Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gamelaptop gezocht, budget 2500€

Pagina: 1
Acties:

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-11 17:31
Ik zoek een laptop die ik tijdens mijn reizen voor werk kan gebruiken voor wat gamen op een hotelkamer
Wat ik er verder mee wil doen is naast gamen - FPS en free roam- wat films kijken, surfen, mailen, het gewone werk

Budget is ongeveer 2500, maar ik zoek in eerste instantie meer naar wat ik nodig heb dan een budget
Momenteel heb ik een oudere gamelaptop met gtx680m en daar heb ik veel plezier van gehad

Ik neem hem mee in het vliegtuig, maar niet elke dag naar werk, thuis zit ik er wel mee op de bank oid
Accuduur en grootte zijn iets minder van belang, gewicht op zich wel, aangezien bagage gemaximeerd is op vliegreizen, mijn medion van 3,5 kilo is nu echter ook prima

Ik heb geen voorkeur voor merk, maar hij moet wel enigzins stevig zijn om in mijn reiskoffer te kunnen
Momenteel denk ik aan alienware 17 of een BTO, msi heeft ook leuke lichtere laptops, evenals medion, maar ik zou graag meer opslagruimte willen dan 1,128 tb, ik zoek naar 2tb oid zodat ik zowel games als films kan meenemen, de games op een SSD en de films op de hdd, ik wil minstens een gtx 1070 en ik twijfel over het scherm (ik heb een ander topic geopend over de voordelen van QHD en UHD), maar liefst non-glare

Op dit moment kijk ik specifiek naar een alienware 17 met 1070gtx 8gb + +tb SSD + 1 TB HDD & qhd 120 hz scherm+ 32 gb ram. Is tot morgen 2600 euro. Weegt wel 4,5 kilo! Goede deal? Een m2ssd kan ik er altijd nog bijprikken, een ander scherm kopen niet....

Een 1080 gtx vin dik overigens te duur; dan gaan we echt richting 3000 euro. Zoveel game ik ook weer niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Spanky79 op 26-09-2017 11:44 ]

• Spanky79
Niemand advies?

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 19:12
Ik zou deze adviseren:
pricewatch: MSI GE73VR 7RF-007NL

• Spanky79
Waarom deze en niet de Alienware met qhd gsync scherm, 1gb SSD en 32gb ram voor 200 euro meer?

• itztompie
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-11-2024
Asus ROG GL502VS-FI407T

dit iets, aangezien je wat eisen hebt en dit best wel moeilijk te combineren is is het best wel moeilijk zoeken.

BTW: Alien is overpriced.

[ Voor 9% gewijzigd door itztompie op 27-09-2017 13:25 ]

• Spanky79
itztompie schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:17:
Asus ROG GL502VS-FI407T

dit iets, aangezien je wat eisen hebt en dit best wel moeilijk te combineren is is het best wel moeilijk zoeken.

BTW: Alien is overpriced.
Normaal is Alienware inderdaad te duur. Echter nu ben ik voor 2500 klaar. Ivm 550 korting (2 acties). Wat ik dan meer krijg is een qhd 120hz gsync scherm, 32 IPV 16 ram (of 120 goedkoper) en 1gb SSD + 1gb HDD 7200 rpm. TOV jouw voorstel krijg ik meer opslag (snellere HDD) en 17 inch. En iets ander scherm.

Omdat ik er veel mee reis (vliegtuig) dacht ik dat de wat steviger Alienware Dan toch een goede keus zou kunnen zijn. Moet ik dan toch voor MSI of rog gaan?

Overigens wel mooie laptop die je voorstelt. Jammer dat het 15 inch is. Maar inderdaad hij voldoet bijna helemaal aan mijn wensen. Staat nu op nummer twee naast de Alienware (die is 2500 inclusief. Korting)

[ Voor 18% gewijzigd door Spanky79 op 27-09-2017 15:10 ]

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-11 16:21
Probeer iDeal te mijden met betalen als je vandaag nog bij Dell besteld om die 10% mee te pakken:
Dell levertijden topic

Gister met creditcard besteld en dat ging prima maar mede-tweakers hebben problemen met ideal & paypal.

