snelheidsverdubbeling Cable Wanadoo Premium???

Pagina: 1
Acties:

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

Topicstarter
Ik logde hier op m'n werk net in op Cable Wanadoo Premium. Normaal is dan m'n downloadsnelheid zo'n 27 kB/s. Maar op dit moment zo'n 66 kB/s per seconde en de uploadsnelheid zit op 17 kB/s!!! Ik val hier echt van m'n stoel! Wie heeft dit ook met Premium? Ik denk dat de al eerder aangekondigde snelheidsverdubbeling nu echt een feit is!!!! :D :D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

hier ook al (den haag)

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

In NT staat ook al een topic hierover...

wanadoo premium 2x zo snel geworden?

Welke staat nou verkeerd?? ;)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 18:23 schreef Mark_640 het volgende:
In NT staat ook al een topic hierover...

wanadoo premium 2x zo snel geworden?

Welke staat nou verkeerd?? ;)
die andere.... ;) ik denk dat dit in I&T thuis hoort.

Maargoed, ik ben dus niet de enige zo te lezen. Eindelijk eens iets positiefs van Casema. Met de upload 2x zo snel als Mxstream is dit abonnement zelfs aantrekkelijker dan Mxstream Basic! Vooral ook omdat de ping bijna altijd lager is dan die van Mxstream. Ook vind ik het een voordeel dat je het modem huurt i.p.v. koopt. Mocht bij Mxstream je modem na een jaar iets gaan mankeren ben je mooi over de garantieperiode heen en draai je zelf op voor de kosten. Bij Casema laat je dan je Com21 modem gewoon omruilen voor een nieuwe..... >:)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• wslagendijk
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Idd verdubbeling van downstream en upstream is opgekrikt naar 128kbits.

Nog een voordeel (voor mij iig): je hebt geen telefoonaansluiting nodig. Ben student; internet is belangrijker dan vaste telefoon aansluiting >:)
Telefoonabonnement dat voor adsl geschikt is is geen budget-abo dus dan komt er nog eens +/- fl 30,- p/m bij voor een belbasis abo. En ook nog eens eenmalig fl 150 aansluitkn. voor je telefoonlijn :r
Maakt adsl toch ineens een stuk duurder als je dat ook moet nemen alleen voor adsl.

Als je al telefoon hebt maakt dat natuurlijk weinig uit.

/edit
Zo is het Algemeen Beschaafd Nederlands :)

Verwijderd

Hey,

Ja hier in Den Haag zeggen ze ook dat de wanadoo premium abbonnement verdubbeld is in snelheid, nou ja das waar.

Hij is nu echt TOPPIE.

Groetjes,
Snippertje 8-)
Pagina: 1