Account "Lemming" verwijderen a.u.b.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.498 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Vorige week donderdag, 14-09, wilde ik een Nokia N9 overnemen van Lemming:

V&A aangeboden: Nokia N9 (16GB) Zwart (refurb)

Betaald via een linkje wat hij mij stuurde via DM en daarna....helemaal niks meer; geen telefoon en geen reactie op mijn DM's.

Is het te veel gevraagd om deze account te verwijderen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Of een account verwijderd moet worden bepalen wij wel ;)
Heb je How to - Help! Ik ben opgelicht!! al eens doorgenomen?

Wacht verder even af tot een V&A poppetje dit topic ziet en oppakt (wanneer nodig). Dit is niet mijn afdeling verder :) Maar hou er rekening mee dat ‘t soms, om welke reden dan ook (persoonlijke of andere) gewoon heel even kan duren. True, het is al even geleden maar dat is niet meteen reden om accounts te gaan verwijderen :)

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 24-09-2017 15:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poema
Ja, hij zal best wel even niet in de gelegenheid zijn om te reageren, "i.v.m. verhuizing...." Dan moet je ook geen advertenties zetten als je geen zin of tijd hebt om er wat moeite voor te doen. Gewoon waardeloos dit.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18

InFamous

excommunicado

Doe nou eerst eens gewoon rustig, op deze manier je gal spuwen is iets wat wij zeker niet gaan accepteren.

Zover ik kan zien heeft Lemming sinds 16 september geen enkele DM meer gelezen of beantwoord. Aangezien wij ook niet kunnen weten wat er aan de hand is zal ik eerst even een email sturen ter reminder.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
InFamous schreef op zondag 24 september 2017 @ 18:21:
Doe nou eerst eens gewoon rustig, op deze manier je gal spuwen is iets wat wij zeker niet gaan accepteren.

Zover ik kan zien heeft Lemming sinds 16 september geen enkele DM meer gelezen of beantwoord. Aangezien wij ook niet kunnen weten wat er aan de hand is zal ik eerst even een email sturen ter reminder.
Top, bedankt!

En tja, tuurlijk loop ik gal te spuwen. Vanaf het moment dat ik betaald heb tot heden denk ik er minimaal 3x per dag aan als ik op Tweakers kom....hopend dat ik toch mijn telefoon nog ga krijgen en dat ik niet opgelicht ben.. Nee, dat is niet fijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poema
Inmiddels aangifte gedaan van oplichting via internet. Voor de rest houd het een beetje op voor me aangezien ik geen verdere gegevens heb om met deze "verkoper" in contact te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:21
Wat is er nu precies gebeurt met dit account? Want ik had een DM gestuurd en een mail maar nooit meer reactie ontvangen... Nu zie ik dat dit account inactief is gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Het account is preventief geblokkeerd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.