• Spanky79
Jelloz schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:10:
Probeer iDeal te mijden met betalen als je vandaag nog bij Dell besteld om die 10% mee te pakken:
Dell levertijden topic

Gister met creditcard besteld en dat ging prima maar mede-tweakers hebben problemen met ideal & paypal.
Bedankt voor de tip.

• Spanky79
Het is uiteindelijk toch een alienware geworden. Na flink vergelijken zie ik in deze prijsklasse eigenlijk geen betere deal. Ofwel het scherm is een stuk minder goed, of de opslag is trager en kleiner, er is minder geheugen aanwezig. En dat voor hetzelfde geld.

Helaas toch met ideal moeten betalen omdat paypal niet meer dan 1000 euro accepteert en mijn creditcard eem te lage limiet heeft. Ik heb meteen een support reques tingediend en in de bevestigingsmail stond al van de problemen met ideal... screenie gestuurd... nu afwachten.

• itztompie
Spanky79 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:35:
Het is uiteindelijk toch een alienware geworden. Na flink vergelijken zie ik in deze prijsklasse eigenlijk geen betere deal. Ofwel het scherm is een stuk minder goed, of de opslag is trager en kleiner, er is minder geheugen aanwezig. En dat voor hetzelfde geld.
het blijf en zal je laptop zijn. deze alienware is mooi voor zo een prijs. have fun!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
itztompie schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:34:
het blijf en zal je laptop zijn. deze alienware is mooi voor zo een prijs. have fun!
Dat dacht jij, kreeg van Dell vrijdag een mail dat mijn AW R4 bestelling gecancelled was omdat ze geen betaling hadden ontvangen, ondanks dat het wel afgeschreven is, en ik al 3 mailtjes verstuurd had.....

Dus bij Dell is niks zeker.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• itztompie
zion schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:22:
[...]

Dat dacht jij, kreeg van Dell vrijdag een mail dat mijn AW R4 bestelling gecancelled was omdat ze geen betaling hadden ontvangen, ondanks dat het wel afgeschreven is, en ik al 3 mailtjes verstuurd had.....

blijven bellen en mailen.

• Spanky79
zion schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:22:
[...]

Betaling is inmiddels bevestigd en heb een tracking code. Hoe lang dat ding nog in China blijft vraag ik.me wel af, maargoed.

Tip voor jou: webcare op Facebook reageert vrij snel en informeren ook terug als de status verandert. Misschien even proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door Spanky79 op 10-10-2017 11:41 ]

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Spanky79 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:40:
[...]

Betaling is inmiddels bevestigd en heb een tracking code. Hoe lang dat ding nog in China blijft vraag ik.me wel af, maargoed.

Tip voor jou: webcare op Facebook reageert vrij snel en informeren ook terug als de status verandert. Misschien even proberen.
Ondertussen (eindelijk) confirmatie dat hij toch nog opgestuurd gaat worden (met na wat aandringen vanuit mijn kant), ook nog met een vorm van tegemoetkoming voor de manier waarop deze order (dus eigenlijk niet) afgehandeld was, dus ben ik alsnog blij (als hij nu tenminste wel maar zeer spoedig aankomt.....)

d:)b
Spanky79 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:51:
Mooi. Welke tegemoetkoming krijg je als ik vragen mag?
Niks speciaals, maar wel een teken dat ze hun fout erkende, en dat serieus namen, dat was voor mij voldoende, en dat moet het wbt het antwoord ook maar zijn :+.

[ Voor 19% gewijzigd door zion op 10-10-2017 21:11 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• Spanky79
zion schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:07:
[...]
Ondertussen (eindelijk) confirmatie dat hij toch nog opgestuurd gaat worden (met na wat aandringen vanuit mijn kant), ook nog met een vorm van tegemoetkoming voor de manier waarop deze order (dus eigenlijk niet) afgehandeld was, dus ben ik alsnog blij (als hij nu tenminste wel maar zeer spoedig aankomt.....)

d:)b
Mooi. Welke tegemoetkoming krijg je als ik vragen mag?
Pagina: 1