Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LG G6 Camera is niet goed

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Yupiler
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 02-05 00:56
Hallo tweakers,

Ik heb vorige week de LG G6 aangeschaft. Een prima toestel maar heb wel een probleem met de camera en dan vooral op SnapChat. Nu is dit onderdeel een vrij belangrijk iets. Overigens is het echt een achteruitgang vergelijkend met mijn vorige telefoon Moto X Style, die 450 kostte en 2 jaar oud is.

In ieder geval het probleem is als volgt:

De normale camera is op zich prima maar soms heeft hij het erg lastig om scherp te stellen, ik krijg dan een wazig beeld bij kleine bewegingen. Soms is dat ook met filmpjes en dan is heel het filmpje gelijk wazig.
Het is vooral in lowlight maar overdag is het ook niet altijd alles.

De Front camera vind ik erg matig, in lowlight is het erg onduidelijk en lijkt het pixels te sneeuwen.
In daglicht is het ook niet alles en is het een beetje egaal. Het lijkt op een camera van een S4 eigenlijk.

Ik weet dat Snapchat een soort van screenshot maakt en niet de normale functies van de camera gebruikt om het verzenden te versnellen.

Nu de vraag:

Is dit probleem algemeen bekend bij andere gebruikers hier? Of is er wellicht een fabricatiefout?

Als dit een probleem is dan hoor ik graag om alternatieven. Rond de 500 euro. S8 is bijvoorbeeld te duur.
oneplus5 was ook een optie maar om een of andere reden wordt mijn abbo dan 5 euro duurder.

Alle reacties

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Zoek even in onderstaand topic op "camera", gegarandeerd dat je wat vind.
[LG G6] Ervaringen & Discussie

Misery and hate will kill us all.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01:15

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Yupiler welkom op Tweakers.

Op Tweakers is het wel de bedoeling om eerst zelf op onderzoek uit te gaan voordat je een topic opent. Wat heb je dus zelf al gevonden en gedaan? Kun je dit toevoegen aan je openingspost?

Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

[Voor 13% gewijzigd door rens-br op 02-10-2017 09:53]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True