Winamp in winXP wel HEEL hard

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Yep ik gebruik winXP en zonder problemen. Nouja, eentje dan.
Ik heb mijn geluid via een versterkertje en mijn gewone boxen, verder nooit en probleem geweest.
Nu heb ik winXP geinstalleerd en ik word gek van die koeler in mijn kast dus druk ik altijd GELIJK winamp erop. Das ook weer geen probleem.

Maar ja, nu is het vage dat ik winamp op 5% heb draaien (geluids hardheid) en nog door mijn boxen KNALT terwijl de rest van windows wel de gewone hardheid doet :? . (of weet ik veel hoe je dat zegt :D )

Als ik dan in het control panel het geluid nog zachter doe (hij staat maar op 3/4 :?) hoor ik de rest van windows maar heel zacht en nog hoor ik winamp er als een gek over heen schalle... :(

Mijn vraag: Kan je niet ALLEEN winamp zachter zetten? De schuifbalk in winamp staat namelijk al op 5%! HELUP

* Neejoh wil niet doof worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal win XP ook snel krijgen
en dan kijk ik hoe het gaat
ik heb mijn radio via versterker er nl ook op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe staat je "windows mixer" eigenlijk ingesteld? Misschien dat je die eens wat terug moet zetten!?

ohja.. en wat voor systeem spec heb je? welke geluidskaart bijvoorbeeld?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
[b]Als ik dan in het control panel het geluid nog zachter doe (hij staat maar op 3/4 :?)
Ik heb verder een Creative 1024 live geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vaag... de enige verklaring die ik kan verzinnen is de pre-amp in de Winamp equalizer. Kijk die eens na zou ik zeggen :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Op maandag 09 juli 2001 16:48 schreef Mr. B. het volgende:
Vaag... de enige verklaring die ik kan verzinnen is de pre-amp in de Winamp equalizer. Kijk die eens na zou ik zeggen :)
Jammer, ook niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He neejoh je kan ff misschien winamp alpha 366 proberen, kijken als je daar wel gewoon geluid mee hebt.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Ik ken die geluidskaart niet, maar ik heb hier een ouwe crystal (vraag niet wat voor). Zi top het bord een knopje 'amp' op, bij zacht geluid versterkt ie heel veel, dus alleen de zachte winamp, niet het harde windhoos. op zich handig, maar niet met een koptelefoon, heeft heel wat uurtjes gekost voordat ik erachter was, probeer je manual.

Kan proberen winamp HARDER te zetten, maar boxen bijna uit, anders blaas je je boxen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Op maandag 09 juli 2001 21:17 schreef DECFMessiah2001 het volgende:
He neejoh je kan ff misschien winamp alpha 366 proberen, kijken als je daar wel gewoon geluid mee hebt.

Greetz
Damn, ook hier is het probleem, zou het wel in winXP zitten of heeft voor de rest niemand hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Niemand een idee? ik zit er nog mee!!!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

probeer een andere winamp met de nieuwst winamp heb ik dit dus ook :( gewoon een oudere pakken bij mij wordt alles heel schel :( ik heb wel gewoon JBL boxen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten je speakers wel in de juiste aansluitng op de geluidskaart?? Als ik bij mij tulp stekker in de hoofdtelefoon aansluitng stop gaat het ook minimaal twee keer zo hard, omdat dat signaal op de kaart al versterkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 12:54
misschien wave out in het mengpaneel eens lager zetten

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53
Start > Run > "SNDVOL32" :?

Nieuwe M3 Macbook of iMac kopen? Check: Apple M3 Prijs Overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 17:21

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

zoiets heb ik ook met mijn creative live 5.1 player (niet zo extreem hard als bij jou trouwens, alleen dan onder w2k. Als ik dan in win98 boot is er niks aan de hand. Onder w2k heb ik trouwens ook een hele irritante kraak in me sound zitten :( en onder windows 98 niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Op woensdag 11 juli 2001 23:31 schreef Xion het volgende:
Start > Run > "SNDVOL32" :?
Vaag, dacht dat ik dit al wel 10x had gedaan.... maar ja, hij doet het nu IETS beter! Ik heb nu het eerste schijfje (play control) BIJNA uit. Hij staat nog op een mm open denk ik :D Winamp gaat nu inderdaad (ietsjes :? zachter) maar de rest blijf even hard. Het is wel raar maar nog staat winamp redelijk hard :'(
Dit terwijl hij op 5% staat nu...

Verder heb ik ook een dual bootr en onderd winME (sorry jongens) heb ik nergens last van nee!
Pagina: 1