Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsjanssen199
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:37
Hallo,
Op dit moment bezit ik een HP 13" X360 met (I3-1050U/4GB/128GB SSD) Voor mijn vorige MBO opleiding voldeed deze laptop prima maar voor mijn huidige HBO ICT opleiding schiet deze toch een beetje tekort (met name de 4GB werkgeheugen en de kleine SSD)

Voor deze studie ga ik vooral gebruik maken van Office, internet en Python maar ook soms VMware. Gamen doe ik er niet op.

Voor de laptop wil ik maximaal 1000 euro uitgeven minder mag natuurlijk altijd. :)

De laptop wordt elke dag meegenomen naar school dus het liefste een kleinere 13"/14" Het zou fijn zijn als de accu lang meegaat omdat er niet altijd een stopcontact beschikbaar is. Ook is een goede bouw kwaliteit belangrijk het liefst een metalen/deels metalen behuizing.

Op het moment heb ik dus een HP 13" X360 en deze bevalt prima al is hij een beetje groot voor een 13" laptop en gebruik ik de tablet functie nooit.

Zelf heb ik de volgende gevonden. maar als er goede alternatieve zijn hoor ik dit graag:

HP Envy 13-ad012nd I5-7200/8GB/256 (incl. studenten korting €944 ipv €1049
Iemand ervaring en tips over deze laptop?

Asus zenbook UX410UA I5-7200/8GB/256 (€899)
In de reviews van deze Asus zenbook komt vaak de luidruchtige fan terug en de roze schijn in het aluminium iemand die deze laptop heeft en dit kan bevestigen?

Heeft er iemand nog een laptop die ik aan mijn lijstje kan toevoegen of ervaring met een van de bovenstaande hoor ik het graag! ;)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Wellicht kun je nog kijken of je onderstaande met studentenkorting kunt krijgen.
Mooie van deze laptop vind ik namelijk de usb 3.1 gen2 aansluiting waardoor je thuis een dockje neer zou kunnen zetten en dmv 1 usb-kabel verder kunt werken.

Ssd biedt overigens ook 2 maal zoveel opslagruimte:

pricewatch: Asus ZenBook BX410UA-GV182R

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CliffB
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-06 16:07
Ik ben toevallig op zoek naar iets met soortgelijke eisen en kwam de nieuwe Dell Inspiron 13 tegen.

http://www.dell.com/nl-nl...ron-13-5378-2-in-1-laptop

Kon helaas geen pricewatch vinden.
De i5 versie valt binnen jou prijs (850), en de i7 met (studenten)korting ook nog volgens mij. en pluspunt is dat het de nieuwe generatie processor 8th gen is. Als dat 2-1 je niet zoveel boeit kan je ook de 7000 binnen jouw budget, betere behuizing.

YouTube: Dell Inspiron 13 7000 (7370) and Dell Inspiron 15 7000 (7570) with I...

Hier een video uit een ander topic over deze laptop. Er schijnt wel een issue te zijn of deze nou een mat of een glanzend scherm heeft (Dell inspiron 13-5000).

Over die Asus die je vermeldt, ik had voor iemand de UX430A besteld en die laptop fan maakt inderdaad altijd geluid. Het is zachtjes, maar als je je gauw irriteert zou ik hem niet nemen.

[ Voor 14% gewijzigd door CliffB op 14-09-2017 20:10 ]

• nielsjanssen199
Bedoel je de Dell inspiron 13 5000 of 7000? aangezien het filmpje en forum over de 7000 gaan en de link naar de 5000 is.

Voor mijn huidige HP laptop had ik een Acer die ook constant fan geluid had en soms best hard hier irriteerde ik mij best aan vandaar de overstap naar de Hp zou het zonde vinden nu weer zo'n zelfde probleem te krijgen.

• CliffB
nielsjanssen199 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:45:
Bedoel je de Dell inspiron 13 5000 of 7000? aangezien het filmpje en forum over de 7000 gaan en de link naar de 5000 is.

Voor mijn huidige HP laptop had ik een Acer die ook constant fan geluid had en soms best hard hier irriteerde ik mij best aan vandaar de overstap naar de Hp zou het zonde vinden nu weer zo'n zelfde probleem te krijgen.
Ja ik was een beetje onduidelijk met linken, die Dell site werkt niet super. Uiteindelijk zou ik zelf voor de 7000 gaan, betere (metalen) behuizing en niet heel veel duurder.

Een van deze dus: http://www.dell.com/nl-nl...d/inspiron-13-7370-laptop

Blijkbaar is de 2-in-1 convertible van de 7000 nog niet verkrijgbaar, bij de 5000 wel.

Verder lijken ze erg op elkaar, het is maar wat je voorkeur heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door CliffB op 14-09-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter White
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-12-2024
Zelf ben ik ook opzoek naar een lichte studie laptop. De nieuwe Dell Inspirons hebben op dit moment mijn voorkeur, omdat ze zo'n beetje de enige laptops zijn die met de nieuwe generatie Intel processors geleverd worden. Zie ook het topic dat CliffB heeft gelinkt.

Alle Inspirons worden geleverd met glanzend scherm, wat mij betreft echt een nadeel is als je geen tablet-versie koopt. Voor de normale versie heeft een glanzend scherm geen toegevoegde waarde... Zelf ben ik van plan te wachten op de 2-in-1 versie van de 13' 7000-serie. Ik heb zojuist via een email gevraagd op welke termijn deze beschikbaar zijn.

