Anoniem: 974487

Topicstarter
Hallo ik ben nogal een gamefreak en game momenteel op pc en ps4 pro (met PSVR). ik zou graag ook een Xbox One X kopen omdat ik ook verleid ben door zijn sterke hardware, maar wat zijn de argumenten om deze console buiten wat ik al hier bezit in huis te nemen? Heeft de Xbox One X ook een feature zoals de Kinect dat sterk genoeg is om een aankoop te rechtvaardigen ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Alle info kun je vinden op de officiele pagina van microsoft/xbox + kun je zelf wel uitvinden of er een wilt kopen of niet. De aanschaf moet je zelf willen ipv ons je te laten overtuigen. Kortom, inzet tonen en zelf info zoeken ipv ons het te laten doen.

[ Voor 59% gewijzigd door Fietsbel op 23-09-2017 22:18 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 974487

Topicstarter
Ik ben niet thuis in de xbox wereld dus kunnen xbox afficionados me beter informeren welke de incentives zijn om een xbox te kopen. Dit zijn dingen die je niet zomaar online vindt dus gelieve geen onzinnige commentaar te geven zoals jouw post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:08
Anoniem: 974487 schreef op zondag 24 september 2017 @ 00:12:
Ik ben niet thuis in de xbox wereld dus kunnen xbox afficionados me beter informeren welke de incentives zijn om een xbox te kopen. Dit zijn dingen die je niet zomaar online vindt dus gelieve geen onzinnige commentaar te geven zoals jouw post.
Ten eerste is dit natuurlijk ook 'online', dus wat jij zegt is ook al niet heel erg zinnig. Ten tweede, je kan prima Googlen op 'does Xbox One X have Kinect?' en meer dan genoeg antwoorden vinden.

Nog wat andere termen die je kunt proberen zijn 'benefit of Xbox One X' en 'why buy Xbox One X'. Maar de enige legitieme reden om een Xbox te kopen is wat mij betreft als er spellen zijn die je interesseren, die niet op PC of PS4 te krijgen zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-04 21:49
Blijf maar bij je ps4 clubje.....lijkt me beter voor je.

You can't handle the power of the mighty X. 😋😁

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Gooi een munt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Misschien kan je dit topic eens doornemen, daar komen alle redenen om wel of niet voor een Xbox One X te kiezen ongeveer wel langs: [XBO] Xbox One - Deel 5

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Anoniem: 974487 schreef op zondag 24 september 2017 @ 00:12:
Geloof dat een cursus Google je niet zou misstaan. Alles wat je vraagt is binnen 10 seconden te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:03
Anoniem: 974487 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:13:
Hallo ik ben nogal een gamefreak en game momenteel op pc en ps4 pro (met PSVR). ik zou graag ook een Xbox One X kopen omdat ik ook verleid ben door zijn sterke hardware, maar wat zijn de argumenten om deze console buiten wat ik al hier bezit in huis te nemen? Heeft de Xbox One X ook een feature zoals de Kinect dat sterk genoeg is om een aankoop te rechtvaardigen ?
Ik denk dat je het beste naar de xbox one x site kan gaan en daar alle features lezen.
Nu kunnen wij wel alles kopiëren en plakken voor jou, maar met afbeeldingen enz erbij is het veel leuker lezen/kijken toch? :)

Een paar kleine dingen in ieder geval (die je vast en zeker al weet, denk ik, ik snap sowieso dit topic niet helemaal volgens mij..)
- 4K, 60FPS, HDR en etc (Forza 7 ondersteund het uiteraard ook, gewoon wow) voor een spot prijs
- Besturingssysteem werkt grandioos (ik heb de PS4 gehad, maar dat leek een hele stap terug qua volwassenheid. En op dat moment kon ik alleen de xbox360 vergelijken met de PS4, en buiten de grafische verbetering leek het een hele grote stap terug).

De rest moet je maar gewoon op hun website lezen, daar staat veel meer en alles veel uitgebreider uitgelegd.

En een tip: leuk dat je nieuw bent op deze website, maar om direct met je 2e reactie iemands reactie af te doen als; ''onzinnig commentaar'' slaat dus helemaal nergens op. Laat dit soort onzin gewoon, vooral indien de tweaker 100% gelijk heeft met zijn reactie op jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

bram1984 schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:02:
Geloof dat een cursus Google je niet zou misstaan. Alles wat je vraagt is binnen 10 seconden te vinden.
offtopic:
Mensen, is het nu nodig om een gloednieuwe bezoeker af te fakkelen? 8)7

Dat gezegd hebbende: je wilt sowieso inderdaad eerst zelf rondkijken, er zijn vele reviews etc verschenen en er zijn technische stats zoals bovenstaande te vinden, waar een eerste indruk uit moet komen. En combineer dat met eventuele Xbox-only spellen. Bij specifieke twijfels is er dan altijd nog een vraag te stellen.
Je (@Anoniem: 974487, welkom!) hebt misschien Het algemeen beleid #topicplaatsen nog gemist maar die tekst is er juist om "onzinnig commentaar" (feedback die overigens bepaald niethelpt om met je mee te denken) te voorkomen ;)

De aanschaf rechtvaardigen doe je voor jezelf en hangt ook af van het beschikbare banksaldo, de wens specifieke games te spelen, etc. Ik vind het zelf erg leuk speelgoed. FWIW.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:03
Anoniem: 974487 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:13:
Kinect kan je inderdaad ook aansluiten en als je sommige spellen digitaal koopt, kan je die zowel op de Xbox One spelen als op de PC.

Ook heb je een volledige 4K console in huis.

Misschien kan je die naast je PS4 zetten en de HDMI out van je PS4 aansluiten op de HDMI in van je Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dit is wel informatie die je online kunt vinden en ga niet gelijk in je eerste topic andere users aanvallen. Ik zie dat je nieuw bent hier, dus leer alsjeblieft snel om je normaal te gedragen hier. Er is eventueel een algemeen Xbox-topic als je ergens niet uitkomt. Gezien de sfeer in dit topic en bovenstaande sluit ik deze.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.