Wijziging User Review - [EvBeek] [SpoSword]

Pagina: 1
Acties:

• EvBeek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-01 11:06
Na met gebruiker SpoSword een prijs afgesproken te hebben voor een CPU heb ik een week niets meer van hem gehoord. In deze week heb ik meermaals contact met hem gezocht, waarna ik negatieve feedback heb achtergelaten.

Daarop heeft hij bij mij ook negatieve feedback achter gelaten, volgens eigen zeggen omdat ik slecht/ te traag reageer (binnen 24u). Ook zou er 'niet echt' sprake zijn geweest van een overeenkomst.

Ik heb aangeboden mijn feedback te matigen mits hij zijn feedback verwijderd, hier zijn we helaas niet samen uitgekomen. Vervolgens heeft hij naar eigen zeggen per ongeluk meer negatieve feedback geplaatst.

Graag zou ik alle feedback van SpoSword van mijn account verwijderd hebben. Van mijn kant zal ik dan alsnog de feedback naar SpoSword aanpassen, ik heb gezegd dat hij onbeleefd is maar sinds hij wel reageert heeft hij mij steeds hoffelijk te woord gestaan.

Zou een modderator hier in kunnen bemiddelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvBeek schreef op donderdag 21 september 2017 @ 06:42:
Na met gebruiker SpoSword een prijs afgesproken te hebben voor een CPU heb ik een week niets meer van hem gehoord. In deze week heb ik meermaals contact met hem gezocht, waarna ik negatieve feedback heb achtergelaten.

Daarop heeft hij bij mij ook negatieve feedback achter gelaten, volgens eigen zeggen omdat ik slecht/ te traag reageer (binnen 24u). Ook zou er 'niet echt' sprake zijn geweest van een overeenkomst.

Ik heb aangeboden mijn feedback te matigen mits hij zijn feedback verwijderd, hier zijn we helaas niet samen uitgekomen. Vervolgens heeft hij naar eigen zeggen per ongeluk meer negatieve feedback geplaatst.

Graag zou ik alle feedback van SpoSword van mijn account verwijderd hebben. Van mijn kant zal ik dan alsnog de feedback naar SpoSword aanpassen, ik heb gezegd dat hij onbeleefd is maar sinds hij wel reageert heeft hij mij steeds hoffelijk te woord gestaan.

Zou een modderator hier in kunnen bemiddelen?
Uit communicatie blijkt dat aanbod en acceptatie plaats hadden gevonden. De overeenkomst was dus tot stand gekomen.
Ik wil hem wel overnemen voor x euro
Ik heb de cpu nog liggen, voor dat bedrag mag je m overnemen.
Hier is de overeenkomst tot stand gekomen voor de cpu zelf, ondanks dat details over verzending en dergelijke verder nog niet zijn overeengekomen.

Reviews door @SpoSword verwijderd - gezien de communicatie ook het verzoek even in te lezen over overeenkomsten, zoals ook in de sticky is uitgelegd - om verdere problemen te voorkomen.
Communiceer je met meerdere mensen tegelijk, ben daar dan dus duidelijk over in de zin van een voorbehoud.

Er gewoon maar reviews bij pleuren is trouwens ook niet handig. Alleen extra werk voor ons. Wil je iets aanpassen, of lukt iets niet, laat het dan gewoon even weten...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2017 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvBeek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-01 11:06
Bedankt voor uw tijd Floppus! Ik zal de feedback naar SpoSword nog iets nuanceren.