Als een glanzend scherm je niet zoveel uitmaakt, of je kunt niet wachten op de 2-in-1 versie van de 7000 serie, zou ik voor 20 september de normale versie bestellen. Op moment van schrijven wordt deze versie voor €800 aangeboden. Met studentenkorting (10%, stacken de kortingen???) kom je uiteindelijk op een bedrag van €720 uit. Ik denk niet dat je een betere laptop voor dat geld kunt krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Wouter White op 15-09-2017 12:52 ]

• CliffB
Wouter White schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:39:
Alle Inspirons worden geleverd met glanzend scherm, wat mij betreft echt een nadeel is als je geen tablet-versie koopt. Voor de normale versie heeft een glanzend scherm geen toegevoegde waarde... Zelf ben ik van plan te wachten op de 2-in-1 versie van de 13' 7000-serie. Ik heb zojuist via een email gevraagd op welke termijn deze beschikbaar zijn.
Kun je het hier posten als je meer reactie hebt, of bericht sturen ? En ben benieuwd, waarom heeft een glanzend scherm wel toegevoegde waarden bij 2-in-1?

Verwijderd

Ik heb afgelopen week een ASUS Vivobook S510UQ-BQ399T gekocht bij de Mediamarkt voor 950 euro. Die ga ik nu waarschijnlijk terug brengen. De laptop heeft een i5-7200U processor en 256ssd. Ik zag hierboven de Dell Inspiron 15 7000 voorbij komen. Ik heb er naar gekeken en het lijkt mij een geweldig ding! Wat ik wel jammer vind is dat je de laptop niet kan bezichtigen alvorens over te gaan tot een aankoop. Er zit nu een flinke korting op. Jammer genoeg is mijn VIP code verlopen. Ik heb zonet een mail naar Dell gestuurd voor een nieuwe kortingscode. Ik hoop dat ze voor 20 september reageren anders bestel ik wel zonder de extra VIP korting.

De Dell Inspiron 15 7000 biedt betere specificaties aan dan de Asus laptop en de prijs is ongeveer hetzelfde.

Heeft iemand van jullie inmiddels een Dell Inspiron aangeschaft? Zo ja, hoe valt die?

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

Ik ben ook opzoek naar een laptop voor school en mijn oog was ook gevallen op de nieuwe inspirons maar dan vraag ik mij wel af een laptop met dergelijke accu (3-Cell 38W/u en 42W/u) het een hele schooldag volhoudt.

• Broodspot
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-08-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:19:
Ik heb afgelopen week een ASUS Vivobook S510UQ-BQ399T gekocht bij de Mediamarkt voor 950 euro. Die ga ik nu waarschijnlijk terug brengen. De laptop heeft een i5-7200U processor en 256ssd. Ik zag hierboven de Dell Inspiron 15 7000 voorbij komen. Ik heb er naar gekeken en het lijkt mij een geweldig ding! Wat ik wel jammer vind is dat je de laptop niet kan bezichtigen alvorens over te gaan tot een aankoop. Er zit nu een flinke korting op. Jammer genoeg is mijn VIP code verlopen. Ik heb zonet een mail naar Dell gestuurd voor een nieuwe kortingscode. Ik hoop dat ze voor 20 september reageren anders bestel ik wel zonder de extra VIP korting.

De Dell Inspiron 15 7000 biedt betere specificaties aan dan de Asus laptop en de prijs is ongeveer hetzelfde.

Heeft iemand van jullie inmiddels een Dell Inspiron aangeschaft? Zo ja, hoe valt die?
Dell heeft onlangs een Dell Inspiron 7577 geïntroduceerd op de markt. Dit systeem heeft andere specificaties dan de huidige Dell Inspiron 7567. Het lijkt aannemelijk dat de korting geldt voor het verouderde 7567 model, gezien Dell deze variant niet langer gaat verkopen. Ik zou dus adviseren om te vragen of de kortingscode voor beide systemen geldt.

• Broodspot
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-08-2021
VdBorght schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:03:
Ik ben ook opzoek naar een laptop voor school en mijn oog was ook gevallen op de nieuwe inspirons maar dan vraag ik mij wel af een laptop met dergelijke accu (3-Cell 38W/u en 42W/u) het een hele schooldag volhoudt.
Gaming laptops staan bekend om hun vrij korte accuduur. Immers worden deze laptops voor gaming gebruikt en niet voor studie. De Dell lijkt echter een uitzondering te vormen met een accuduur van 8 uur gedurende browsen.

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
Waar regel jij deze studentenkorting dan, voor de envy in de TS? @nielsjanssen199

Edit: die Dell 5000-serie is wel erg voordelig inderdaad zeg!
Het enige nadeel hiervan is eigenlijk dat de onsite-service een fors bedrag extra kost en dat ze dus waarschijnlijk zonder dat je deze garantie afsluit gedoe krijgt om Dell defecten te laten repareren.

[ Voor 61% gewijzigd door nino_070 op 16-09-2017 18:05 ]

Verwijderd

Broodspot schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:29:
[...]
Dell heeft onlangs een Dell Inspiron 7577 geïntroduceerd op de markt. Dit systeem heeft andere specificaties dan de huidige Dell Inspiron 7567. Het lijkt aannemelijk dat de korting geldt voor het verouderde 7567 model, gezien Dell deze variant niet langer gaat verkopen. Ik zou dus adviseren om te vragen of de kortingscode voor beide systemen geldt.
...
Gaming laptops staan bekend om hun vrij korte accuduur. Immers worden deze laptops voor gaming gebruikt en niet voor studie. De Dell lijkt echter een uitzondering te vormen met een accuduur van 8 uur gedurende browsen.
Die oude Dell is volgens mij niet meer leverbaar. Althans, niet op de website. Ik had zelf stiekem gehoopt op een dump van het oude model tegen lekkere prijzen, maar helaas. De oude had zo uit mijn hoofd een 74W accu, een stuk groter dan de nieuwe met veel kleinere accu. Da's wel een beetje jammer.

