Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Dag allen,

Momenteel loop ik stage (als ICT-beheerder) en moet ik dus voor een Synology NAS een back-up maken. Mijn begeleider wilt dat er een synchronisatie komt met onedrive (dat heb ik al gedaan) en dan van de bestanden van die synchronisatie wilt hij dat er om de 3 dagen een backup maakt op steeds een andere plek in de NAS. Mijn begeleider zegt ik wil dat je het opzoekt op het internet, daar leer je van. Prima, dus vraag ik het dan maar hier.

Relevante software en hardware die ik gebruik
CloudSync voor de synchronisatie

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
x

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:43:
Mijn vraag
Dag allen,

Momenteel loop ik stage (als ICT-beheerder) en moet ik dus voor een Synology NAS een back-up maken. Mijn begeleider wilt dat er een synchronisatie komt met onedrive (dat heb ik al gedaan) en dan van de bestanden van die synchronisatie wilt hij dat er om de 3 dagen een backup maakt op steeds een andere plek in de NAS. Mijn begeleider zegt ik wil dat je het opzoekt op het internet, daar leer je van. Prima, dus vraag ik het dan maar hier.

Relevante software en hardware die ik gebruik
CloudSync voor de synchronisatie

x
Maar dan heb je nog niet goed gevonden wat je moet doen, een vraag stellen op een forum is iets anders dan informatie opzoeken op het internet. Ik zou iets meer moeite doen in het zoeken naar een correct antwoord.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er sinds vrijdag bezig mee geweest, ik kan gewoon simpelweg niks vinden. Daarom vraag ik het hier even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:45:
Ik ben er sinds vrijdag bezig mee geweest, ik kan gewoon simpelweg niks vinden. Daarom vraag ik het hier even ;)
[Synology] Vraag en antwoord - deel 3
[Synology] Backup strategieën en tools

Kijk hier eens ;), genoeg info te vinden. Kan gewoon met hyperbackup lijkt me.

[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 18-09-2017 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:54

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:43:
Mijn begeleider zegt ik wil dat je het opzoekt op het internet, daar leer je van. Prima, dus vraag ik het dan maar hier.
Tweakers is geen huiswerkcentrale dus dit zul je toch echt op een andere manier moeten zien te vinden. Een actievere houding, want
x
is niet hoe het hier werkt. We zijn geen afhaalchinees ;). We verwachten dat je daar aangeeft wat je zelf hebt gevonden en waarom dit onduidelijk is. Je vraag dumpen zonder eigen inzet gaat niet op hier.

[ Voor 13% gewijzigd door br00ky op 18-09-2017 10:00 ]

Dit topic is gesloten.