Op donderdag 12 juli 2001 14:32 schreef stiena het volgende:
[..]
4x top 4x sub voor 2 ton ging ik ook uit zonder amps ed. dus ik zat er niet heel ver naast

maar wa zijn die krengen toch duur...
Het is en blijft een duur setje

, maar als kijkt wat die kasten kunnen is het ook heel logisch.
Bekend bedrijfje ja
ik denk dat je de sb 750/sb 850 vergeten bent

Toch wel

Ja ik zie het logo ook vaak op plekken waar ik het niet verwacht

, laatst in een kledingwinkel, hadden ze een klein DJ-setje staan... Ik denk trouwens niet dat ik de SB-850's ben vergeten: het setje KF-750/SB-750/SB-1000 is echt super... wanneer je die SB-1000 weg laat, mis je net dat allerlaagste laag. Die SB-750's geven meer dat typische house-EAW-bonkje. Dus met die 3 kasten heb je een leuk setje

In de amsterdam studio's tijdens Shagadellic Dance Event was het iig knallen: ff plaatjes opgezet op de bouwdag

we hadden daar dacht ik 8 topkasten 750, 8 SB-750's en 8 SB-1000's in studio 1. Studio 3 doen we meestal met een dubbele KF-650 (8x KF-650 8x SB-650)
Wij hebben 'alleen' 650 en 850 ook alles met carver versterkers maar met gewone eaw processors
Ik vind het 650 setje ook erug mooi, alleen 850 vind ik wat minder. 650 is een goeie vervanger voor 750 in kleinere zalen.
Ik zag trouwens op de site van aws een plaatje van de mac 2k bij verhuur. Verhuren jullie die dingen? Dan zijn jullie 1 van de weinige, in heel nederland zijn er 50 van verkocht, niet erg veel, maarja wat wil je met die prijs die hoger is dan die van een cyberlight.
Volgensmij hebben we ze niet staan, maar het schijnt dat we alles verhuren

, dat gaat geloof ik met een samenwerkingsverband tussen een aantal grote verhuurbedrijven in Nederland. Ze hebben ook wat contracten met het belgische/duitse bedrijven op het moment dat je EXTREEM veel 750 nodig hebt. Trance Energy (dacht vorig jaar) hadden ze 70(!!) topkasten 750 ingevlogen.
Ze worden wel erg warm moet ik zeggen, je kan je hand er bijna niet eens ophouden.
StudioColors worden ook erug warm, zit geen fan in

Maar van die macjes kan ik het niet zeggen, want die ken ik voorderest niet.
Ik doet ook licht, licht rulez

Tja ik ben begonnen met licht op middelbare schooltje, heb daarna tijdje geluid gedaan en wordt nu continu gevraagd voor licht

Moet alleen zorgen dat ik is een keer een BTW nummer aanvraag, want dan kan ik ook voor wat meer werkgevers gaan werken.
Ik dacht dat focus voornamelijk vari*lite huurde...? Tenminste dat zag ik bij de golden earing altijd. Het gaat denk ik wel goed als ze maar 'ff' 157 yokes kopen.
Focus is volgens mij tegenwoordig de eigenaar van Vari*lite production services (of hoe het heet

) Maar ze doen ook nog erug veel met High End... En focus is een groot bedrijf, geluidsysteem Apogee vind ik absoluut niet verkeerd. Alleen dat licht ... wat een troep kunnen ze leveren. Ik heb focus racken uit het jaar 0 meegemaakt. Ik kijk wel eens rond bij de opstart van de nieuwe van den Ende theaterproducties en die doen alles met Focus (Flash is te duur

). MAar daar zitten echt spullen tussen

. Tuurlijk hebben ze ook mooie nieuwe spullen, maar ook veel oude rotzooi zit er nog in het assortiment
ofja huren, de directeur van focus is ook de directeur van vari*lite geworre, dus ik snap eigenluk niet waarom ze die hes spullen hebben aangeschaft
De ene keer wil je een Cyber de andere keer een Vari*lite

Ze kunnen wel alles met Vari*lite gaan doen, maar ik denk dat er dan toch een hoop klanten naar andere bedrijven toestappen voor HES meuk.