Maar TS wil volgens mij een 13"/14", geen 15"...

• VdBorght

VdBorght

Broodspot schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:44:
[...]

Het gaat hier voor mij, en ik neem aan voor ts ook, niet over de gaming series

[ Voor 4% gewijzigd door VdBorght op 16-09-2017 18:21 ]

• nielsjanssen199
@nino_070 Zover ik weet krijg ik alleen korting bij HP dat is via deze link: http://store.hp.com/Nethe...aspx?p=c-hp-student-store .

De Dell 13 7000 komt ook zeker op mijn lijstje, alleen jammer dat ik ze niet voor het kopen kan testen.

• nino_070
nielsjanssen199 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:00:
@nino_070 Zover ik weet krijg ik alleen korting bij HP dat is via deze link: http://store.hp.com/Nethe...aspx?p=c-hp-student-store .

De Dell 13 7000 komt ook zeker op mijn lijstje, alleen jammer dat ik ze niet voor het kopen kan testen.
Dankjewel, dan is deze ook nog interessant voor je! Deze is slechts 1cm breder dan de Dell 5000, maar wel 0,7" groter scherm.

En waarom zou je dan de duurdere Dell 7000 serie nemen ipv. de Dell 5000 serie? Dell 5000 is de i5 versie bijv. een paar tientjes goedkoper, en dan kan je ook nog het scherm 360 graden draaien.

Edit: het verschil tussen de Dell en HP laptops welke je noemt is dat Dell gebruik maakt van de 8ste generatie intel-processoren, waar HP nog gebruik maakt van de 7e generatie. Misschien weet een kenner in hoeverre dit erg is?

Ik lees dat i5-8xxx bijvoorbeeld quad core is, ten opzichte van i5-7xxx dualcore. Wellicht is dat de overweging voor Dell waard in dezen.

[ Voor 25% gewijzigd door nino_070 op 16-09-2017 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Broodspot schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:29:
[...]

Ik wil geen gaming laptop. De laptop waar ik nu een oog op heb is de Dell Inspiron 15 7570
http://www.dell.com/nl-nl...n-15-7570-laptop/cn757002

Nu voor €999,99,- en zal rond ongeveer 900 euro zijn met aftrek studentenkorting.

Ik vraag me alleen af hoelang de batterij mee zal gaan bij normaal gebruik. Op de website staat het niet vermeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter White
Voor mij valt de Dell Inspiron 13 7000 af. Via reviews op de Amerikaanse website ben ik erachter gekomen dat de koeling erg luidruchtig is. Zie http://www.dell.com/en-us...-2-in-1-laptop/fncwkb001h
Dat is voor mij een dealbreaker helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CliffB
Wouter White schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:18:
Voor mij valt de Dell Inspiron 13 7000 af. Via reviews op de Amerikaanse website ben ik erachter gekomen dat de koeling erg luidruchtig is. Zie http://www.dell.com/en-us...-2-in-1-laptop/fncwkb001h
ah godver, kan ik weer verder gaan zoeken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 07:38
Geldt dit alleen voor de 2-1 (tablet variant), omdat deze ook als link gegeven wordt?
Of geldt dit ook voor de "normale" variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvMaasakker schreef op zondag 17 september 2017 @ 20:37:
[...]

Geldt dit alleen voor de 2-1 (tablet variant), omdat deze ook als link gegeven wordt?
Nou.. dat vraag ik mij nu ook af. Het zijn maar 2 reviews. Het zou kunnen dat zei een defecte laptop hebben ontvangen.. ik bel morgen ff maar Dell en zal hierover een vraag stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvMaasakker schreef op zondag 17 september 2017 @ 20:37:
[...]

Dit geldt zo'n beetje voor alle Dells. :-)

Zelf heb ik de Cube Thinker i35. Perfect ding. Superscherp 3000x2000 scherm en passief gekoeld, dus geen enkel geluid. Zit standaard 8GB en een 256GB SSD in. En dat voor 580 euro incl. invoer + BTW. Kan geen Dell of Surface Book die 3-4x zo duur is tegenop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2017 @ 23:27:
[...]

Nou.. dat vraag ik mij nu ook af. Het zijn maar 2 reviews. Het zou kunnen dat zei een defecte laptop hebben ontvangen.. ik bel morgen ff maar Dell en zal hierover een vraag stellen.
Ik ben wel heel erg benieuwd.
Deze Ultrabook staat namelijk hoog op mijn verlanglijstje.
Daarnaast had ik ook nog wel de HP Envy 13-ad012ND, echter heeft deze de 7e generatie processor wat ik toch wel een verschil vindt.

Ik kan alleen nergens iets over de accuduur van deze dell vinden. Bij de HP zeggen ze +/- 12uur, maar voor de Dell kan ik niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvMaasakker schreef op maandag 18 september 2017 @ 07:26:
[...]

Ik ben wel heel erg benieuwd.
Deze Ultrabook staat namelijk hoog op mijn verlanglijstje.
Daarnaast had ik ook nog wel de HP Envy 13-ad012ND, echter heeft deze de 7e generatie processor wat ik toch wel een verschil vindt.

Ik kan alleen nergens iets over de accuduur van deze dell vinden. Bij de HP zeggen ze +/- 12uur, maar voor de Dell kan ik niks vinden.
Ja, er zijn haast geen beoordelingen op het internet te vinden over de laptop. Anyway ik zal nog ff bellen met Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:19:
[...]

