Help! No devices found Dell

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daphnez
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-10-2024
Mijn vraag is of iemand weet wat het betekent als je je laptop opstart en er verschijnt een scherm: no devices found.

Relevante software en hardware die ik gebruik is Windows 10 op een Dell Inspiron 15 Gaming.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb, is dat het lijkt alsof het om de harde schijf gaat. Klopt dat?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Hoever kom je precies in het opstartproces?
In welk "scherm" kom je deze melding tegen?

Wordt de hdd herkend in het bios?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daphnez
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik heb Dell gebeld en ze zeggen dat de harde schijf kapot is en vervangen dient te worden. Ik kom niet ver in het opstartproces en dit is het enige scherm dat je te zien krijgt.

Bij F2 geeft 'ie inderdaad aan dat er geen harde schijf wordt herkend.

Nu is dan mijn volgende vraag: iemand ervaring met het terughalen van data van een SSD-schijf? Ik ben bang een aantal foto's kwijt te zijn. Het is gelukkig niet meer dan dat, maar ik vind het zonde om 100en euro's uit te moeten geven aan een aantal foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Thematopic: Datarecovery eens door. Daar staan genoeg ervaringen in voor wat betreft datarecovery. Ik denk dat de kans klein is dat je het zelf makkelijk terug kan krijgen als de disk daadwerlkelijk stuk is. Maar je kunt het altijd eens proberen met die disk in een andere machine.