volgens mij is het nog steeds gewoon zo
gedeelde eerste plaats

voor :
1. @home, chello met 500 meestal
uiteraard ook minpunten maar als het
om snelheid gaat nog steeds de besten
en
cistron en anderen (?) die echte (a)dsl
aanbieden
2. kpn die onder de naam mxstream zogenaamd
adsl aanbieden maar de snelheid is
bagger, het is een leuke snelheid maar
niet wat je verwacht van echte adsl
3. casema en andere kleintjes als rendo de
kooi enz. waarbij je maximaal 8 kBps haalt
terwijl de nr 1, @home en chello ook op
kabel 100x zoveel halen, dat kan niet
goed zijn
4. alle providers waarbij je telefoonkosten
betaald, ze zijn niet slecht, snelheid is
laag maar te doen, maar de telefoonkosten
zijn onverdraagbaar (dat is dan ook de
enige reden dat casema nog bestaat)
conclusie : wil je echt een snelle verbinding moet je of heel rijk zijn om een sateliet of huurlijn te kunnen betalen of naar amerika verhuizen om goeie adsl of andere snelle verbinding te krijgen (moet je dus ook heel rijk zijn
sjah te leven is nu eenmaal hard voor de arme werkende burger

live with it or die
correctie : je kunt natuurlijk ook ergens gaan wonen waar cistron of @home zitten
helaas is dit vreemdgenoeg vaak op de meest raarste plekken in gelderland ofzo, de drukke gebieden zijn altijd het slechts af
vreemd vind ik want daar is juist het meeste geld te verdienen...overigens ligt er al een leuk glasvezelnetwerkje klaar maar wordt er niets meegedaan, en internet via de elektriciteitskabel kan ook allang dus...
de regering moet gwoon boem samen met het bedrijfsleven even veel geld erin pompen om het allemaal klaar te maken, als t netwerk eenmaal is aangepast wat t meeste geld kost kan er aan verdient worden, dan zijn zowel de bedrijven blij, de consumenten en de overheid die nederland zo graag digitaal wil hebben maar alles fout doet, er zitten notabene duizenden overbodige ambtenaren waarvoor ik me suf betaal aan belasting en het enige wat ze doen is iedereen op een basischool in friesland waar ze gdv nieteens normaal nederlands praten, een laptop van 10.000 piek per stuk geven om prince of persia op te spelen......grrrrr wat word ik daar boos om