Ja, er zijn haast geen beoordelingen op het internet te vinden over de laptop. Anyway ik zal nog ff bellen met Dell.
Merkte ik ook al, maar het is natuurlijk een echt nieuw model.
Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter White
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:19:
[...]

Als je dan toch gaat bellen, kun je misschien informeren naar de releasedatum van de 2-in-1 variant? Ik heb nog geen reactie ontvangen en de tijd begint voor mij te dringen.

Ik heb nog even nagedacht over het geluidsprobleem. Op basis van twee reviews kan je eigenlijk geen conclusie trekken. Mensen met een negatieve ervaring zijn natuurlijk veel sneller geneigd om een beoordeling achter te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter White schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:10:
[...]

Als je dan toch gaat bellen, kun je misschien informeren naar de releasedatum van de 2-in-1 variant? Ik heb nog geen reactie ontvangen en de tijd begint voor mij te dringen.

Ik heb nog even nagedacht over het geluidsprobleem. Op basis van twee reviews kan je eigenlijk geen conclusie trekken. Mensen met een negatieve ervaring zijn natuurlijk veel sneller geneigd om een beoordeling achter te laten.
Ik weet inmiddels wat meer. Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker van Dell. Die wist zelf niets van het probleem af. Hij heeft een collega gevraagd of hij er meer over wist. Ik kreeg het volgende in mijn mailbox:

Inspiron 7570 met geluidsoverlast? Bij mij nog niet gemeld,  maar er is wel al een bios update voor fan reduction uitgebracht : http://www.dell.com/suppo...uageCode=du&categoryId=BI

Dus ik denk dat het probleem hierbij is opgelost.

Anyway, ik wacht nog steeds op mijn kortingscode als ik die niet voor 21 september krijg dan bestel ik maar zonder extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Goed om te horen.
Echter begreep ik dat de geluidsoverlast over de 13 (7370) ging, niet over de 7570?

Edit: ik zie het nu dat deze update ook voor de 7370 is. Excuus.

[ Voor 6% gewijzigd door DvMaasakker op 18-09-2017 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels besteld. Net m'n korting binnen gekregen. Totaal 899,99 betaald voor een Dell Inspiron 15 7570 i7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 16:20:
Ik heb inmiddels besteld. Net m'n korting binnen gekregen. Totaal 899,99 betaald voor een Dell Inspiron 15 7570 i7 :D
Naiz, veel plezier alvast.
Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor de 13 7370 ga.

Verwijderd

Enig idee waarom de laptops hier meer korting hebben dan normaal?

http://www.dell.com/nl-nl...s-of-deals?ref=hpr_hero_1

• VdBorght

VdBorght

Ik neem aan dat het een foutje is? Als je deze in je winkelwagentje legt veranderd de prijs weer, of toch bij die laptops waar de korting hoger is dan normaal (EDIT: Lijkt erop dat de marktprijs die word aangegeven gewoonweg niet overeenkomt met de daadwerkelijke marktprijs)

[ Voor 20% gewijzigd door VdBorght op 20-09-2017 14:10 ]

Verwijderd

Ik heb contact gehad met een medewerker van Dell en die had daar ook geen verklaring voor. Wel toevallig dat de prijzen vlak nadat ik het had gemeld werden gewijzigd.

• Wouter White
Zojuist een Inspiron 13 7000 besteld. Met alle kortingen uiteindelijk 720 euro betaald.
Ik denk niet dat er op dit moment een betere deal te halen was. Ook al is het natuurlijk even afwachten hoe het zit met geluidsproductie, accuduur en kwaliteit van het scherm.

• DvMaasakker
Wouter White schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:35:
Zojuist een Inspiron 13 7000 besteld. Met alle kortingen uiteindelijk 720 euro betaald.
Ik denk niet dat er op dit moment een betere deal te halen was. Ook al is het natuurlijk even afwachten hoe het zit met geluidsproductie, accuduur en kwaliteit van het scherm.
Zo, dan heb je er nog goede kortingen overheen gehad. Ik neem aan dat je de variant van €899,01 van onderstaande link heb besteld? Dus die met de i5.. Of zit ik er hier volledig naast
http://www.dell.com/nl-nl...d/inspiron-13-7370-laptop

Ik ben benieuwd naar hoe die gaat zijn, kun je het laten weten?
Wat voor kortingen heb je er allemaal op gehad?

• VdBorght

VdBorght

DvMaasakker schreef op donderdag 21 september 2017 @ 07:25:
[...]

Zo, dan heb je er nog goede kortingen overheen gehad. Ik neem aan dat je de variant van €899,01 van onderstaande link heb besteld? Dus die met de i5.. Of zit ik er hier volledig naast
http://www.dell.com/nl-nl...d/inspiron-13-7370-laptop

Ik ben benieuwd naar hoe die gaat zijn, kun je het laten weten?
Wat voor kortingen heb je er allemaal op gehad?
Tot gisteren was de prijs 799 (was ook op andere modellen, inclusief xps en dergelijke) ivm een aanbieding van dell, doe daar een studentenkorting of iets dergelijks bovenop van 10% en je betaald dan maar 720

[ Voor 3% gewijzigd door VdBorght op 21-09-2017 10:16 ]

• DvMaasakker
VdBorght schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:14:
[...]

Tot gisteren was de prijs 799 (was ook op andere modellen, inclusief xps en dergelijke) ivm een aanbieding van dell, doe daar een studentenkorting of iets dergelijks bovenop van 10% en je betaald dan maar 720
Bedankt voor je reactie. Ik snap m :P

• Wouter White
VdBorght schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:14:
[...]

