AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL
Vraag
Beste antwoord (via TrainedFTW op 24-09-2017 22:05)
GMail negeert *alle* punten in e-mailadressen. Er is geen "zijn adres", beide adressen zijn jouw adres.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Alle reacties
GMail negeert *alle* punten in e-mailadressen. Er is geen "zijn adres", beide adressen zijn jouw adres.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Stuur maar eens een email naar voorn............aam.achternaam@gmail.com.CyBeR schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:23:
Ik gok dat die andere persoon zijn mailadres verkeerd opgeeft en zodoende jouw mailadres opgeeft.
Zoals hierboven gezegd maakt gmail geen onderscheid tussen met of zonder puntje, het is ook onmogelijk om voornaamachternaam@gmail.com te registreren en vervolgens voornaam.achternaam@gmail.com, dan zegt hij simpelweg dat deze al bestaat.
Zoals hierboven gezegd maakt gmail geen onderscheid tussen met of zonder puntje, het is ook onmogelijk om voornaamachternaam@gmail.com te registreren en vervolgens voornaam.achternaam@gmail.com, dan zegt hij simpelweg dat deze al bestaat.
offtopic:
Gmail heeft nog een leuke feature in ongeveer dezelfde strekking, automagische aliasen met een +, voornaam.achternaam+tweakers@gmail.com kun je gemakkelijk filteren in Gmail in inkomendmailadres.
Gmail heeft nog een leuke feature in ongeveer dezelfde strekking, automagische aliasen met een +, voornaam.achternaam+tweakers@gmail.com kun je gemakkelijk filteren in Gmail in inkomendmailadres.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Dus misschien moet een van jullie het wachtwoord 'welkom' wijzigen in iets moeilijkers. 'Welkom123' misschien?
Deze discussie is onlangs ook al gevoerd in Ontvangen van mail van een andere Gmail gebruiker. Het lijkt me weinig zinvol dit weer te herhalen.
En misschien in het vervolg een extra naam toevoegen aan je mail adres, zodat deze echt uniek is.
Bedankt voor de uitleg!
AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL
Same here. De persoon in kwestie aangesproken en die bleek 2 cijfers van het geboortejaar achteraan hebben staan. Als je die vergeet of je niet oplet omdat je numerieke toetsenbord uit staat...
Als we kwaad in de zin hadden, hadden we concertkaartjes gehad... Ook wist ik een en ander over een huis dat werd verkocht, dingen over kinderen... Niet erg chique...
Als we kwaad in de zin hadden, hadden we concertkaartjes gehad... Ook wist ik een en ander over een huis dat werd verkocht, dingen over kinderen... Niet erg chique...
Gadgets FTW!
Ik ken iemand die had zelfde voor en achternaam als een voormalig minister. En het email adres voornaam.achternaam@kpn.nl. Je wil niet weten wat hij allemaal in zijn mailbox kreeg.Ursamajor schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:37:
Same here. De persoon in kwestie aangesproken en die bleek 2 cijfers van het geboortejaar achteraan hebben staan. Als je die vergeet of je niet oplet omdat je numerieke toetsenbord uit staat...
Pagina: 1