Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Handige studentenlaptop voor goed bedrag

Pagina: 1
Acties:

• Liseeee
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 01-03 18:44
Hallo,

ik zit nu in 6 VWO en ga volgend jaar studeren, en ik merk nu al dat het feit dat ik geen fatsoenlijke laptop heb een klein probleem wordt. Ik gebruik nu een Dell Vostro 1720, 17 inch (!!), hij past niet eens in mijn laptoptas en is inmiddels minstens 10 jaar oud. Kortom: ik zoek een nieuwe.

Ik wil graag een Windows laptop, in ieder geval waar Microsoft Office op kan (geen Chromebook dus). Gamen doe ik niet, video's en films kijk ik wel, dat zou wel fijn zijn. Surfen moet ook wel gewoon goed kunnen, ik wil wel meerdere tabs tegelijk open kunnen hebben staan.

Het liefst ga ik voor de laptop niet over de €700, ideaal zou zijn onder €600 maar dat is denk ik iets te veel gevraagd.

Ik moet de laptop wel mee naar school kunnen nemen, dus mij moet dun licht zijn en het liefst 13 - 14 (- 15) inch. De accu moet wel een behoorlijke schooldag kunnen overleven.

Merk maakt me niet zo veel uit. Apple is uitgesloten, naast alleen te duur ben ik niet zo'n fan van Apple. Ik ben weg van ultrabooks, dus daar heb ik wel een grote voorkeur voor, maar ik begrijp dat die behoorlijk duur zijn.

Ik zat zelf te denken aan iets van een Acer Swift, in die richting, maar ik begreep van een vriendin dat Acer laptops het niet lang volhouden.

Iemand met tips en/of ervaringen die mij kan helpen? Alvast bedankt!

• CliffB
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-11 23:02
Die Acer Swift heeft volgens reviews juist een goede bouwkwaliteit, hij heeft een metalen body wat daarvoor helpt. Als je toch iets anders wilt:

kijk eens naar deze twee,

pricewatch: Asus Zenbook UX410UA Asus ZenBook UX410UA-GV262T.

http://www.dell.com/nl-nl...ron-13-5378-2-in-1-laptop

Bovenste ietsjes boven je budget maar hij valt voor de rest perfect binnen je eisen.

In dit topic is er een hoop discussie over een laptop met soortgelijke eisen, (iets hogere prijs) voor als je meer wil lezen:

Lichte studie laptop

[ Voor 11% gewijzigd door CliffB op 21-09-2017 23:16 ]

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03:00
Ik zou zelf de Xiaomi mi air aanraden. Super compact, toch lekker snel en ziet er leuk uit. Ik heb er zelf een alleen gaat die de deur uit vanwege een 15inch model. Enige nadeel is dat ze in geval van garantie je ze moet terugsturen naar China.

http://www.mi.com/en/mibookair/
pricewatch: Xiaomi Mi Notebook Air 13,3"

[ Voor 4% gewijzigd door FireBladeX op 24-09-2017 21:34 ]