Dit klopt.

Ik zal mijn algemene indruk posten zodra ik mijn laptop binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Wouter White schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:02:
[...]

Dit klopt.

Ik zal mijn algemene indruk posten zodra ik mijn laptop binnen heb.
Ik ben erg benieuwd. Veel plezier gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er stond 2-3 dagen verzendtijd. Nu krijg ik hem pas 6 okt binnen

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 07:42:
Er stond 2-3 dagen verzendtijd. Nu krijg ik hem pas 6 okt binnen
Ooh, dat is wel ontzettend balen. Dacht gister te zien dat ie nog gewoon op 3 dagen levertijd stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvMaasakker schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:43:
[...]

Ooh, dat is wel ontzettend balen. Dacht gister te zien dat ie nog gewoon op 3 dagen levertijd stond
Weet je wat nou echt balen is? Ik belde vandaag naar Dell om te vragen of m'n pakket al is verzonden vanuit China... Kreeg ik te horen dat mijn order nog niet is verwerkt omdat betaling niet in orde is! Balen! Er is wat in hun systeem fout gegaan met mijn IDeal betaling.. Ik belde net voor sluit dus vandaag kon ze het niet voor me regelen. Ik moest een bankafschrift over de mail sturen en dat heb ik dus net gedaan.. Dit werkt echt op mn zenuwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:58:
[...]

Weet je wat nou echt balen is? Ik belde vandaag naar Dell om te vragen of m'n pakket al is verzonden vanuit China... Kreeg ik te horen dat mijn order nog niet is verwerkt omdat betaling niet in orde is! Balen! Er is wat in hun systeem fout gegaan met mijn IDeal betaling.. Ik belde net voor sluit dus vandaag kon ze het niet voor me regelen. Ik moest een bankafschrift over de mail sturen en dat heb ik dus net gedaan.. Dit werkt echt op mn zenuwen...
Hmm, heel zuur dit inderdaad.
Is het inmiddels wel al netjes opgelost?

[ Voor 3% gewijzigd door DvMaasakker op 27-09-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjanssen199
Ik wacht even de ervaringen van @Wouter White over de Dell af, Verder zie ik op de HP site dat de Envy lijn ook is geupdate naar de I5-8250U en hij is incl. studenten korting €899 ipv €950 (http://store.hp.com/Nethe...d=2PM89EA&opt=ABH&sel=DEF)

Daarnaast is er een 5e generatie Probook 430 uitgekomen ook met I5-8250U mischien tog even wachten tot die beter verkrijgbaar wordt. (deze is iets beter upgradebaar als de Envy Ram/HDD en heeft wat meer aansluitingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter White
nielsjanssen199 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:12:
Ik wacht even de ervaringen van @Wouter White over de Dell af, Verder zie ik op de HP site dat de Envy lijn ook is geupdate naar de I5-8250U en hij is incl. studenten korting €899 ipv €950 (http://store.hp.com/Nethe...d=2PM89EA&opt=ABH&sel=DEF)

Daarnaast is er een 5e generatie Probook 430 uitgekomen ook met I5-8250U mischien tog even wachten tot die beter verkrijgbaar wordt. (deze is iets beter upgradebaar als de Envy Ram/HDD en heeft wat meer aansluitingen)
Dat moet je nog wel even wachten vrees ik.. Ook met mijn levering is iets misgegaan. Toen ik vanmorgen mijn bestelstatus bekeek, bleek de order opeens geannuleerd te zijn. Heb er maar een mailtje tegenaan gegooid, want ik heb mijn bestelling niet geannuleerd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn laptop mogen ontvangen. Hij ziet er supervet uit. Ik ben nu als aan het instellen. Ik merk wel nu dat die wat geluid maakt dat waarschijnlijk uit de ventilator komt. Er staat een biosupdate op de website. Ik ga die zodadelijk installeren en dan maar hopen dat die stopt. Verder positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:54:
Ik heb gisteren mijn laptop mogen ontvangen. Hij ziet er supervet uit. Ik ben nu als aan het instellen. Ik merk wel nu dat die wat geluid maakt dat waarschijnlijk uit de ventilator komt. Er staat een biosupdate op de website. Ik ga die zodadelijk installeren en dan maar hopen dat die stopt. Verder positief.
Top, ben enorm benieuwd. Vooral de biosupdate. Is het geluid heel storend?
Ik krijg als het goed is maandag mijn 13" 7370 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is alles okè. Tot nu toe erg tevreden. Ik dacht dat die een vingerafdrukscanner had, maar dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:10:
Inmiddels is alles okè. Tot nu toe erg tevreden. Ik dacht dat die een vingerafdrukscanner had, maar dus niet.
Begrijp ik hieruit dat het met de ventilator nu ook beter is?
Ja er zou een vingerafdrukscanner in moeten zitten. Deze zou in de aan uit knop verwerkt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvMaasakker schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:13:
[...]

Begrijp ik hieruit dat het met de ventilator nu ook beter is?
Ja er zou een vingerafdrukscanner in moeten zitten. Deze zou in de aan uit knop verwerkt zitten.
Ja, ventilator geluid valt best mee. Hij gaf net flink geluid, maar ben er achter gekomen dat het niet aan de laptop ligt maar aan de OS. Windows Modules installer worker zorgde ervoor dat mijn cpu toeren ging maken. Ik heb naar een oplossing gezocht op Google en hij werkt nu perfect:) Nu maar hopen dat het zo blijft. Als je nog vragen hebt kan je die altijd stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:46:
[...]

