De update is dat er geen update is. Ik heb zeker naar aanleiding van dit topic het proberen te laten bezinken en diverse gebruikers maken goede punten, al herken ik mezelf niet overal in
Vanmorgen trof ik deze auto weer aan over twee vakken, maar ik had een trein te halen en heb toen verder geen actie ondernomen, maar ik merkte wel dat het me weer erg irriteerde. Ik denk ook dat dit gewoon pure gemakzucht is gezien hoe de auto nog met scheefstaande wielen staat geparkeerd; ze is ingedraaid en uitgestapt.
En ja, er zijn voldoende parkeerplekken en ja, de plekken zijn breed genoeg (nieuwbouwwijk) in de straat maar dat is geen reden om dit gedrag te vertonen of goed te keuren.
Maar ik voel er nog niet veel voor om mensen om 07.00 op hun gedrag aan te spreken en als ik thuis kom is de auto al weg. Verder is het mijn gevoel dat mensen niet graag op hun gedrag worden aangesproken en dat al snel zal leiden tot een gevoel van aanval op hun acties.
Dan zijn er de volgende opties;
1. Het laten gaan. Al vraag ik me af wat er gaat gebeuren als mijn auto wel net in het vak staat waar ze wil parkeren; kan ze het dan ineens wel?
2. Dochter aanspreken of ze het bericht kan overbrengen.
3. Het bekende briefje deponeren
4. Contacten leggen met wijkagent met eventueel foto's en vragen om handhaving van de AVP al gaat dat me op dit moment wel te ver.
Liefst kies ik voor optie 1....... maar dat is ook gelijk de lastigste.
[
Voor 12% gewijzigd door
RodeStabilo op 28-09-2017 08:31
]