topicnaam veranderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:40

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
ik heb dit topic geopend en er zijn daarna steeds meer foto's in gekomen. (meer dan 1mb) Omdat ik zelf op een 56k modempje GoT dacht ik dat het wel sociaal zou zijn om iets van "pas op modemers" of iets dergelijks in de topic te zetten. Wil iemand dat misschien doen?

en als de topicnaam toch veranderd wordt, dan het liefst in: Mijn case mod foto's (modemers opgepast) *updated*

tanx

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zelfs dit soort topics horen in SU.

Maar ik denk dat de benoeming "foto's" al genoeg is, om de modemers op afstand te houden :)

(of iemand heeft dat net gedaan, uiteraard :P).

[topic=178827]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

JvS
Dan maak je van jezelf dus een Stoute User!?
In theorie zou je jezelf dus een Waarschuwing (of als je er al 1 heb een Ban) kunnen bezorgen :+

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 09 juli 2001 15:50 schreef ItSnows het volgende:
"I'm a baaaad user :o Spank me :P"

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 09 juli 2001 15:50 schreef ItSnows het volgende:
JvS
Nee, dat is niet zo. Ik ben ook van mening dat de naam lastig is. Het is meer een mededeling forum voor gebruikers, waar normale users dus niet op kunnen reageren, dus voor dit soort discussieloze mededelingen enzo...

Het is zeker niet zo, dat je een waarschuwing krijgt als iemand je in SU zet. Maar als jij iets fouts doet (ik noem bijv. warez aanbieden) en je meldt dat zelf in SU, dan zou je idd een waarschuwing krijgen :P.

Snappie?

Verwijderd

Titel aangepast :)

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 16:09 schreef JvS het volgende:

[..]

... Maar als jij iets fouts doet (ik noem bijv. warez aanbieden) en je meldt dat zelf in SU, dan zou je idd een waarschuwing krijgen :P.

Snappie?
Ikke iets fout doen?!??? Ik werk op een Helpdesk hoor! Alleen anderen maken fouten })

Dus is het verstandiger gewoon die link aan te passen en niks zeggen?? ;) Mag hopen dat jullie een log hebben van wijzigingen ...

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 16:50 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Ikke iets fout doen?!??? Ik werk op een Helpdesk hoor! Alleen anderen maken fouten })

Dus is het verstandiger gewoon die link aan te passen en niks zeggen?? ;) Mag hopen dat jullie een log hebben van wijzigingen ...
oeioeioei... ik bemerk een hoog ' chello' gehalte hier... pas maar op op dat gedrag staat ook een straf :P

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 16:57 schreef Paz het volgende:

[..]

oeioeioei... ik bemerk een hoog ' chello' gehalte hier... pas maar op op dat gedrag staat ook een straf :P
Oh Oh. @home gedrag is dat erger?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 09 juli 2001 16:50 schreef ItSnows het volgende:

Big brother is watching you!

En mocht die je gemist hebben, dan hebben we altijd HlpDsK nog! :7

Verwijderd

*D
Pagina: 1