Ja, ventilator geluid valt best mee. Hij gaf net flink geluid, maar ben er achter gekomen dat het niet aan de laptop ligt maar aan de OS. Windows Modules installer worker zorgde ervoor dat mijn cpu toeren ging maken. Ik heb naar een oplossing gezocht op Google en hij werkt nu perfect:) Nu maar hopen dat het zo blijft. Als je nog vragen hebt kan je die altijd stellen.
Okee, goed om te horen. Mocht ik er last van hebben kom ik zeker bij je terug.
De vingerafdruk scanner nog gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvMaasakker schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:33:
[...]

Okee, goed om te horen. Mocht ik er last van hebben kom ik zeker bij je terug.
De vingerafdruk scanner nog gevonden?
Nee :/ Ik las ergens op internet dat de 7570 geen vingerafdrukscanner heeft..

Heb jij de laptop al besteld/ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:55:
[...]

Nee :/ Ik las ergens op internet dat de 7570 geen vingerafdrukscanner heeft..

Heb jij de laptop al besteld/ontvangen?
Balen dan... ik was in de veronderstelling dat jij ook de 7370 had besteld, maar las net inderdaad even terug en zag dat je de 7570 hebt.

Ik heb hem al besteld, krijg hem als het goed is morgen binnen. Ben benieuwd. Ik heb wel de 7370, als het goed is dus met vingerafdrukscanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvMaasakker schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:57:
[...]

Balen dan... ik was in de veronderstelling dat jij ook de 7370 had besteld, maar las net inderdaad even terug en zag dat je de 7570 hebt.

Ik heb hem al besteld, krijg hem als het goed is morgen binnen. Ben benieuwd. Ik heb wel de 7370, als het goed is dus met vingerafdrukscanner.
Oke, laat maar even weten wat je van de laptop vind & of je een vingerafdrukscanner hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:06:
[...]

Oke, laat maar even weten wat je van de laptop vind & of je een vingerafdrukscanner hebt
Je hoort van me!
Kun je misschien in een dm sturen wat je gedaan hebt m.b.t. Het geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjanssen199
@Verwijderd welke versie van de Inspiron 13 heb jij? I5 of I7? En hoe is de battarij duur? En de bouwkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsjanssen199 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:54:
@Verwijderd welke versie van de Inspiron 13 heb jij? I5 of I7? En hoe is de battarij duur? En de bouwkwaliteit?
Ik heb de 15 inch i7. Ik heb er vandaag ruim 5 a 6 uur mee gedaan (word, surfen, youtube)

De laptop is van stevig materiaal gemaakt. Het lijkt wel een macbook pro xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvMaasakker schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:23:
[...]

Je hoort van me!
Kun je misschien in een dm sturen wat je gedaan hebt m.b.t. Het geluid?
Ik heb de volgende stappen gevolgd: https://support.microsoft...windows-update-components

Heb jij 'm al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Jup, vandaag binnen gekregen.
Net even snel uitgepakt. Ik vind m er erg goed uitzien en hij voelt ook goed aan.
Ben nu nog even het systeemherstel punt aan t draaien.
Morgen maar eens verder kijken.

Bedankt voor de link, mocht ik iets merken dan zal ik dat eens proberen. Was het echt van de cpu wat je vermoed? En niet de ventilator?

[ Voor 5% gewijzigd door DvMaasakker op 09-10-2017 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup het was bij mij toch echt de CPU. Ik heb er sinds gisteren geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:05:
Jup het was bij mij toch echt de CPU. Ik heb er sinds gisteren geen last van gehad.
Oké, goed om te horen.
En het enige wat je daarvoor hebt gedaan zijn de, eerder genoemde, stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvMaasakker schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:59:
[...]

Oké, goed om te horen.
En het enige wat je daarvoor hebt gedaan zijn de, eerder genoemde, stappen?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Zat het hele verhaal net even te lezen. Lijkt er dus op dat het met windows updates te maken heeft.
Zou t dan ook niet volstaan om windows updates naar manueel i.p.v. automatisch te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen probeer het eens ;) Ondervind jij momenteel problemen met jouw laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:19:
Ik zou zeggen probeer het eens ;) Ondervind jij momenteel problemen met jouw laptop?
Foutje van mijn kant, Windows 10 Home. Dat kan natuurlijk niet handmatig, dit is een niet mogelijke optie.
Ik ondervind momenteel geen problemen.
Zojuist even gauw wat dingen geïnstalleerd, helaas verder weinig tijd om m eens goed te proberen.
Ondervind jij inmiddels wel problemen? Of nog steeds alles naar wens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles is naar wens, gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Goed om te horen.
Ik hou je op de hoogte van mijn ervaringen. Zal waarschijnlijk tegen het weekend zijn dat ik er echt goed tijd voor heb om wat met de laptop te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter White
Kunnen jullie je ervaringen betreffende de accuduur delen? Ik moet helaas nog tot het einde van de maand wachten op mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accu gaat ongeveer 4-5 uur mee bij normaal gebruik. Word, surfen, etc. Ik heb er nog geen game op gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of misschien wel langer. Ik heb het niet precies bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter White
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:14:
Accu gaat ongeveer 4-5 uur mee bij normaal gebruik. Word, surfen, etc. Ik heb er nog geen game op gespeeld.
Bedankt voor je reactie! Dat valt me dan toch een beetje tegen. Als ik naar de universiteit ga, zou ik het liefst geen oplader mee hoeven nemen.

Zijn mijn eisen qua accuduur dan bijzonder hoog? Of is de accu van de Dell gewoon klein vergeleken met andere 13 inchers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter White schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:52:
[...]

Bedankt voor je reactie! Dat valt me dan toch een beetje tegen. Als ik naar de universiteit ga, zou ik het liefst geen oplader mee hoeven nemen.

