Winstmarge groot, welke computeronderdelen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 770 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houssni
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 02-03-2023
Mijn vraag is:

Op welke computeronderdelen valt er nu nog een grote winstmarge op te halen in de computeronderdelen wereld/webshop ? kwa inkoop verkoop

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

is dat er op inktpatronen wel veel op te verdienen valt maar wat nog meer ?

Graag zie ik suggesties tegemoet

Dank je wel, groet :/
...

Beste antwoord (via Houssni op 25-09-2017 17:00)

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Custom dingen.

Je moet iets vinden wat makkelijk te maken is, er toch goed uitziet, en vooral veel kan opbrengen.
Vroeger betaalden mensen flink veel voor die paracord sleeves van MDPC-X. Nu haal je (natuurlijk niet dezelfde kwaliteit) voor tientjes een set van Bitfenix of NZXT ofzo.

Een markt waar de prijzen echt de pan uit rijzen: mechanische toetsenborden. Die artisan keys gaan voor veel geld weg. En je kunt ze zo lelijk maken als je wil, mensen kopen die meuk toch wel.

https://mechanicalkeyboar...p?l=product_detail&p=1464

Hoppa. 24 dollar voor één toets.

https://www.jellykey.com/...-hazard-v2-0-neon-keycap/

32 dollar voor één toets.

Zo'n niche moet je zien te vinden. Iets wat nieuw is, en waar je veel geld kunt vragen voor het creative aspect.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Houssni schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:36:
Mijn vraag is:

Op welke computeronderdelen valt er nu nog een grote winstmarge op te halen in de computeronderdelen wereld/webshop ? kwa inkoop verkoop
Niet en wat heb je zelf gevonden? inzet?....
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

is dat er op inktpatronen wel veel op te verdienen valt maar wat nog meer ?
Een markt die compleet verzadigd is, veel concurrentie (zowel pro's als de zolder verkoper) etc. Denk dat je nogmaals opzoek kunt gaan naar iets...

39

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dit is wel het meest luie "hoe word ik zo snel mogelijk en met zo min mogelijk moeite rijk"-topic dat ik in tijden heb gezien, hulde.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-10 22:08

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

winstmarge is iets wat je zelf vaststelt, wat heb je zelf al gevonden? al eens contact opgenomen met webshops om informatie in te winnen?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Custom dingen.

Je moet iets vinden wat makkelijk te maken is, er toch goed uitziet, en vooral veel kan opbrengen.
Vroeger betaalden mensen flink veel voor die paracord sleeves van MDPC-X. Nu haal je (natuurlijk niet dezelfde kwaliteit) voor tientjes een set van Bitfenix of NZXT ofzo.

Een markt waar de prijzen echt de pan uit rijzen: mechanische toetsenborden. Die artisan keys gaan voor veel geld weg. En je kunt ze zo lelijk maken als je wil, mensen kopen die meuk toch wel.

https://mechanicalkeyboar...p?l=product_detail&p=1464

Hoppa. 24 dollar voor één toets.

https://www.jellykey.com/...-hazard-v2-0-neon-keycap/

32 dollar voor één toets.

Zo'n niche moet je zien te vinden. Iets wat nieuw is, en waar je veel geld kunt vragen voor het creative aspect.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Nadeel van die customdingen is dat hoewel je lekker verdient per item (als ik een set van 40 keycaps kan halen voor $5 , dan is de winst op 1 keycap van $20+ vast hoog zat), de afzet waarschijnlijk maar heel klein is.

Daar lekker geld mee binnenharken kun je vergeten denk ik, omdat maar heel weinig mensen zoveel geld uitgeven aan 1 keycap, terwijl er keyboards voor minder te vinden zijn.

In een verzadigde markt stappen lijkt me onverstandig, marges zijn flinterdun, behalve misschien nog op niche items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:00

br00ky

Moderator Harde Waren
@Houssni, gezien Hoe kom ik aan defecte producten om zo te refurbishen en Hoe kom ik aan producten om te refurbishen, iemand tips ? lijkt het mij verstandig eerst eens goed zelf marktonderzoek te gaan doen. Elke brainfart posten is geen marktonderzoek.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.