Ik ontving vandaag dit bericht:
Als het te groter wordt dan kan het zijn dat ik wellicht een kleine bijdrage ga vragen voor de extra benodigde servercapaciteit maar daar ben ik nog lang niet, eerst maar de site afbouwen en online zetten.
Iemand die een soortgelijk geval heeft meegemaakt?
Wat raden jullie aan qua antwoord?
Btw - whiskytasting.nl is gewoon bij een partij te koop, mijn domein is whiskytastings.nl. Het domein wat dit persoon momenteel zelf in gebruik heeft is whisky-tastings.nl.
Ik heb geen intentie om het domein commercieel te gebruiken ten behoeve van whiskytastings die ikzelf ga houden op locatie. Mijn bedoeling is om er een website op te zetten waarbij ikzelf met vrienden en anderen zelf virtuele (blind) tastings kunnen houden, waarbij proefnotities met elkaar vergeleken kunnen worden. Dit kan al dan niet in een soort van competitievorm zijn.Ik kreeg onlangs het bericht dat u op 6 januari 2017 de domeinnaam whiskytasting.nl heeft geregistreerd voor
TransIP BV
Schipholweg 9 b
2316XB LEIDEN
Ik wil u hierbij melden dat Whisky Tastings de naam van mijn bedrijf is, en het door TranIP domein (te veel) lijkt op mijn bij de KvK geregistreerde bedrijfsnaam en domeinnaam. Vanwege het mogelijk risico op verwaaring door burgers & consumenten maak ik hierbij bezwaar tegen het daadwerkelijk in gebruik nemen van het domein. Om verwarring in de toekomst te voorkomen stel ik voor om het domein aan mij over te dragen.
Als het te groter wordt dan kan het zijn dat ik wellicht een kleine bijdrage ga vragen voor de extra benodigde servercapaciteit maar daar ben ik nog lang niet, eerst maar de site afbouwen en online zetten.
Iemand die een soortgelijk geval heeft meegemaakt?
Wat raden jullie aan qua antwoord?
Btw - whiskytasting.nl is gewoon bij een partij te koop, mijn domein is whiskytastings.nl. Het domein wat dit persoon momenteel zelf in gebruik heeft is whisky-tastings.nl.
[ Voor 5% gewijzigd door gooos op 25-09-2017 15:59 ]