Hoe kom ik aan producten om te refurbishen, iemand tips ?

Pagina: 1
Acties:
  • 654 views

Vraag

• Houssni
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 02-03-2023
Mijn vraag
ik wil een webshop starten met daarin refurbished producten maar hoe kom ik eraan.
ik heb iets gehoord met verzekeraars/bedrijven netwerk maar niet helemaal duidelijk ?
Graag iemand die mij een hint of wat tips kan geven,

Dank je wel

...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op google heb ik wat op gezocht maar niet echt wat gevonden alleen maar bedrijven die het al hebben ingekocht en willen verkopen. :>

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Marktplaats/speurders/Tweakers V&A: vraagadvertenties voor defecte apparaten die je wilt refurbishen. Je zult eerst moeten investeren voordat je kunt verkopen.

Er zijn zat telefoons met kapotte schermen die de eigenaar niet meer wil laten maken, er zijn zat telefoons met andere defecten waarvan het scherm misschien nog goed is. 1+1+3.

Bedenk ook goed wat refurbishen is. Ga je de apparaten werkelijk als nieuw maken of ga je van meerdere apparaten één werkende maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Laatst online: 09-10 08:11
Wellicht ook een optie om faillissement partijen, al dan niet gebruikt, op te kopen bij bijvoorbeeld BVA of andere veilingen?

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:53
Volgens mij moet je even opzoeken wat refurbished betekent, daar zit eigenlijk ook jouw antwoord.

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Je zou bij een fabrikant of (grote) hardwarewinkel kunnen solliciteren die aan refurbishing doen. Deze hebben al vele kapotte, gebruikte of teruggestuurde producten die opgeknapt dienen te worden om als refurbisned een tweede kans te krijgen.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Houssni
  • Laatst online: 02-03-2023
Solliciteren om te kunnen werken bij hun bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:20

nelizmastr

Goed wies kapot

Houssni schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:20:
Solliciteren om te kunnen werken bij hun bedoel je ?
Ja. Ga eens werk zoeken. Verdien je flink meer mee dan alle handeltjes die je probeert op te zetten hiero ;)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

br00ky in "Winstmarge groot, welke computeronderdelen ?"
@Houssni, gezien Hoe kom ik aan defecte producten om zo te refurbishen en Hoe kom ik aan producten om te refurbishen, iemand tips ? lijkt het mij verstandig eerst eens goed zelf marktonderzoek te gaan doen. Elke brainfart posten is geen marktonderzoek.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.