Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor gamen, Adobe Photoshop/Illustrator en FL Studio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa €1500,-. 10% meer of minder zal het verschil ook niet gaan maken, binnen dit bedrag moet wel rekening gehouden worden met een nieuwe monitor en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik zelf in gedachte had
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Minimaal een 24" inch monitor, verder ben ik gewoon op zoek naar een systeem waar ik voorlopig mee verder kan.
Ga je overklokken?
Geen verstand van, dus lijkt me beter om hier weg van te blijven
Wat verwacht je van ons?
Ik heb persoonlijk niet genoeg verstand van of wat ik bij elkaar gezocht heb wel een goede keuze, is hoofdzakelijk aan de hand van internet reviews en lijstjes. Wellicht dat ergens nog winst te pakken valt of dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt. Ben benieuwd naar jullie advies en mocht ik iets vergeten zijn, laat dit even weten dan vul ik het z.s.m. aan.
Hiernaast weet ik ook niet of ik in mijn situatie niet beter voor een Ryzen set-up moet kiezen qua budget.
Bij voorbaat in ieder geval bedankt voor jullie tijd.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor gamen, Adobe Photoshop/Illustrator en FL Studio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa €1500,-. 10% meer of minder zal het verschil ook niet gaan maken, binnen dit bedrag moet wel rekening gehouden worden met een nieuwe monitor en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik zelf in gedachte had
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 309,- | € 309,- |
| 1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 162,95 | € 162,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 483,16 | € 483,16 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 45,- | € 45,- |
| 1 | Fractal Design Meshify C | € 83,50 | € 83,50 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 156,- | € 156,- |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 92,90 | € 92,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.446,41 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeur voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Minimaal een 24" inch monitor, verder ben ik gewoon op zoek naar een systeem waar ik voorlopig mee verder kan.
Ga je overklokken?
Geen verstand van, dus lijkt me beter om hier weg van te blijven
Wat verwacht je van ons?
Ik heb persoonlijk niet genoeg verstand van of wat ik bij elkaar gezocht heb wel een goede keuze, is hoofdzakelijk aan de hand van internet reviews en lijstjes. Wellicht dat ergens nog winst te pakken valt of dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt. Ben benieuwd naar jullie advies en mocht ik iets vergeten zijn, laat dit even weten dan vul ik het z.s.m. aan.
Hiernaast weet ik ook niet of ik in mijn situatie niet beter voor een Ryzen set-up moet kiezen qua budget.
Bij voorbaat in ieder geval bedankt voor jullie tijd.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2017 17:46 . Reden: 24 inch niet 27 ]