Zijn mijn eisen qua accuduur dan bijzonder hoog? Of is de accu van de Dell gewoon klein vergeleken met andere 13 inchers?
Ik weet niet hoe het zit met de 13 inch laptop. Ik heb een 15 inch Inspiron. De batterij is voor mij geen groot issue. De lader heb ik altijd mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Ik heb inderdaad de 13 inch Inspiron. Gisteravond pak 'm beet 2,5 uur ermee bezig geweest. Zaken instellen, programma's installeren. Dit heeft ongeveer 50% accu gekost.
Ik denk dat 5 uur inderdaad een goed beeld is van de accuduur, echter heb ik de laptop nog niet van 100% naar 0% gebruikt, dus de echte duur weet ik nog niet.

Ik moet verder wel zeggen dat er een ontzettend fijn toetsenbord in zit. Hoe zijn jouw verdere ervaringen WolfsX?

[ Voor 15% gewijzigd door DvMaasakker op 12-10-2017 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvMaasakker schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 07:36:
Ik heb inderdaad de 13 inch Inspiron. Gisteravond pak 'm beet 2,5 uur ermee bezig geweest. Zaken instellen, programma's installeren. Dit heeft ongeveer 50% accu gekost.
Ik denk dat 5 uur inderdaad een goed beeld is van de accuduur, echter heb ik de laptop nog niet van 100% naar 0% gebruikt, dus de echte duur weet ik nog niet.

Ik moet verder wel zeggen dat er een ontzettend fijn toetsenbord in zit. Hoe zijn jouw verdere ervaringen WolfsX?
Ik gebruik m'n 7570 dagelijks, alles bevalt me. De 15.6 " Full HD IPS scherm is amazing. Wat een geweldig ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Mee eens. Het scherm ziet er inderdaad top uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

Als ik YouTube reviews kijk over deze laptops zie ik heel veel schittering in het scherm. Hoe ervaren jullie dat? Bijv: YouTube: DELL Inspiron 13 7000 and Inspiron 15 7000 with Intel Core 8th gen, ...
Bij 0:42

Ander vraagje: wordt de laptop heet wanneer je hem bijv. op schoot gebruikt?

[ Voor 9% gewijzigd door Oid op 15-10-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Er is inderdaad schittering aanwezig zoals in de review te zien is, echter dit treedt op wanneer er ook echt vanuit achter licht schijnt op de laptop.
Wanneer ik met de laptop bijvoorbeeld op de bank zit of wanneer het wat donker is, dan heb je geen last van deze schittering.

Ik heb nog niet veel met de laptop op schoot gezeten, maar tot nog toe is deze niet heet geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjanssen199
Aangezien ik nu tog een keer een nieuwe moet gaan kopen twijfel ik tussen de HP envy 13 (AD112ND) of de Probook 440 G5. De Dell 13 7000 valt voor mij af vanwege de redelijk kleine accu. Maar is de 8gb ram van de Envy 13 genoeg? of kan ik beter voor de Probook gaan die een stuk groter en zwaarder is maar wel upgradebaar?

Heeft er iemand ervaring met de Envy 13 of de probook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Envy 13 heb ik links en rechts wel goede verhalen over gehoord al zeggen ze daarvan wel dat ze met een mooiere accutijd adverteren dan werkelijkheid is.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de accutijd redelijk acceptabel vindt van de Dell 13 7000. Gisteravond bijvoorbeeld 2,5uur lang met Jetbrains PHP storm gewerkt, welke veel verbuik vergt, en dit heeft me 50% accu gekost. Valt mij dus reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me opgevallen dat bepaalde toetsen op m'n toetsenbord niet goed functioneren. Ik moet er harder en of meerdere malen op gaan drukken voor ze daadwerkelijk werken. Ik heb inmiddels een reparatieverzoek gestuurd naar Dell. Ze zouden binnen één werkdag reageren mooi niet dus. Als ik maandag niks hoor dan bel ik even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
WolfsX, vervelend om te horen.
Ik ervaar dit probleem, gelukkig, niet.
Hoor graag de uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:37:
Het is me opgevallen dat bepaalde toetsen op m'n toetsenbord niet goed functioneren. Ik moet er harder en of meerdere malen op gaan drukken voor ze daadwerkelijk werken. Ik heb inmiddels een reparatieverzoek gestuurd naar Dell. Ze zouden binnen één werkdag reageren mooi niet dus. Als ik maandag niks hoor dan bel ik even.
Ben benieuwd hoe ‘t met de service zit voor consumentenlaptops van Dell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nino_070 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:32:
[...]

Ben benieuwd hoe ‘t met de service zit voor consumentenlaptops van Dell
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjanssen199
Ik heb gister mijn HP Probook 440 G5 ontvangen dus mocht iemand iets willen weten over deze laptop hoor ik het graag.
Mijn model heeft de volgende specs:
Intel® Core™ i5-8250U
14 inch FHD
8 GB DDR4-2400
256-GB PCIe® NVMe™ SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
nielsjanssen199 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:45:
Ik heb gister mijn HP Probook 440 G5 ontvangen dus mocht iemand iets willen weten over deze laptop hoor ik het graag.
Mijn model heeft de volgende specs:
Intel® Core™ i5-8250U
14 inch FHD
8 GB DDR4-2400
256-GB PCIe® NVMe™ SSD
Quad core. Klinkt goed. Ik zou het leuk vinden als je je ervaringen een keer post en bijv. iets zegt over schermkwaliteit (kijkhoeken, kleuren, werken in helder licht), kwaliteit toetsenbord, en overall gevoel voor kwaliteit/robuustheid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nielsjanssen199
Ik heb de Probook 440 G5 nu een week gebruikt en zal even kort mijn ervaringen laten weten.

