eigenlijk niet echt een case mod te noemen, maar ik heb na lang twijfelen toch maar het eerste gat in m'n kast gezaagd.
Eerst zat er namelijk op de plek waar ik m'n case fan wilde hebben dit stomme roostertje:

en met deze fan aan de binnenkant:

gaf dat niet zo'n geweldig koelresultaat. De helft van de lucht weerkaatste namelijk tegen dat rooster en daardoor ging de fan langzamer draaien, wat als gevolg had dat er maar heel weinig lucht daadwerkelijk m'n kast uitging. Na wat zagen en vijlen (helaas uitgeschoten
) ziet het er nu zo uit:

Scheelt weer een paar graden in mijn kast
Ik heb ook zelf een casebadge gemaakt met epoxyhars. Deze ziet er zo uit:

Om mijn TNT II m64 over te klokken (zie sig) had ik ook een fannetje gekocht (panaflo)
Deze eropgeschroefd:

en nog wat ge-experimenteerd met zwarte verf

is trouwens maar een heel oud keyboard, maar het ging me om het testen...
Mijn glow in the dark mod met dit keyboard is helaas mislukt

dat moest ik allemaal even kwijt, aangezien ik een digitale camera mocht lenen
*** UPDATE ***
geplaatst op 9/7
Eergisteren heb ik geprobeerd een logo op m'n case te verven, maar dat is niet helemaal gelukt. Het idee was dat de case glansde en het logo mat was:

Hier ben ik niet tevreden over. Het panel gaat nog geschuurd worden en opnieuw (mat) overgespoten worden net als de rest van mijn case:

Dit staat op het moment te drogen en komt vanavond weer op mijn case te zitten. Het plan is dat ik de 5 1/2" plaatjes wit laat en deze met rode ledjes verlicht
Zo zag mijn case er eerst uit:

*** UPDATE ***
laatst op 10/7
De verf is droog, en de case zit weer min of meer inelkaar.
dit zijn de resultaten:

de volgende mod duurt nog wel even, want ik ge het nu druk krijgen. iig ben ik nu lan party ready
Eerst zat er namelijk op de plek waar ik m'n case fan wilde hebben dit stomme roostertje:

en met deze fan aan de binnenkant:

gaf dat niet zo'n geweldig koelresultaat. De helft van de lucht weerkaatste namelijk tegen dat rooster en daardoor ging de fan langzamer draaien, wat als gevolg had dat er maar heel weinig lucht daadwerkelijk m'n kast uitging. Na wat zagen en vijlen (helaas uitgeschoten

Scheelt weer een paar graden in mijn kast
Ik heb ook zelf een casebadge gemaakt met epoxyhars. Deze ziet er zo uit:

Om mijn TNT II m64 over te klokken (zie sig) had ik ook een fannetje gekocht (panaflo)
Deze eropgeschroefd:

en nog wat ge-experimenteerd met zwarte verf

is trouwens maar een heel oud keyboard, maar het ging me om het testen...
Mijn glow in the dark mod met dit keyboard is helaas mislukt

dat moest ik allemaal even kwijt, aangezien ik een digitale camera mocht lenen
*** UPDATE ***
geplaatst op 9/7
Eergisteren heb ik geprobeerd een logo op m'n case te verven, maar dat is niet helemaal gelukt. Het idee was dat de case glansde en het logo mat was:

Hier ben ik niet tevreden over. Het panel gaat nog geschuurd worden en opnieuw (mat) overgespoten worden net als de rest van mijn case:

Dit staat op het moment te drogen en komt vanavond weer op mijn case te zitten. Het plan is dat ik de 5 1/2" plaatjes wit laat en deze met rode ledjes verlicht
Zo zag mijn case er eerst uit:

*** UPDATE ***
laatst op 10/7
De verf is droog, en de case zit weer min of meer inelkaar.
dit zijn de resultaten:

de volgende mod duurt nog wel even, want ik ge het nu druk krijgen. iig ben ik nu lan party ready
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©