, overhalen, je hebt toch kabel, dan duurt ut niet zolang, zelf heb ik ADSL, 25 min. en hoplakee..
De vorige pogingen hebben niets dan slechts geleid op zijn comp (dat later ook weer opgelost was
Verwijderd
Ja twas zomaar een ideetje, bij mij hielp het, maar in het verleden behaalde successen, bieden geen garanties...enz.. 
iig werkt de server wel stabieler met SP2
suc6
[off topic]
directx 8.0 ook geinstalleerd, is wel beter voor die win2k server
[/off topic]
iig werkt de server wel stabieler met SP2
suc6
[off topic]
directx 8.0 ook geinstalleerd, is wel beter voor die win2k server
[/off topic]
HIJ WERKT WEER!!!
Ik heb nou op comp 2 en 3 (beide win98 SE draaiend) de 3coms weer ingeruild, maar dit keer voor een realtek. Dit werkt sinds gisteren goed... Ik wil het meer testen, voordat ik tot een eindoordeel geef. Ik zal het wel ff posten als ik zeker weet dat het goed doet
Bij mij werkt het ook nog steeds hartstikke goed.
Was gisteren van plan om eens even stevig te testen, maar toen ik er veel later bijna in slaap viel, heb ik maar tegen mezelf gezegd dat het waarschijnlijk wel goed zal zijn...
Ik hoop dat het nu ook bij jou werkt Spectral...
Was gisteren van plan om eens even stevig te testen, maar toen ik er veel later bijna in slaap viel, heb ik maar tegen mezelf gezegd dat het waarschijnlijk wel goed zal zijn...
Ik hoop dat het nu ook bij jou werkt Spectral...
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
shit zeg, heeft je wel ruim 2 maanden gekost om het te vinden ( als het nu opgelost is dan ).
fijn dat het nu werkt
fijn dat het nu werkt
specs : wil je niet weten
Nou, 2mnd, 2mnd op tweakers, maar ik ben er al vanaf december 2000!!! mee bezigOp zondag 23 september 2001 09:08 schreef dijkmane het volgende:
shit zeg, heeft je wel ruim 2 maanden gekost om het te vinden ( als het nu opgelost is dan ).
fijn dat het nu werkt
Maar nou is het opgelost
Tot nu toe doetie het bijna perfect. Ik heb een keer gehad, dat ik het internet kwijt raakte, ik draaide toen winamp... maar voor de rest heb ik er nog helemaal geen problemen mee
hoe lang duurde je laatste potje unreal tournament ?
Hoi
Nou, ik heb net een war gespeeld, dus 2x 20 min, en om 2200 heb ik weer een war, dus dan weer 2x20 min.
Verder ik speel meestal 1-2 uur UT en dan wat chatten en dan weer een tijdje UTen, of CS.
Verder ik speel meestal 1-2 uur UT en dan wat chatten en dan weer een tijdje UTen, of CS.
Hmm nou dan zou ik zo langzamerhand maar alvast heel voorzichtig gaan geloven dat het probleem nu verholpen is... na meer dan 2 maanden !
Hoi
Yup, tis verholpen.
Ik zit er nu gewoon (letterlijk) de hele dag op
Nog maals bedankt voor jullie hulp.
Morgen is het precies een jaar geleden toen ik begon met het netwerk bouwen
Ik ga natuurlijk morgen weer naar de hcc
Ik zit er nu gewoon (letterlijk) de hele dag op
Nog maals bedankt voor jullie hulp.
Morgen is het precies een jaar geleden toen ik begon met het netwerk bouwen
Ik ga natuurlijk morgen weer naar de hcc