In eerste instantie was ik van plan de Probook 430 G5 13" te kopen tot ik erachter kwam dat de 440 14" in totaal maar 1 cm groter is. Toen was de keuze snel gemaakt.
De bouwkwaliteit is over het algemeen heel goed, het aluminium toetsenbord dek voelt stevig aan(blijven wel heel veel vingerafdrukken en vegen op staan!) Wat mij wel een beetje tegenvalt is stevigheid van de klep deze voelt een beetje fragiel als hij is open geklapt. De scharnier is wel stevig. Wat mij heel erg verraste was hoe goed het toetsenbord typt de toetsen maken een soort van dof geluid ipv het bekende harde getik.
Het scherm vind ik voor een TN panneel heel goed met name de kijkhoeken.

Qua hardware voldoet de Probook meer dan prima de i5 is snel genoeg zelf heb ik de turboboost uitgeschakeld in energiebeheer aangezien de accu dan makkelijk 10/11 uur meegaat en de Probook passief gekoeld word dus geen geluid makende fans. met turboboost maakt de ventilator af en toe een heel zacht geluid en is bijna niet hoorbaar. Ook is de PCI SSD snel wat vooral merkbaar is met het kopieren van bestanden.
Ook kwam ik er bij het instellen pas achter dat de laptop een vingerafdruk scanner heeft(stond nergens iets van vermeld) 8)7
Verder heb ik nog 8GB DDR4 extra besteld aangezien er een extra slot is ook kan er een 2e hdd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Bedankt dat je je (eerste) ervaringen gepost hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:05:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik houd jullie op de hoogte.
Nog enig nieuws WolfsX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laptop is afgelopen vrijdag bezorgd. Ik heb hem meteen uit de doos gehaald en tot mijn grote verbazing zag ik een dikke kras op de behuizing van het scherm. Ik heb er verder niet na gekeken, meteen terug gestopt in de doos en hij gaat morgen weer terug naar het reparatiecentrum van Dell. Klote, ben nu langer m'n laptop kwijt.

• DvMaasakker
Dat is wel ontzettend balen WolfsX.
Ik wens je er succes mee, we horen graag wat de uitkomst wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DvMaasakker schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:02:
Dat is wel ontzettend balen WolfsX.
Ik wens je er succes mee, we horen graag wat de uitkomst wordt.
Ongelofelijk maar waar. Ik heb vandaag m'n laptop ontvangen in dezelfde staat. Morgen bellen waarom ze er niks aan hebben gedaan! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:57:
[...]

Ongelofelijk maar waar. Ik heb vandaag m'n laptop ontvangen in dezelfde staat. Morgen bellen waarom ze er niks aan hebben gedaan! :(
Jeetje, dit spant wel echt de kroon.
Zijn er geen andere partijen die je hierop in kan schakelen? Verzekeringen o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalDutch
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:57:
[...]

Is dit altijd zo bij Dell? Ik lees wel erg veel slechte verhalen over Dell de laatste tijd en dit was voor mij ook één van de redenen om toch weer voor HP te kiezen (ook een ProBook net zoals de TS, alleen de grote broer met i7). Ik was altijd in de veronderstelling dat Dell ook "gewoon goed" was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
PascalDutch schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:19:
[...]

Is dit altijd zo bij Dell? Ik lees wel erg veel slechte verhalen over Dell de laatste tijd en dit was voor mij ook één van de redenen om toch weer voor HP te kiezen (ook een ProBook net zoals de TS, alleen de grote broer met i7). Ik was altijd in de veronderstelling dat Dell ook "gewoon goed" was.
Ik heb ongeveer op dezelfde tijd als WolfsX een 7370 gekocht. Een wat ander model als WolfsX en ik heb gelukkig nergens last van.
Ik denk dat het vandaag de dag bij heel erg veel fabrikanten op deze manier gaat. Zolang jouw product in orde is, is er niks aan de hand. Heb je hulp en/of service nodig, dan ben je de pineut en deugt er niks van.
Mijn broertje heeft een HP laptop en die heeft bij een defect ook ontzettend veel moeite en problemen gehad om dat opgelost te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren gebeld en ik moet nu wachten op een reactie. Dit is de laatste keer dat ik wat bij Dell ga halen als ze het niet goed oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalDutch
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
DvMaasakker schreef op woensdag 6 december 2017 @ 07:45:
[...]

Ik heb ongeveer op dezelfde tijd als WolfsX een 7370 gekocht. Een wat ander model als WolfsX en ik heb gelukkig nergens last van.
Ik denk dat het vandaag de dag bij heel erg veel fabrikanten op deze manier gaat. Zolang jouw product in orde is, is er niks aan de hand. Heb je hulp en/of service nodig, dan ben je de pineut en deugt er niks van.
Mijn broertje heeft een HP laptop en die heeft bij een defect ook ontzettend veel moeite en problemen gehad om dat opgelost te krijgen.
Erg spijtige ontwikkeling. Gelukkig met HP nog nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvMaasakker
PascalDutch schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:15:
[...]

Erg spijtige ontwikkeling. Gelukkig met HP nog nooit problemen gehad.
Ik denk dat je uiteindelijk ook heel erg afhankelijk bent van welk persoon je te spreken krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is donderdag en heb nog steeds niets vernomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2017 14:01 ]

• DvMaasakker
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:00:
Het is donderdag en heb nog steeds niets vernomen.
Nog enig nieuws?
Pagina: 1