[ADSL] Snelheid verhoging :?

Pagina: 1
Acties:

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb hier vaker dingen gehoord dat ze bij Mxstream de snelheid voor _alle_ abbo's omhoog gingen gooien.
Nu zou ik willen weten: HOAX/bullshit/onzin of waarheid ?
Bij voorbaat dank :)

• leuf
  • Niet online
Ik heb er nog niets over gehoord, dwz, nog geen brief ofzo van xs4all over gehad.
Ik zou zeggen kijk eens op de sites van de verschillende adsl providers.
Denk echter niet dat ze dat binnen afzienbare tijd gaan doen, gewoon om het feit dat er nog te veel plaatsen zijn waar er helemaal geen alternatief is voor ADSL.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Lijkt me een HOAX :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Thunder
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 16:58 schreef havana het volgende:
Lijkt me een HOAX :)
Naja zo :) is dat nou ook weer niet hoor ;)

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ik zag ooit ergens snel een post van een Planet medewerker (?) voorbij gaan en die het er ook over???

Gevonden: [topic=173723]

Verwijderd

op nielsonline.com stond ook al zoiets, maar daar geloof ik helemaal niets van omdat de upstream hoger is dan de downstream
http://forum.nielsonline.com/topic/19277

Verwijderd

ik merk wel iets.
in het begin altijd 50kb/s.
nu soms zelfs 70kb/s :)
maar het mag nog wel hoger vind ik.
kabel bij @home heeft ongeveer 300kb/s voor 89 per maand :?

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Upstream is wel erg hoog vergeleken met de downstream maar als je een ftp/web/andere data vretende services wilt draaien is het wel lekker :P

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11-2025
Tis welzo dat kpn je account voor 1/8 afknijpt om zo 'stabiliteit' te krijgen. Dus als het adsl in nederland verder ontwikkelt is, zal de kpn de snelheid denk ik wel verhogen, maar reken er maar nie op dat dat gratis zal zijn :(

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Geplaatst door ubermaestro - zondag 08 juli 2001 03:33

--------------------------------------------------------------------------------
Tis welzo dat kpn je account voor 1/8 afknijpt om zo 'stabiliteit' te krijgen. Dus als het adsl in nederland verder ontwikkelt is, zal de kpn de snelheid denk ik wel verhogen, maar reken er maar nie op dat dat gratis zal zijn
Idd. er zit altijd een kostenplaatje aan, kijk maar es naar kabel. "In verband met betere service mot je nu F10,- meer betalen" (Chello)..

Tja, met 150 - 300 kb ga ik nog niet over naar Mxstream.. 50 kb contant tis nog een beetje laag. maar als Mxstream straks ook op +/- 100 kb zit dan is een investering wel waard :) .. Ik wacht erop tot dat idd Mxstream verder ontwikkeld is.. :Z

• Thunder
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 20:15 schreef Pjotrik het volgende:
Ik zag ooit ergens snel een post van een Planet medewerker (?) voorbij gaan en die het er ook over???

Gevonden: [topic=173723]
Mja dankzij die post heb ik dit topic ook gemaakt om het daar ontopic te houden en dat was trouwens niet de eerste keer dat ik het had gehoord.
Maar zwerft er hier op GoT geen verdwaalde Planet/Mxstream medewerk(st)er rondt?

Verwijderd

Ik heb er hier nog niets van gemerkt maar als het waar is is het alleen maar beter :)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Laat KPN er eerst maar voor zorgen dat die ADSL overal beschikbaar is....

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Als er over een tijdje in een groot deel van het land meerdere ADSL providers zijn komt er concurrentie, en dan zal het waarschijnlijk sneller en/of goedkoper gaan worden.

• Thunder
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 20:24 schreef Operations het volgende:
Als er over een tijdje in een groot deel van het land meerdere ADSL providers zijn komt er concurrentie, en dan zal het waarschijnlijk sneller en/of goedkoper gaan worden.
Mxstream is volgens toch best al wel ruim beschikbaar, volgens mij iig al bijna overal waar kabel zit (behalve bij mij hier dan waar een kilometer verder op Essent@home zit ;( maar ik mag niet klagen :7 )

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 14:29
paar maanden terug hoorde ik ook al zoiets ja... (van iemand bij planet)
maar of dit ook ergens over gaat weet ik niet...

khoopet voor jullie *D

//

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Het lijkt mij een vette hoax, je hoort toch bijna alleen maar tevreden klanten met mxstream, een snelheidsverhoging geven ze echt niet zomaar cadeau.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Thunder
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 13:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Het lijkt mij een vette hoax, je hoort toch bijna alleen maar tevreden klanten met mxstream, een snelheidsverhoging geven ze echt niet zomaar cadeau.
Naja tevreden, ik heb niks te klagen in verhouding met casema klanten, maar ik mag :'( als ik bij mn vriend met essent@thuis iets gedownload zie worden.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 09 juli 2001 15:14 schreef Thunder het volgende:

[..]

Naja tevreden, ik heb niks te klagen in verhouding met casema klanten, maar ik mag :'( als ik bij mn vriend met essent@thuis iets gedownload zie worden.
Misschien, maar voor vele ADSL klanten is dit het eerste alternatief wat er geboden wordt voor internet via modem. Tevreden kabelklanten zullen meestal wel blijven, casema klanten en kpn-spekkers (zoals ik was, zelfs heb ik nog ff superweb :r gehad) zullen gewoon erg tevreden zijn, omdat het op zichzelf gewoon superstabiel en constant snel is.

Ik heb er in ieder geval in die paar maanden dat ik ADSL heb nog geen seconde spijt van gehad. (ook al meot ik die 100 piek zelf betalen).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
als het komt zou het maar 3Kb/s zijn ofzo,kijk eens naar chello: vroeger helemaal snert!! kwam op breekijzer enz..omdat upc er nix van bakte en nu: 300KB/s download..

• Thunder
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 15:43 schreef Kev0867 het volgende:
als het komt zou het maar 3Kb/s zijn ofzo,kijk eens naar chello: vroeger helemaal snert!! kwam op breekijzer enz..omdat upc er nix van bakte en nu: 300KB/s download..
Ligt er ook aan waar je woont hé...ik hoor verhalen waarvan je moet huilen en verhalen waarvan je spontaan in huilen uitbarst omdat je jaloers bent :)
Maar ik heb niks te klagen op zich :)
Alleen mja als het beter kan zou het altijd leuk zijn natuurlijk >:)

• Guider
  • Laatst online: 17-08 15:50
ik zit nu geregeld op 60 65 KB terwijl het eigenlijk 50 moet zijn

• Thunder
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 16:27 schreef Guider het volgende:
ik zit nu geregeld op 60 65 KB terwijl het eigenlijk 50 moet zijn
512/8=64
Maar sinds vandaag gaat het wel stukje (10KB) sneller, zit jij toevallig ook bij Planet?
Pagina: 1