Nieuwe game erg goedkoop, steam key?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interceptor101
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-07 05:58
Beste mensen,

Ik wilde het spel F1 2017 kopen maar mag daar op steam 57 euro voor betalen.
Geen probleem, maar ik zie ook winkels waar hij maar 38 euro kost en dat vind ik een groot verschil voor een nieuwe game die je ook nog eens koop als steam key; er is geen DVD die bekrast is oid wat de lagere prijs rechtvaardigt.

Nu heb ik zelf heel, heel, heel erg weinig verstand van steam en denk dat ik iets mis hier, kan dat?
Overigens; de winkel di eik tegen kwam, is deze: https://www.prepaidkeys.nl/games/f1-2017-steam-key/

mogelijke referral er uit gesloopt

Mijn vraag; wat is hier nu anders aan? Kan ik dan niet alles?
Het aloude "als iets te mooi is om waar te zijn......." schiet wel door mijn hoofd namelijk.
Graag uw advies.

[ Voor 6% gewijzigd door Gropah op 23-09-2017 16:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-07 23:01

Wish

ingwell

No drama

• Interceptor101
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-07 05:58
Hartelijk bedankt voor alle goede adviezen.
Veel leesvoer en helaas roept dat alleen maar meer vragen op dan het beantwoord (maarja, dat is te verwachten met 197 pagina's leeswerk als antwoord op een vraag) en dus snap ik er helemaal niets meer van.

Ik zie er dus maar vanaf. Bedankt voor alles.

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ik heb het spel gekocht voor € 30.
https://www.g2play.net/ca...ial-edition-steam-cd-key/

Je krijg na betaling het nummer in je eigen Library te zien. Deze voer je in Steam op en dan wordt het spel gedownload.

Hoef je ook geen 197 pagina's te lezen ;-)

Is niet de eerste keer dat ik een Steam game koop op deze manier,

iRacing Profile Flickr

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:29
Interceptor101 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:44:
Beste mensen,

Ik wilde het spel F1 2017 kopen maar mag daar op steam 57 euro voor betalen.
Geen probleem, maar ik zie ook winkels waar hij maar 38 euro kost en dat vind ik een groot verschil voor een nieuwe game die je ook nog eens koop als steam key; er is geen DVD die bekrast is oid wat de lagere prijs rechtvaardigt.

Nu heb ik zelf heel, heel, heel erg weinig verstand van steam en denk dat ik iets mis hier, kan dat?
Overigens; de winkel di eik tegen kwam, is deze: https://www.prepaidkeys.nl/games/f1-2017-steam-key/

mogelijke referral er uit gesloopt

Mijn vraag; wat is hier nu anders aan? Kan ik dan niet alles?
Het aloude "als iets te mooi is om waar te zijn......." schiet wel door mijn hoofd namelijk.
Graag uw advies.
Simpel antwoord. Die keys zijn zo goedkoop te kopen omdat ze onder andere gekocht zijn met gestolen creditcards. Het is voor de verkoper pure winst en voor jou goedkoper om je spel te krijgen. Of je dit wilt supporten laat ik aan jou over :)

[ Voor 4% gewijzigd door Gropah op 23-09-2017 16:18 ]